Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی شهریارپور روز چهارشنبه در بازدید از روند اجرای طرح‌های شهرستان کوهرنگ افزود: جاده ارتباطی و ترانزیتی شهرکرد به بازفت به طول ۱۴۰ کیلومتر از محورهای مهم و تاثیرگذار و یکی از پروژه‌های ملی استان به شمار می‌رود که تکمیل و بهره‌برداری آن، بخش مهمی از مشکلات ارتباطی و ترافیکی با استان‌های جنوبی و غربی کشور را برطرف می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: امید است با تزریق اعتبار مورد نیاز طرح، این محور حیاتی شهرستان کوهرنگ که بخش مهمی از آن را تونل چری شامل می‌شود هر چه سریع‌تر مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری نیز در این بازدید از حفاری ۱۵۰ متر ورودی تونل و اجرای گالری و همچنین ۵۰ متر از طول تونل چری در محور شهرکرد به بازفت خبر داد و گفت: این تونل به طول سه هزار و ۵۰۰ متر و ۱۲ کیلومتر واریانت، از پروژه‌های مهم شهرستان کوهرنگ به شمار می‌رود.

حسینعلی مقصودی اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل کل واریانت چری را پنج هزار میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: در صورت اتمام حفاری و تکمیل این تونل و مسیر واریانت، محور تا بخش چمن‌گلی اصلاح خواهد شد که مصرف بهینه از زمان و بهره‌وری بیشتر از منابع به ویژه سوخت را برای ترددکنندگان در این محور به همراه خواهد داشت.

بازدید از ساختمان فرمانداری کوهرنگ، ساختمان بخشداری صمصامی، سالن ورزشی ۱۲۰۰ نفره چلگرد، سایت اقدام ملی مسکن و کارخانه آسفالت کوهرنگ از دیگر برنامه‌های سفر روز سه‌شنبه رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی و مدیرکل راه و شهرسازی استان به شهرستان کوهرنگ بود.

کوهرنگ در ۹۰ کیلومتری مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

برچسب‌ها کوهرنگ وزارت راه و شهرسازی چهارمحال وبختیاری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کوهرنگ وزارت راه و شهرسازی چهارمحال وبختیاری کوهرنگ وزارت راه و شهرسازی چهارمحال وبختیاری اخبار کنکور شهرستان کوهرنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۲۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: ۵,۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بحران در اختیار دستگاه‌های خسارت‌دیده استان قرار گرفته است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان و به نقل از روابط عمومی استانداری مجید محبی اظهار کرد: ۵,۰۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات بحران در اختیار دستگاه‌های خسارت‌دیده استان قرار گرفته است.

وی ادامه داد: عمده خسارات وارده به بخش کشاورزی در شهرستان‌های زرآباد، دشتیاری، چابهار، قصرقند، نیک‌شهر، کنارک، راسک، فنوج، سرباز، سیب و سوران و مهرستان است.

مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در تلاش هستیم تا خانه‌های خسارت‌دیده از سیل، تا پایان فروردین مشمول بیمه حوادث شوند و به خسارت‌دیدگان پرداخت شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش ما بر این است تا در کم‌ترین زمان ممکن خسارت‌ها جبران شود و از این به بعد تکرار حوادث طبیعی باعث این حجم عظیم از خسارات نشود و از ظرفیت این آب‌ها برای بحران خشکسالی استفاده شود.

کد خبر 739804

دیگر خبرها

  • شکوه بهار در طبیعت بکر بازفت + تصاویر
  • اختصاص ۱۲ هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل خط دوم راه آهن زنجان به قزوین
  • وارد شدن خسارت به۶۰ درصد جاده‌های عشایری گچساران
  • آغاز فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد بر اساس بودجه ۱۴۰۳
  • شروع فعالیت‌های عمرانی شهرداری شهرکرد براساس بودجه ۱۴۰۳
  • ۵۰۰۰ میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص داده شد
  • پنج هزار میلیارد ریال برای جبران سیل سیستان و بلوچستان اختصاص یافت
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه با هدف حمایت از تولید
  • اختصاص ۱۰۰ همت تسهیلات قرض الحسنه به تولید در ۱۴۰۳
  • تامین هشت هزار میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های عمرانی