Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-24@03:37:51 GMT

«خط ریلی بوشهر» از انتظارات جدی نمایندگان استان است

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۲۹۲۰

«خط ریلی بوشهر» از انتظارات جدی نمایندگان استان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالکریم جمیری عصر امروز در نشست بررسی روند اجرای خط ریلی بوشهر به شیراز با تاکید برنقش مهم استان بوشهر در اقتصاد ملی اظهار داشت: راه آهن می‌تواند نقش کلیدی بوشهر در اقتصاد ملی، از استان پشتیبان به استان مولد و تولیدگر ارتقا داده و نگرش مسؤولان و تصمیم گیران کشور نسبت به استان بوشهر را تغییر دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهربا بیان اینکه اتصال استان بوشهر به شبکه  راه‌آهن سراسری از طریق استان فارس در نشست کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی مورد بحث و بررسی قرار گرفت، تاکید کرد: انتظار داریم شاهد تسریع روند اجرایی پروژه ملی خط ریلی بوشهر به شیراز باشیم.

جمیری به گزارش‌های ارائه شده در کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: در این نشست مسؤولان امر گزارش اقدامات انجام شده در خصوص راه آهن بوشهر- شیراز  را ارائه و مسیر پیش‌رو را ترسیم کردند که البته همانطور که پیش از این نیز اعلام شد، این اقدامات ناکافی است و روند اجرایی این خط ریلی بسیار کند پیش می‌رود.

نماینده بوشهر، گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی به نشست با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و پیگیری اولویت‌های این حوزه اشاره و خاطرنشان کرد:موضوع فراهم آمدن شرایط لازم برای پهلوگیری شناورهای با ظرفیت 50 هزار تن  با پیگیری پروژه عمق بخشی به کانال ورودی بندر بوشهر در نشستی با حضور استاندار مورد تاکید قرارگرفت.

وی تاکید کرد: سازمان بنادر و دریانوردی باید مقدمات و زیرساخت لازم را برای اتصال مجتمع بندری نگین بوشهر به پروژه خط آهن را برنامه ریزی و اجرایی کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهربا اشاره به اهمیت نقش اتصال به شبکه ریلی در بهبود شاخص‌های اقتصادی استان اظهار داشت: خط ریلی از اولویت‌های اصلی استان بوشهر است موضوعی که تمامی نمایندگان استان با حساسیت ویژه‌ای آن را دنبال کرده و بدنبال تسریع در روند اجرایی آن هستند.

جمیری افزود: با پیگیری و به ثمر رساندن اینگونه پروژه‌های زیر ساختی می‌توان شاهد به جهش در روند فعالیت‌های اقتصادی کشور و همچنین تحول مثبت در معیشت و کسب و کار مردم استان بوشهر بود‌.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: بوشهر مجلس شورای اسلامی شیراز خط ریلی قطار نمایندگان استان استان بوشهر خط ریلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، صادق بوستانی صبح امروز در حاشیه بازدید سرزده از سازمان منطقه آزاد بوشهر، اظهار داشت: بر اساس گزارشات متعدد واصل شده به دفتر بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقى استانداری بوشهر متأسفانه شاهد حضور تیم پروازی در سازمان منطقه آزاد بوشهر هستیم.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر با بیان اینکه شناسایی مدیران پروازی با توجه به مأموریت معاونت اجرایی رئیس جمهور صورت می‌گیرد، گفت: بر‌اساس بررسی که از سازمان منطقه آزاد بوشهر شده متوجه شدیم علاوه بر مدیر اجرایی، کارشناسان این مجموعه نیز پروازی هستند که این مسئله دهن‌کجی به مردم استان بوشهر محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: برخی از مدیران پروازی هر چند ماه یک بار و بعضاً در هر ماه به مدت بسیار کوتاهی در محل کار حضور پیدا می‌کنند که همین مسئله باعث آسیب به مجموعه و عقب‌ماندگی در برنامه‌ها می‌شود.

مدیرکل بازرسی استانداری بوشهر افزود: وجود مدیران پروازی باعث رکود در فعالیت‌های سازمانی و تحمیل هزینه‌های سنگین مالی می‌شود.

بوستانی خاطر نشان کرد: در اسرع وقت مکاتبات لازم با معاون اجرایی رئیس جمهور و دبیر شورای عالی مناطق آزاد کشور صورت خواهد گرفت و انتظار این است با توجه به تأکیدات رئیس جمهور مدیران پروازی ناکارآمد در سایر دستگاه‌ها و صنایع استان را شناسایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/190/.

دیگر خبرها

  • اخذ تصمیمات مهم برای تسریع در اجرایی پروژه فیبر نوری استان بوشهر
  • واگذاری سهام باشگاه پرخرج به هلدینگ خلیج فارس غیرقانونی است
  • تاکید سفیر ایران بر نقش قوای مسلح ایران و ترکیه در حفظ امنیت
  • دهن‌کجی منطقه آزاد بوشهر به مردم با انتصاب مدیران پروازی
  • تشریح روند ساخت واحدهای دوم و سوم نیروگاه اتمی بوشهر
  • اسلامی: امنیت مرکزهای هسته‎ای کشور به‌طور صد درصد برقرار است
  • تاکید کرملین بر عدم تغییر روند درگیری نظامی در اوکراین
  • مرحله نخست جاده دسترسی مجتمع بندری نگین آماده بهره‌برداری
  • بررسی روند عملیات اجرایی پروژه آبرسانی به روستای هفتوان سلماس
  • روند پیشبرد فعالیت‌ها در مرکز مشاوره درمان ناباروری رو به جلو باشد