Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-19@06:27:59 GMT

سرگردانی تجّار برای تمدید کارت بازرگانی!

تاریخ انتشار: ۲۶ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۳۱۷۹

به گزارش اکوفارس، عباس آرگون عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره صدور و تمدید کارت‌های بازرگانی اظهار کرد: روند صدور و تمدید کارت‌های بازرگانی از مرداد ماه امسال به دولت و وزارت صمت واگذار و از حیطه وظایف اتاق بازرگانی خارج شد.

وی افزود:  متاسفانه وزارت صمت نیز از آن زمان تاکنون هیچ زیر ساخت مشخصی برای این مهم راه اندازی نکرده و بازرگانان در بلاتکلیفی کامل به سر می‌برند و اتاق نیز به دلیل مسدود شدن سامانه مربوطه، نمی‌تواند کمکی به بازرگانان بکند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران بیان کرد: طی دو ماه گذشته هیچ کارت بازرگانی برای بازرگانان جدید صادر نشده همچنین بازرگانانی که اقدام به تمدید کارت‌های خود کرده بودند هنوز هیچ پاسخی دریافت نکرده اند.

آرگون ادامه داد: بهتر بود که وزارت صمت اجازه می‌داد تا زمان راه اندازی زیرساخت مورد نظر برای صدور و تمدید کارت بازرگانی، سامانه اتاق را مسدود نمی‌کرد و تا آن زمان سامانه مربوط به اتاق تهران، به کارت بازرگانان رسیدگی می‌کرد.

وی تصریح کرد: جلسات متعددی با بخش‌های دولتی برای حل این موضوع برگزار می‌شود که امیداریم هرچه سریع‌تر دولت چاره‌ای پیش پای بازرگانان و اتاق بازرگانی بگذارد.

      

منبع: اکوفارس

کلیدواژه: اتاق بازرگانی تمدید کارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتاق بازرگانی در جهت تحقق شعار سال فعالیت کند

یه گزارش روابط عمومی شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا: محسن رضایی با بیان اینکه دولت باید از تصدیگری و ذینفعی خارج شود افزود: ساختار دولت نیازمند تحول و تغییر نقش از متصدی به سیاست‌گذار است و تصدیگری باید به مردم و بخش خصوصی واگذار شود.


وی افزود: علاوه بر واگذاری تصدی‌گری، ساختار اداره کشور نیاز به تمرکز زدایی و واگذاری اختیارات بیشتر به استان‌ها دارد و باید به یک مدل و الگو در این زمینه رسید.

دبیر شورایعالی هماهنگی اقتصادی سران قوا با اشاره به انتخاب شعار سال مبنی بر مشارکت مردم در جهش تولید، گفت: در راستای شعار سال اتاق بازرگانی باید به مسائل کلان ورود کرده و فعالیت جدی داشته باشد.

رضایی در پایان با توضیح لزوم تغییر نقش دولت در بازار تشریح کرد: دولت باید از قیمت‌گذاری به سمت بازارسازی برود و نقش دولت در بازار تنظیم‌گری باشد و اتاق بازرگانی باید به اصلاح این روند کمک کند.

دیگر خبرها

  • ببینید | دعای رئیس اتاق بازرگانی درباره تعطیلی پنج‌شنبه‌ها؛ بی‌توجهی مجلس به مخالفت‌ها؟
  • صدور سه میلیون و ۶۰۰ هزار تن کالا از آذربایجان‌غربی
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم های جدید علیه تهران
  • مخالفت اتاق بازرگانی ایران و آلمان با تحریم‌های جدید علیه تهران
  • اتاق بازرگانی در جهت تحقق شعار سال فعالیت کند
  • مخالفت کامل اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها
  • چرا اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالف است؟
  • اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها مخالفت کرد
  • مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه ها به جای شنبه ها
  • مخالفت اتاق بازرگانی تهران با تعطیلی پنجشنبه‌ها به جای شنبه‌ها