Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو، وکیل پرونده ایران در پایان جلسه امروز گفت: جلسه رسیدگی به شکایت فدراسیون جودو جمهوری اسلامی ایران از فدراسیون جهانی، براساس رأیی که کمیته انضباطی فدراسیون جهانی جودو صادر کرده بود، امروز ۲۶ شهریور ماه از ساعت ۸ صبح آغاز شد و به مدت ۹ ساعت ادامه پیدا کرد.

وی در ادامه افزود: اساساً سیاست وکلای فدراسیون جودو ایران بر این بود که تلاش کنند هم اعتبار شهود معرفی شده از طرف فدراسیون جهانی را زیر سوال ببرند هم این موضوع مورد توجه قرار گرفت که تا چه اندازه اقدام فدراسیون جهانی جودو علیه فدراسیون ایران با مبانی و مقررات ورزشی از جمله اساسنامه فدراسیون جودو تطابق دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: با این رویکرد پس از ارائه دفاعیات و ادله‌ای هم که از سوی وکلای طرف مقابل صورت گرفت، هیئت داوران در پایان جلسه پس از استماع تمامی دفاعیات اعلام کرد که هر چند قضات دادگاه ورزش آمادگی دارند برای اینکه اعلام رأی کنند، اما استثنائاً این فرصت را به رؤسای فدراسیون جهانی جودو و ایران دادند تا چنانچه بتوانند ظرف کمتر از ۳۰ روز به توافق و تفاهم دست پیدا کنند، دادگاه تفاهم را مبنای رأی خودش قرار بدهد، در غیر این صورت دادگاه روند رسیدگی خودش را تکمیل خواهد کرد و رأی خودش را اعلام خواهد کرد.


وکیل خاطرنشان کرد: مستحضر هستید که به لحاظ قانون دیوان داوری ورزش، ارائه توضیحات و جزئیات بیشتر در خصوص مقررات دادرسی، چون به صورت غیر علنی است باید محرمانه باقی بماند و لذا در این مرحله امکان ارائه توضیحات بیشتر برای حفظ مصلحت پرونده وجود ندارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: فدراسیون جودو دادگاه بین المللی پارسی خبر جودو کمیته انضباطی فدراسیون جهانی فدراسیون جودو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۲۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده

دنيای اقتصاد نوشت: به نظر می‌رسد بی‌انضباطی‌ها و برخی حواشی فوتبال ایران برای هر که آب نداشته باشد، برای فدراسیون «نان» دارد! در شرایطی که همه با هم بام تا شام در حال تاکید بر ضرورت بهبود فرهنگی فوتبال ایران و نزدیک شدن آن به یک پدیده «حال خوب کن» هستیم، متاسفانه این اتفاق به دلایل مختلف رخ نمی‌دهد؛ حالا گاهی عوامل تیم‌ها به رفتارهای آماتورشان ادامه می‌دهند و گاهی خوانش فدراسیون فوتبال از بعضی اتفاقات طوری است که موجب دلسردی می‌شود.
 
از این مقدمات که بگذریم، بد نیست بدانید تنها ۳ پرونده ملتهب این روزهای فوتبال ایران درآمدی ۴۵۰ میلیون تومانی را برای فدراسیون به همراه آورده است. داستان عجیب حسین حسینی و آن هوادار خانم ابتدا جریمه ۳۰۰ میلیون تومانی او را به دنبال آورد، بعد که گلر استقلال به موضوع واکنش نشان داد، فدراسیون ضمن محروم کردن او به مدت یک جلسه، ۳۰ میلیون تومان دیگر هم به این جریمه افزود.
 
همچنین باشگاه استقلال هم به خاطر همین پرونده ۶۰میلیون تومان جریمه شد. در حاشیه بازی استقلال و شمس‌آذر قزوین هم فیلمی از فحاشی کیانوش رحمتی منتشر شد و حالا مربی استقلال علاوه بر تحمل یک جلسه محرومیت، ۲۰ میلیون تومان جریمه شده است. در بازی پرسپولیس با نفت آبادان هم دانیال اسماعیلی‌فرد مرتکب شادی بحث‌برانگیزی شد که نتیجه آن هم یک جلسه محرومیت و ۴۰ میلیون تومان جریمه بود. 
 
ارقام همین سه پرونده را که جمع ببندید، به رقم چشمگیر ۴۵۰ میلیون تومان می‌رسید و البته که در طول فصل ده‌ها پرونده دیگر هم روی میز کمیته انضباطی قرار دارد. به عنوان مثال می‌توانید جریمه ۲۰۰ میلیون تومانی امید عالیشاه بابت مصاحبه‌اش بعد از بازی با گل‌گهر را به یاد بیاورید. خدا بدهد برکت!

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سرپرست فدراسیون فوتبال: ایرادهای مدنظر فیفا برطرف شد بازیکنان معروف متخلف خدمت سربازی محروم نمی‌شوند!

دیگر خبرها

  • ورزش ایران بهترین های خود را شناخت
  • یک انتصاب جدید‌ و مهم در فدراسیون والیبال ایران
  • وعده جدید: ورزشگاه آزادی متحول می‌شود
  • ناراحتی وزیر ورزش از شرایط حاکم بر فوتبال/ ماجرای جلسه کیومرث هاشمی با هیات رئیسه فدراسیون فوتبال
  • فحش های پول ساز / ۴۵۰ میلیون درآمد فدراسیون از ۳ پرونده
  • کادر فنی تیم ملی منتظر جلسه قلعه نویی با رییس فدراسیون
  • خیرخواه:اینچه درگاهی برای ژیمناستیک ایران کم نگذاشت
  • انتقاد شدید اولین مربی میراسماعیلی از شرایط فدراسیون جودو
  • فرصت کوتاه برای قبول پیشنهاد پرسپولیس و آمدن به ایران | هیچ وقت منتظر این پیشنهاد نبودم
  • الفتی: ژیمناستیک ورزش لحظه‌هاست/ جایگاه اول کسب سهمیه المپیک را داشتم