Web Analytics Made Easy - Statcounter

ولایتی: ترامپ برای آنکه نشان دهد در سیاست خارجی دستاوردی دارد روابط پنهان امارات و بحرین را آشکار کرد بلکه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، آقای علی اکبر ولایتی در حاشیه سیزدهمین نشست شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی که به صورت مجازی با حضور 50 شخصیت از جهان اسلام برگزار شد در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در پاسخ به این سوال که چه ارتباطی میان همزمانی انتخابات امریکا و طرح سازش وجود دارد گفت: ترامپ در سیاست داخلی آمریکا شکست خورده است و مورد اعتراض اکثریت مردم امریکاست و برای اینکه نشان دهد در سیاست خارجی دستاوردی دارد چنین کار بی ارزشی را انجام داد والا حکومت بحرین و امارات همینطوری دست‌نشانده امریکا هستند هر چه که امریکایی ها بخواهند این ها در منطقه انجام می دهند به هزینه خودشان و به سود صهیونیست‌ها این نمایشی بود برای اینکه اعتبار ترامپ را بالا ببرند بلکه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در خصوص علت برگزاری این نشست فوق العاده افزود: نشست شورای عالی را به صورت دوره ای با فواصل نزدیک برگزار می‌کنیم اما علت تشکیل این دوره؛ پاسخ به درخواست های جبهه مقاومت و افراد فرهیخته و صاحب نظر جهان اسلام بود که عملاً به مقاومت اعتقاد دارند و نه به سازش.
وی افزود: برگزاری نشست شورای عالی این دوره مصادف شد با سازش بین بحرین و امارات با رژیم صهیونیستی و آمریکا که البته این‌ها قبلا هم روابط پنهانی داشتند اما حالا آن را آشکار کردند.
دبیر کل شورای عالی مجمع جهانی بیداری اسلامی علت آشکارسازی این روابط را شکست مرحله به مرحله جبهه استکبار از جبهه مقاومت عنوان کرد و گفت: در عراق مجلس شورای ملی را به خروج امریکایی ها داد و دولت عراق با اکثریت قاطع تشکیل شد، لبنان با وجود توطئه‌هایی که علیه لبنانی‌ها بود مثل آتش سوزی ها دولت قبلی ساقط شد و دولت فعلی بسیار سریع‌تر از هر زمان دیگری تشکیل شد، فلسطینی ها یکپارچه شدند و بعد از سالها بین سازمان آزادیبخش فلسطین، حماس و جنبش جهاد اسلامی یک تفاهم ایجاد شد که طی سال های اخیر بی سابقه بوده است و اینها دستاوردهای جبهه مقاومت است.
آقای ولایتی با بیان اینکه لازم بود که مجمع جهانی بیداری اسلامی که مرکزیتی برای هماهنگی هم آوازی و همراهی گروه های مقاومت است تشکیل شود گفت: برگزاری این نشست مورد استقبال قرار گرفت و ۵۰ نفر از فرهیختگان و بزرگان جهان اسلام در آن شرکت کردند و پیش نویس بیانیه را شنیدند ، نظرات آنها را کسب می کنیم تا جلسه بعدی شورای عالی که سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد بیانیه نهایی نشست را آماده کنیم.
وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه ارتباطی میان همزمانی انتخابات امریکا و طرح سازش وجود دارد گفت: ترامپ در سیاست داخلی آمریکا شکست خورده است و مورد اعتراض اکثریت مردم امریکاست و این نشان دهد در سیاست خارجی دستاوردی دارد چنین کار بی ارزشی را انجام داد والا حکومت بحرین و امارات همینطوری دست‌نشانده امریکا هستند هر چه که امریکایی ها بخواهند این ها در منطقه انجام می دهند به هزینه خودشان و به سود صهیونیست‌ها این نمایشی بود برای اینکه اعتبار ترامپ را بالا ببرند بلکه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پیروز شود. برچسب ها: ولایتی ، صلح سازش ، ترامپ

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: ولایتی صلح سازش ترامپ شورای عالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صلح و سازش یک پرونده قتل در دزفول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام عبدالحمید امانت بهبهانی گفت : سال ۱۳۹۸ دریکی از روستا‌های شهرستان دزفول درگیری و نزاعی بین ۲ طایفه رخ داد و منجر به قتل یک خانم ۳۷ ساله شد که این حادثه آتش اختلاف و کدورت را بین این ۲ طایفه بیشتر شعله ور کرد.

وی افزود: متاسفانه سال‌های متمادی طی دعوا‌های متعدد بین این ۲ طایفه مشکلات زیادی برای روستا و خانواده‌ها بوجود آمد که با تدابیر رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب دزفول، پرونده برای حل و فصل به شورای حل اختلاف ارجاع شد.

این مقام قضایی برگزاری نشست‌های متعدد و طاقت فرسا در این سال‌ها را یادآور شد و گفت: در نهایت در روز اجرای حکم و در واپسین ساعات زمانی که قرار بود طناب مجازات به گردن قاتل آویخته و حکم قصاص اجرا شود، با حضور تیم و کارگروه شورای حل اختلاف ویژه قتل در محل اجرای حکم با پویش به حرمت امام علی (ع) می‌بخشم، مهلت ۴۰ روزه‌ای برای اجرای تعهدات خانواده قاتل گرفته شد.

وی افزود: خوشبختانه در ماه مبارک رمضان و حلول سال نو تعهدات ظرف پنج روز اجرایی و به حول قوه الهی منجر به کسب رضایت قطعی و ثبتی اولیای دم شد؛ همچنین طرفین نسبت به تمامی پرونده‌های مطروحه در دادسرا، دادگاه و شورای حل اختلاف رضایت کامل دادند.

حجت الاسلام امانت بهبهانی با قدردانی از تدابیر رئیس دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب دزفول و خانواده مقتول که به حرمت امام علی (ع) قاتل را بخشیدند، اظهارکرد: تلاش‌های مدیر امور اداری شورای حل اختلاف دزفول، رئیس و اعضای مجتمع شماره ۱۲ شورای حل اختلاف این شهرستان جای قدرداینی دارد.

رئیس توسعه حل اختلاف استان خوزستان بر لزوم گسترش بیشتر صلح و سازش پرونده‌های مهم در سال ۱۴۰۳ تاکید کرد.

دیگر خبرها

  • ادعای بولتون: پوتین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • ادعای بولتون: پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • پوتین برای آتش‌بس با اوکراین منتظر نتیجه انتخابات آمریکا است
  • آخرین پیش‌بینی‌ها درباره انتخابات آمریکا
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • انتخابات آمریکا موجب رای متفاوت این کشور به قطعنامه شد/ آتش بس فوری در غزه انجام نخواهد شد
  • ترامپ در جمع ۵۰۰ ثروتمند جهان
  • خشم ترامپ از تعیین تاریخ جدید دادگاه پرداخت حق السکوت
  • سازش پرونده قتل در دزفول
  • صلح و سازش یک پرونده قتل در دزفول