Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدافعان تیم‌های فوتبال پرسپولیس و الدحیل در تیم منتخب هفته گذشته لیگ قهرمانان آسیا حضور دارند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، کارشناسان سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC)، تیم منتخب هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا را معرفی کردند که نام شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس ایران و رامین رضاییان از الدحیل قطر در آن دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برد جونز، سلطان الغنام و عبدالرزاق حمدالله از النصر عربستان، مهدی بن‌عطیه و رامین رضاییان از الدحیل، شجاع خلیل‌زاده از پرسپولیس، یوسف جابر از شباب الاهلی امارات، سانتی کاسورلا و نام تائه‌هی از السد قطر، جلال‌الدین ماشاریپوف از پاختاکور ازبکستان و کودجو لابا از العین امارات، تیم منتخب هفته سوم رقابت‌ها را تشکیل می‌دهند.

رضاییان در میان بهترین بازیکنان هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فوتبال شجاع خلیل زاده رامین رضاییان لیگ قهرمانان آسیا فوتبال شجاع خلیل زاده رامین رضاییان لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا تیم منتخب هفته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رامین رضاییان تکذیب کرد؛ ۳ کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم

رامین رضاییان مافع آماده این روزهای سپاهان برای بازی مقابل پرسپولیس محروم نیست.

به گزارش مشرق، رامین رضاییان مدافع سپاهان که در پیروزی ۲-۱ ملوان در ترکیب تیم مورایس حضور داشت، در ثانیه های پایانی نیمه اول کارت زرد گرفت و در برخی رسانه گفته شد که این بازیکن بازی بعدی حساس تیمش مقابل پرسپولیس را به دلیل ۴ کارته شدن از دست داده است.

اما رامین رضاییان با انتشار یک استوری اعلام کرد که این خبر کذب است و ۳ کارته است و برای رویارویی با تیم سابقش مشکلی ندارد.

دیگر خبرها

  • یازده مرد منتخب کرسپو برای فتح فینال غرب آسیا
  • جریمه نقدی سپاهان و ۴ باشگاه لیگ برتری/ توبیخ شجاع خلیل‌زاده
  • توبیخ شجاع خلیل زاده و جریمه ۳ باشگاه لیگ برتری
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • سند: رامین رضاییان مقابل پرسپولیس (عکس)
  • تیم منتخب هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتبال
  • رامین رضاییان تکذیب کرد؛ ۳ کارته هستم و مقابل پرسپولیس بازی می‌کنم
  • شوک به رامین رضاییان قبل از دیدار مقابل پرسپولیس
  • رامین رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد
  • رضاییان دیدار با پرسپولیس را از دست داد