Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-04-18@21:15:41 GMT

علت توییت‌های مملو از خشم پمپئو علیه ظریف

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۲۶۲۷

علت توییت‌های مملو از خشم پمپئو علیه ظریف

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، سعید خطیب زاده در یک موضع گیری مطبوعاتی تصریح کرد: متاسفانه وزیر امور خارجه آمریکا که هر لحظه بیش از قبل رویکرد فشار حداکثری و یکجانبه گرائی در مورد ایران را شکست خورده می‌بیند، تلاش مذبوحانه دارد با ادعای طرفداری از حقوق بشر، قدری از حیثیت برباد رفته رژیم ترامپ را برگرداند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: این در حالی است که دولتی که آقای پمپئو به آن منتسب است دارای بدترین کارنامه حقوق بشر بوده و روزی نیست که صدای دادخواهی مردم آمریکا در مقابله با خشونت، تبعیض و نژاد پرستی شنیده نشود.

سخنگوی دستگاه سیاست خارجی در ادامه اضافه کرد:  به رغم وضعیت وخیم داخلی آمریکا، آقای پمپئو که آموزشهای جعل، فریبکاری و دروغگوئی را در سازمان سیا فرا گرفته، به دنبال انحراف افکار عمومی بر پایه هرقدر دروغ بزرگتر، باور پذیرتر هست.

کد خبر 549935 برچسب‌ها آمریکا - مایک پمپئو ایران و آمریکا محمدجواد ظریف

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: آمریکا مایک پمپئو ایران و آمریکا محمدجواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۶۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد

به گزارش جماران؛ آمریکا و انگلیس امروز -پنج‌شنبه- و در ادامه اقدام‌های ضدایرانی خود، دور جدیدی از تحریم‌ها را علیه تهران اعمال کردند.

در چارچوب این تحریم‌ها، دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا، ۱۶ فرد و دو نهاد در ایران که موتورهای پهپادهای مورد استفاده در حمله اخیر را تولید می‌کنند، هدف تحریم قرار داد.

انگلیس نیز در اقدامی هماهنگ، چندین سازمان نظامی، اشخاص و نهادهای ایرانی که در صنایع پهپاد و موشک‌های بالیستیک ایران فعالیت می‌کنند را هدف تحریم قرار داده است.

 

دیگر خبرها

  • تحریم های هماهنگ آمریکا و انگلیس علیه ایران اعلام شد
  • تحریم‌های جدید آمریکا و بریتانیا علیه ایران
  • تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران
  • دیوید کامرون خطاب به اسرائیل: درگیری را تشدید نکنید
  • ایران هرگونه تعرض به منافعش را پاسخ خواهد داد/ تشکیل پرونده قضایی علیه مقامات رژیم صهیونیستی
  • مخالفت با تحریم‌های جدید علیه تهران  
  • انگلیس خواستار تشدید سیاست شکست‌خورده تحریم‌ ایران شد
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم‌های جدید علیه تهران
  • هشدار بورل به اسرائیل: رویارویی منطقه‌ای به نفع هیچکس نیست
  • پیشنهاد غافلگیرکننده ایلان ماسک/ توییت زدن برای چه کسانی پولی می‌شود؟