Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقوی‌نژاد گفت: تا پایان دولت یک‌هزار و ۹۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی به بهره‌برداری می‌رسد و حدود ۱۱ هزار تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سیدکامل تقوی‌نژاد» عصر امروز (چهارشنبه ۲۶ شهریور) در حاشیه بازدید از پروژه‌های درمانی شهرستان دزفول، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دولت تلاش می‌کند که تمام پروژه‌های نیمه‌تمام درمانی را تا پایان دولت به اتمام برساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی وزارت بهداشت با بیان اینکه تا پایان دولت یک‌هزار و ۹۱۲ پروژه بهداشتی و درمانی به بهره‌برداری خواهد رسید افزود: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بیش از ۳۰ درصد به زیرساخت‌های واحد‌های بهداشتی و درمانی دولت افزوده شده است .

 

وی از افتتاح چندین پروژه درمانی توسط رئیس جمهور و به وسیله ویدئو کنفرانس خبر داد و تصریح کرد: با افتتاح پروژه‌های بهداشتی درمانی تا سال آینده حدود ۱۱ هزار تخت به ظرفیت تخت‌های بیمارستانی کشور اضافه خواهد شد.

 

تقوی‌نژاد ایران را جزء کشورهای موفق دنیا در کنترل ویروس کرونا دانست و اضافه کرد: از خودگذشتگی مدافعان سلامت و کادر مجرب و تقویت زیرساخت‌ها از مهم‌ترین دلایل این موفقیت بوده است.

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر نسبت تخت به بیمار در دزفول پایین‌تر از سطح کشوری است ابراز کرد: قطعا با بهره‌برداری از پروژه‌های در دست احداث این شهرستان به متوسط کشوری خواهد رسید و تلاش می‌شود با تعریف زیرساخت‌های مناسب نسبت تخت‌های بیمارستانی در دزفول به وضع مطلوب و استاندارد کشوری برسد.

 

معاون وزیر بهداشت کیفیت خدمات‌رسانی در مراکز درمانی دزفول را مطلوب دانست و یاد آور شد: این امر باعث شده بیماران شهرها و استان‌های همجوار برای دریافت خدمات درمانی به این شهرستان مراجعه کنند لذا تقویت زیرساخت‌های درمانی دزفول در جلسات ملی در دستور کار قرار دارد.

 

لازم به ذکر است، تقوی‌نژاد با حضور در دزفول از روند احداث بیمارستان ۴۰۰ تخت خوابه یازهرا (س)، بیمارستان زنان و زایمان، اورژانس جدید بیمارستان گنجویان، بخش سوانح و سوختگی و بخش بیماری‌های خاص بیمارستان گنجویان و همچنین مرکز خیریه بیماران مبتلا به سرطان امام حسن مجتبی (ع) بازدید کرد.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: افتتاح پروژه های بهداشتی و درمانی زیرساخت های بهداشتی بهداشتی و درمانی تا پایان دولت بهره برداری تقوی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۱۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴

تین نیوز

شهردار رشت، با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصدی پروژه های تقاطع غیر همسطح، گفت: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، رحیم شوقی در حاشیه بازدید استاندار گیلان از فرآیند احداث همزمان پنج پروژه تقاطع غیر همسطح شهر رشت از جمله میدان نیروی دریایی، میدان امام حسین(ع)، بلوار آیت الله رودباری، خیابان باهنر و بلوار حمیدیان، با اشاره به آغاز این پروژه ها از حدود پنج ماه گذشته، اظهار کرد: امروز در هر نقطه از شهر رشت یک پروژه در دست اجراست.

شوقی با بیان اینکه علاوه بر تقاطع های غیر همسطح، احداث پارک جنگلی ۴۵۰ هکتاری، سرویس های بهداشتی محلات، مرمت ساختمان ساعت شهرداری و... در حال انجام است، افزود: پروژه های تقاطع غیر همسطح دارای متوسط پیشرفت فیزیکی ۲۵ درصد بوده و سرعت قابل قبولی دارد و بعضا از برنامه زمان بندی جلوتر هستند.

وی مهلت احداث تقاطع ها را ۱۸ تا ۲۴ ماهه دانست و تاکید کرد: با دستور استاندار گیلان و تلاش شبانه روزی پیمانکاران اقدام به اتمام ۱۵ تا ۱۸ ماهه این پروژه ها خواهیم کرد و چهار تقاطع از پنج تقاطع را تا شب عید ۱۴۰۴ به اتمام می رسانیم.

شوقی با اشاره به آغاز پروژه لایروبی رودخانه های رشت، عنوان کرد: بارش برف موجب آسیب دیدگی آسفالت معابر شده و لذا تا پایان فصل بهار اقدام به ترمیم آسفالت خواهیم کرد، زیرا کارخانه آسفالت شهرداری پس از دو ماه تعطیلی، مجددا فعال شده و از ظرفیت پیمانکار بخش خصوصی نیز استفاده می کنیم.

وی ۶۰ درصد خدمات شهری را الکترونیکی و هوشمند دانست و عنوان کرد: به زودی فرایند صدور پروانه ساختمانی نیز الکترونیکی خواهد شد.

شهردار رشت با بیان اینکه بازگشایی معابر جدید را در دستور کار داریم، تصریح کرد: برای بازگشایی محدوده سرگل تا سعدی باید اقدام به خریداری ۱۰۰ ملک می کردیم که فقط ۱۴ ملک باقی مانده و کار تملک تا پایان فصل بهار انجام می شود.

وی با اشاره به نقش پروژه ۴.۲ کیلومتری ژ۵ (محدوده هلال احمر انزلی تا پل پستک و پیربازار) در کاهش ترافیک ورودی رشت، خاطرنشان کرد: این پروژه ۲۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و ۱۱۵۰ متر را بازگشایی کردیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • ‌ بهره‌برداری از ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور در فارس
  • ‌پروژه خط اختصاصی برق شهرک صنعتی فراشبند تکمیل می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • افزایش شمار پروژه‌های خدماتی در نفت و گاز آغاجاری
  • بهره برداری از سه طرح بهداشتی، درمانی در فیروزکوه
  • بهره برداری از ۴ تقاطع غیر همسطح رشت تا شب عید ۱۴۰۴
  • بهره برداری از مرحله نخست طرح آبرسانی آتیشگاه تا پایان امسال
  • پروژه های درمانی و بهداشتی فیروزکوه افتتاح شد