Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-18@11:55:28 GMT

الزهار: سرنوشت صهیونیست‌ها نابودی است

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۳۱۶۳

به گزارش فارس، «محمود الزهار» یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) تاکید کرد که رژیم‌های سازشگر به امت اسلامی و عربی و ملت‌های آن خیانت کردند، همان طور که به عقاید و شهدایشان خیانت کردند.

الزهار در گفت‌وگو با شبکه المسیره یمن گفت: رژیم سعودی نخستین رژیمی بوده که روابطش را با آمریکا عادی کرد و صدها میلیارد به آنها پول داد، بنابراین عجیب نیست که بحرین را هم به سمت عادی سازی سوق می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این رهبر حماس درباره حملات راکتی روز گذشته از غزه به سمت سرزمین‌های اشغالی همزمان با امضای توافق امارات و بحرین با رژیم صهیونیستی افزود: گروه‌های فلسطین روز گذشته به تلاش‌های دشمن صهیونیستی برای تبدیل آسمان غزه به آسمان جنگ پاسخ داد.

الزهار برنامه حال حاضر مقاومت را رویارویی با دشمن با تمام ابزارها از جمله سلاح خواند و گفت: «هر کسی با ما بیاید به او خوش‌آمد می‌گوییم و هر که هم که نیاید آزاد است».

این رهبر حماس، پناه بردن رژیم‌های سازشگر به ترامپ را نشانه ضعف و شکست آنها در منطقه در برابر کشورها و جنبش‌های مقاومت دانست و افزود: ما باید با هر کشوری که خاک آن اشغال است بدون هیچ بهایی همکاری کنیم و صفوف امت را یکپارچه کنیم.

الزهار در پایان تاکید کرد: سرنوشت صهیونیست‌ها هم نابودی است و همه خائنان و مزدورانی که به مسئله و مقدسات امت خیانت کردند، سرنگون خواهند شد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۱۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که همچنان تحولات واکنش قانونی و به حق ایران علیه رژیم صهیونیستی در نتیجه جنایت این رژیم در حمله به کنسولگری کشورمان در دمشق و ترور شماری از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را دنبال می‌کند.

حماس اعلام کرد: ما از یک سو از اقدام جمهوری اسلامی قدردانی می‌کنیم و از سوی دیگر موضع جانبدارانه غرب در حمایت فوری از رژیم اشغالگر را محکوم می‌نمائیم.

در ادامه این بیانیه آمده است: این موضع جانبدارانه در حالی است که غرب همچنان در برابر نسل‌کشی جمعی مردم غزه و آزار ملت ما در قدس و کرانه باختری و شکنجه اسیران ما در زندان‌های اشغالگران سکوت اختیار کرده است.

جنبش حماس تاکید کرد: واکنش جمهوری اسلامی ایران ثابت کرد که زمان عربده‌کشی دلخواه و بدون حساب وکتاب و مجازات رژیم صهیونیستی پایان یافته است و همراه آن خیال‌بافی‌های تکیه بر آن نیز پایان گرفته است.

در ادامه این بیانیه آمده است: جنبش حماس بر دعوت خود از امت عرب، امت اسلام، نیروهای منطقه و آزادگان جهان برای تداوم حمایت از ملت فلسطین در نبرد بزرگ طوفان الاقصی برای آزادی سرزمین و مقدسات خود تاکید می‌کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش حماس به توطئه صهیونیست‌ها برای تعطیلی «آنروا» در غزه
  • حماس:نتانیاهو قصد توقف جنگ ندارد/اسرائیل در ورطه نابودی است
  • حماس: نتانیاهو جدیتی برای آزادی اسرا ندارد
  • حماس: زمان عربده‌کشی رژیم اشغالگر به‌سر آمده است
  • حماس: واکنش ایران ثابت کرد دوران عربده‌کشی صهیونیست‌ها پایان یافته است
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ تن رسید
  • حمله موشکی سنگین حزب الله علیه مواضع اسرائیل/نبرد شدید مقاومت فلسطین با ارتش اسرائیل در مرکز نوار غزه/شمار شهدای نوار غزه به ۳۳ هزار و ۸۴۳ نفر رسید
  • رویای نتانیاهو برای پیروزی با وجود ۷ ماه ناکامی در غزه
  • خانواده اسیران صهیونیست پنجشنبه به خیابان‌های تل‌آویو می‌آیند
  • کاهش نیرو‌ها در غزه با هدف رسیدن به توافق با حماس صورت گرفته است