Web Analytics Made Easy - Statcounter

 تیم منتخب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا اعلام شد و دو بازیکن ایرانی در این تیم حضور دارند.

بر این اساس شجاع خلیل زاده زننده گل پرسپولیس مقابل التعاون عربستان در خط دفاعی حضور دارد.

رامین رضاییان دیگر بازیکن ایرانی و عضو تیم الدحیل قطر در تیم منتخب قرار دارد. رضاییان موفق شد در دیدار الدحیل گل دوم تیمش را از روی ضربه آزاد مقابل شارجه به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



*اسامی بازیکنان به شرح زیر است:

دروازه‌بان: برد جونز (النصر عربستان)

مدافعان: سلطان الغنم (النصر عربستان)، شجاع خلیل زاده (پرسپولیس ایران)، مهدی بن عطیه (الدحیل قطر) و یوسف جابر (شباب الاهلی)

هافبک‌ها: نام تائه هی (السد قطر)، سانتی کازورلا (السد قطر)، رامین رضاییان (الدحیل قطر) و جلال الدین ماشاریپوف (پاختاکور ازبکستان)

مهاجمان: عبدالرزاق حمدالله (النصر عربستان) و کوجو لابا (العین امارات)      

منبع: پارسینه

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پارسی خبر رامین رضائیان فوتبال شجاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۶۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، آخرین بازی امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۳ از نخستین روز رقابت‌های جام ملت‌های ۲۰۲۴ فوتسال آسیا با پیروزی پر گل عراق مقابل عربستان همراه بود   عراقی‌ها در این دیدار با نتیجه ۵ بر یک مقابل عربستان به پیروزی رسیدند تا پرگل‌ترین بازی امروز را رقم بزنند.   شایان ذکر است در دیگر بازی گروه B هم تیم‌های ازبکستان و استرالیا به مصاف هم رفتند و ازبکستان موفق شد با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری برسد.   از گروه A هم امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم فوتبال تایلند به مصاف چین رفته بود که این بازی در پایان با نتیجه ۳ بر یک به سود تایلند به پایان رسید و همچنین تیم‌های ویتنام و میانمار به تساوی یک به یک رسیده بودند.

دیگر خبرها

  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • اولین واکنش نیمار به شکست سنگین الهلال
  • برد بزرگ العین مقابل الهلال برای پایان رکورد جهانی
  • فوتسال جام ملت‌های آسیا؛ پیروزی پرگل عراق مقابل عربستان
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا؛ ازبکستان برد، عربستان تحقیر شد
  • خیز الهلال برای ثبت رکورد تاریخی در آسیا و جهان
  • آلرژی عجیب ستاره فوتبال ایران؛ دشمن جام!
  • سپاهان و پرسپولیس هستند، استقلال نیست | بهترین‌ها بدون صدرنشین
  • کرسپو: قدرت العین با الهلال برابر است
  • نمونه‌های ایرانی نفرین هری کین؛ رامین رضاییان و مسعود ریگی!