Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@02:01:05 GMT

وسواس فکری پمپئو باز هم عود کرد

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۳۱۵۴

وسواس فکری پمپئو باز هم عود کرد

سعید خطیب زاده"سخنگوی وزارت امور خارجه در پیام توئیتری خطاب به وزیر خارجه آمریکا نوشت: وسواس فکری پمپئو [وزیر امور خارجه آمریکا] درباره ایران باز هم عود کرده است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا، «سعید خطیب‌زاده» سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران چهارشنبه ‌شب در پیام توئیتری به زبان انگلیسی نوشت: وسواس فکری مایک پمپئو درباره ایران باز هم عود کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر پمپئو! هیچ میزانی از فرافکنی نمی‌تواند حقیقت را مخدوش کند.

وی  افزود: با وجود این همه دم زدن از حقوق بشر، چطور نمایندگی کردن از رژیمی را توجیه می‌کنید که به «نجات» قاتلان افتخار کرده و انسان‌های بی‌گناه را گروگان می‌گیرد؟ 

سخنگوی وزارت امور خارجه پیشتر نیز در اظهاراتی توئیت‌های اخیر مایک پمپئو وزیر امور خارجه آمریکا درباره مسائل داخلی کشورمان و خشم‌ وی نسبت به دکتر ظریف را عکس‌العمل‌هایی روان پریشانه از سر ناامیدی و افسردگی ناشی از شکست‌های پی‌درپی دستگاه تحت مدیریت پمپئو و نوعی سرپوش‌ گذاری بر این ناکامی‌ها ارزیابی کرد.

خطیب زاده تصریح کرد: متاسفانه وزیر امور خارجه آمریکا که هر لحظه بیش از قبل رویکرد فشار حداکثری و یکجانبه گرایی در مورد ایران را شکست خورده می‌بیند، تلاش مذبوحانه دارد با ادعای طرفداری از حقوق بشر، قدری از حیثیت بر باد رفته رژیم ترامپ را بر گرداند.

وی افزود : این در حالی است که دولتی که آقای پمپئو به آن منتسب است دارای بدترین کارنامه حقوق بشر بوده و روزی نیست که صدای دادخواهی مردم آمریکا در مقابله با خشونت، تبعیض و نژاد پرستی شنیده نشود.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی کشورمان ادامه داد: به رغم وضعیت وخیم داخلی آمریکا، آقای پمپئو که آموزش‌های جعل، فریبکاری و دروغگوئی را در سازمان سیا فرا گرفته، به دنبال انحراف افکار عمومی بر پایه هر قدر دروغ بزرگتر، باور پذیرتر، هست.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: خطیب زاده خارجه آمریکا امور خارجه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۱۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند

وزیر امور خارجه گفت: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسراییل را تحریم کند.

به گزارش مشرق، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه کشورمان در واکنش به تصمیم اتحادیه اروپا برای وضع تحریم علیه ایران در حساب رسمی خود در برنامه ایکس نوشت: مایه تأسف است که اتحادیه اروپا در ایجاد محدودیت غیرقانونی بیشتر علیه ایران سریع تصمیم می‌گیرد، فقط به این دلیل که ایران از حقش برای دفاع از خود در برابر تجاوزات گستاخانه رژیم اسرائیل استفاده کرده است.

وزیر امور خارجه همچنین نوشت: اتحادیه اروپا نباید از توصیه واشنگتن برای رضایت رژیم جنایتکار اسرائیل پیروی کند. در حالی که رژیم اسرائیل به نسل‌کشی فلسطینیان با ارتکاب جنایات جنگی ترکیبی و حملات موشکی و ایجاد قحطی ادامه می‌دهد، واکنش اتحادیه اروپا به آن تقریباً چیزی بیش از کلمات توخالی نیست.

امیرعبداللهیان تصریح کرد: اتحادیه اروپا باید مسوولانه عمل کرده و رژیم اسرائیل را تحریم کند.

دیگر خبرها

  • چین اتهامات آمریکا درباره تبادلات پکن و مسکو را رد کرد
  • اتحادیه اروپا باید رژیم اسرائیل را تحریم کند
  • وسواس فکری چیست و چطور درمان می‌شود؟
  • سخنگوی وزارت خارجه: موضوع استفاده از سلاح هسته‌ای هیچ جایگاهی در دکترین هسته‌ای و دفاعی کشور ندارد
  • سیاست تحریم‌ شکسته خورده است/رژیم صهیونیستی تهدیدی برای تمام منطقه است
  • ببینید | روایت سخنگوی وزارت خارجه از محتوای پیام‌های جدید آمریکا به ایران
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: پاسخ موشکی ایران قانونی و مشروع بود/ به هر اقدام متجاوزانه‌ای از هر مبدایی پاسخ قاطع و قوی‌تر خواهیم داد/ شیء کوچک و ریزپرنده به دنبال اقدام ایذایی بود که توسط پدافند ایران مورد هدف قرار گرفتند
  • تجاوز دیگری صورت بگیرد قاطع‌تر پاسخ می‌دهیم
  • سخنگوی وزارت امور خارجه: ایران در پیشبرد اهداف جهانی مربوط به زمین پاک تلاش جدی دارد
  • آیت‌الله رئیسی فردا به پاکستان سفر می‌کند