Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ صادقی شهردار کنگاور با ارایه گزارشی از فعالیت‌های در حال اجرای شهرداری گفت : عمده فعالیت‌های صورت گرفته شهرداری کنگاور در بخش پروژه‌های عمرانی است که متاسفانه به دلیل شرایط حاکم بر جامعه بسیاری از اعتبارات به پروژه‌های عمرانی یا تخصیص پیدا نکرده یا حداکثر با تخصیص ۳۰درصدی مواجه شده است که این امر اجرای پروژه‌های عمرانی را با مشکل روبرو کرده است

او نبود تخصیص قیر رایگان به شهر‌های بالای پنجاه هزار نفر جمعیت را از دیگر چالش‌های پیشروی شهرداری برای آسفالت معابر عنوان کرد و گفت : تا کنون با استفاده از اعتبار ستاد باز آفرینی تعدادی از معابر شهر آسفالت شده و آسفالت معابر کوچه‌های دیگر در دستور کار قرار گرفته و امیدواریم تا قبل از فصل بارندگی به اتمام برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صادقی به توسعه فضای سبز شهر کنگاور گریزی زد و افزود: توسعه فضای سبز ورودی شهر از سمت شهرستان صحنه و پارک روبروی جهاد کشاورزی، احداث پارک شهرک‌های آموزگار و شهرک جهاد از اولویت‌های شهرداری در سال جاری در این بخش است.

سخنگوی شورای شهر کنگاور با اشاره به ضرورت حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در جلسات رسمی شورای شهر گفت:حضور جراید و اصحاب رسانه موجب شفاف سازی عملکرد شورای شهر خواهد بود.

روح الله بختیاری افزود: این حق طبیعی مردم است تا بدانند در شورای اسلامی که به اعضای آن شورا رأی داده‌اند چه می‌گذرد، و این مهم با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه در جلسات آتی شورای شهر تحقق می‌یابد لذا حضور مستمر خبرنگاران در جلسات و انعکاس عملکرد شورای شهر پاسخ شورا به اعتماد شهروندان خواهد بود .

انتهای پیام/د

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر پروژه های عمرانی اعتبارات عمرانی قیر رایگان پروژه های عمرانی شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی صبح پنج شنبه در یکصد و بیست و یکمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کردستان اظهار کرد: به منظور تبیین ارزش‌ها و مسائل روز، شورای فرهنگی در ادارات کردستان تشکیل شود.

رئیس شورای فرهنگ عمومی استان کردستان افزود: هم‌اکنون ۵۵ هزار کارمند و خیل عظیمی از جامعه دانشگاهی و دانش آموزی در استان وجود دارد که می‌تواند ظرفیت بزرگی برای جهاد تبیین و فرهنگ‌سازی رعایت حجاب باشد.

وی اذعان کرد: در راستای مقوله حجاب و عفاف، تبیین کلام اهل بیت (ع) می‌تواند اثرگذار باشد.

وی افزود: باید برای اتفاقات فرهنگی در استان به خرد و عقل جمعی برسیم و تصمیمات فردی گرفته نشود، گرچه مخالف برگزاری جشنواره‌ها نیستیم اما باید چارچوب‌ها نیز حفظ شود.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان همچنین به اجرای طرح «نور» در کشور و این استان پرداخت و یادآور شد: در راستای حجاب و عفاف در استان جلسات زیادی تشکیل شده اکنون زمان آن است که بدنبال عمل و فعالیت‌های اجرایی باشیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی خاطرنشان کرد: فرهنگی بودن استان در برگزاری چند جشنواره و یا رقص و پایکوبی خلاصه نمی‌شود بلکه این برنامه‌ها فقط گوشه‌ای از اتفاقات فرهنگی به شمار می‌رود و باید اتفاقات فرهنگی به صورت جدی دنبال شود.

وی لزوم گرایش مردم به ویژه جوانان به سمت کتابخوانی و ترویج مطالعه، برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در دانشگاه‌ها و مدارس را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: لازم است مسؤولان در ادارات زیرمجموعه خود جلسات شورای فرهنگ عمومی تشکیل دهند و خروجی جلسات خود را برای پیشبرد اهداف فرهنگی استان اعلام کنند.

کد خبر 6081763

دیگر خبرها

  • حضور کشور‌های اسلامی در جشنواره مد و لباس مداومت
  • کلنگ دو تقاطع غیرهمسطح در شیراز به زمین زده شد
  • کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی ۲ تقاطع غیرهمسطح در شرق شیراز
  • سال ۱۴۰۳ سال شکوفایی پروژه‌های محرومیت‌زدایی خواهد بود
  • اقدامات فرهنگی کردستان نیازمند تصمیمات جمعی است
  • بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت به کجا رسید؟
  • آغاز ۵۶ پروژه عمرانی در جاده‌های استان مرکزی
  • تخصیص ۱۲۰۰ میلیارد تومان برای پروژه‌‎های زودبازده مشهد
  • ضریب دادن به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری یک ضرورت است
  • پیشرفت ۷۵ درصدی بزرگ‌ترین پروژه بازآفرینی شهری پایتخت