Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@18:13:31 GMT

انتخاب شهردار رشت دوشنبه هفته آینده/ حال رشت خوب نیست

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۲۸۷۹

انتخاب شهردار رشت دوشنبه هفته آینده/ حال رشت خوب نیست

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه چهارشنبه یکصد و شصت و ششمین جلسه شورای اسلامی شهر رشت در دفتر این شورا برگزار شد.

رئیس شورای شهر رشت در این جلسه با اشاره به موضوع انتخاب شهردار برای این شهر، اظهار کرد: ماه‌های کمی تا پایان عمر شورای پنجم باقی مانده لذا باید در انتخاب شهردار دقت بیشتری داشته باشیم.

احمد رمضانپور با بیان اینکه اقدامات در زمینه ارائه خدمات و توسعه شهر رشت انجام شده اما کافی نیست، افزود: باید با یک انتخاب درست جبران مافات شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه به برخی شاخص‌ها در انتخاب شهردار رشت اشاره کرد و گفت: شهردار بعدی رشت باید فردی با مدیریت و کار اجرایی قوی و سابقه مدیریت فرهنگی، اجتماعی و سیاسی باشد.

رئیس شورای شهر رشت تأکید کرد: وجود منفعت طلبی، باند بازی و بازی سیاسی مانع توسعه و رشد شهر رشت می‌شود ما امروز نیازمند همدلی و وحدت هستیم.

هیچ کس حق ندارد اعضای شورا برای انتخاب شهردار تحت فشار قرار دهد

در ادامه این جلسه بهراد ذاکری یکی از اعضای شورای شهر رشت با بیان اینکه این شورا در انتخاب شهردار خوب عمل نکرده است، اظهار کرد: اعضای شورای شهر رشت با مشاهده عملکرد شهردار سابق از انتخاب خود پشیمان شدند.

وی با تأکید بر ضرورت دقت و توجه اعضای شورا در انتخاب شهردار جدید، گفت: هیچکس از بیرون شورا حق ندارد برای انتخاب شهردار اعضا را تحت فشار قرار دهد.

ذاکری با بیان اینکه فرصت دوباره ای وجود ندارد و حال شهر رشت خوب نیست، تصریح کرد: نباید به شرط دوستی شهردار انتخاب شود اگر این روند ادامه پیدا کند استعفا می‌دهم و از گفتن حقیقت ترسی ندارم.

گفتنی است با پیشنهاد چند نفر به عنوان شهردار رشت اعضای با برگزاری جلسه فوق العاده برای انتخاب شهردار در شهر دوشنبه موافقت کردند.

کد خبر 5026029

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر رشت انتخاب شهردار ویروس کرونا شیراز شهرکرد آمار کرونا بوشهر بازگشایی مدارس هفته دفاع مقدس شیوع کرونا توهین به پیامبر گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی کرمانشاه انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم محرم 99 انتخاب شهردار شورای شهر رشت اعضای شورا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، در جلسه امروز شورای شهر تهران، گزارش اقدامات معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری در ماه رمضان و نوروز امسال بررسی شد.  یک فوریت طرح الزام شهرداری به تشکیل شورای راهبردی سلامت نیز در جلسه امروز شورای شهر تصویب شد.

 

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • جلسه شورای اسلامی اهواز برای سیزدهمین بار متوالی تشکیل نشد!
  • تاکید بر انتخاب شهردار پس از قطعی شدن حکم شهرداِر قبلی
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • تشکیل شورای راهبردی سلامت با مصوبه شورا
  • رعایت قوانین و حفظ کیان شورا سرلوحه اقدامات شهردار باشد
  • تذکر رییس شورا به کیانی ؛ رعایت قوانین و حفظ کیان شورا باید سرلوحه کار شهردار کرج باشد
  • نمایشگاه کتاب در سال آینده در شهر آفتاب برگزار خواهد شد
  • عدم تعیین تکلیف لایحه بودجه ۱۴۰۳ شهرداری کرمانشاه
  • رای اعضای شورای شهر به استیضاح شهردار ارومیه