Web Analytics Made Easy - Statcounter

تقوی‌نژاد با بیان اینکه در طول فعالیت هفت ساله دولت حدود هشت هزار پروژه بهداشتی افتتاح و ۱۸ هزار پروژه بهداشتی بازسازی شده است گفت: سطح فرسودگی بیمارستان‌ها از ۶۰ درصد به ۴۰ درصد رسیده که این اقدامات باعث شده تا کیفیت خدمات‌رسانی به مردم افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از دزفول، «سیدکامل تقوی‌نژاد» عصر امروز (چهارشنبه ۲۶ شهریور) در مراسم تکریم و معارفه مدیران پیشین و جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول که در سالن غدیر دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد اظهار کرد: ۳۷ هزار تخت به ظرفیت بیمارستانی کشور در طی هفت سال خدمت دولت تدبیر و امید اضافه شده که آماری بسیار مطلوب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی وزارت بهداشت با بیان اینکه در دوره فعالیت دولت سه میلیون مترمکعب از بیمارستان‌های کشور نیز بازسازی شده است افزود: تا پایان دولت ۱۲۰۰ پروژه مختلف در راستای طرح تحول سلامت افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

وی با بیان اینکه در طول فعالیت هفت ساله دولت حدود هشت هزار پروژه بهداشتی افتتاح و ۱۸ هزار پروژه بهداشتی بازسازی شده است تصریح کرد: سطح فرسودگی بیمارستان‌ها از ۶۰ درصد به ۴۰ درصد رسیده که این اقدامات باعث شده تا کیفیت خدمات‌رسانی به مردم افزایش یابد.

 

تقوی‌نژاد دانشگاه علوم پزشکی دزفول را یکی از قطب‌های آموزشی و علمی درکشور برشمرد و اضافه کرد: در زمینه تقویت زیرساخت‌های دانشگاه علوم پزشکی دزفول تلاش خواهیم کرد؛ همچنین در راستای بهبود شاخص‌های آموزشی این دانشگاه اقدامات ارزشمندی انجام شده لذا در سایر شاخص‌ها نیز باید تلاش مضاعفی صورت گیرد‌.

 

در این مراسم از زحمات یوسف پریدار مدیر پیشین دانشگاه علوم پزشکی دزفول تقدیر و علی قمیشی با حکم وزیر بهداشت به عنوان سرپرست جدید دانشگاه علوم پزشکی دزفول منصوب شد.

 

پایان پیام/589

منبع: شبستان

کلیدواژه: دانشگاه علوم پزشکی دزفول تودیع و معارفه دانشگاه علوم پزشکی دزفول هزار پروژه بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان

  حبیب غزنوی؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان در مراسم افتتاح نخستین پایگاه اورژانس بانوان در زاهدان اظهار کرد: این پایگاه از فروردین ماه امسال فعالیت خود را آغاز کرد و کارکنان عملیاتی آن در همین مدت بیش از ۸۰ ماموریت موفق را به ثبت رسانده اند که امروز شاهد افتتاح رسمی اولین پایگاه اورژانس بانوان هستیم.

وی با اشاره به اینکه این پایگاه نخستین پایگاه اورژانس بانوان در استان سیستان و بلوچستان و پنجمین پایگاه اورژانس بانوان کشور است افزود: این پایگاه همه روزه از ساعت ۷ صبح الی ۱۹ در خدمت بانوان است که با ۴ کارشناس فوریت‌های پزشکی و پرستار فعالیت خود را آغاز کرده است.
به گفته دکتر غزنوی؛ طبیعتاً در استان پهناور سیستان وبلوچستان وجود تنها یک پایگاه اورژانس ویژه بانوان پاسخگو نخواهد بود و در تلاش هستیم تا در آینده‌ای نزدیک بر تعداد این پایگاه در استان بیفزاییم.
حمایت استانداری از ایجاد اورژانس بانوان
دکتر رضا شریفی؛ معاون سیاسی و اجتماعی استاندار نیز در این مراسم گفت: با توجه به ضرورت و نیاز استان در راستای افزایش پایگاه‌های اورژانس بانوان، استانداری سیستان و بلوچستان با تمام توان نسبت به تامین آمبولانس و فضای فیزیکی به منطور ایجاد این پایگاه‌ها اعلام آمادگی کرده و پای کار خواهد بود. 
دکتر عبدالرزاق؛ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نیز گفت: روزانه بیش از هزار تماس با این مرکز گرفته می‌شود که به طور میانگین ۳۰ درصد تماس‌ها منجر به اعزام آمبولانس و عملیات امدادی می‌شود.
وی ادامه داد: متاسفانه حدود ۳۰ درصد تماس‌ها با اورژانس ۱۱۵ زاهدان را مزاحمت تلفنی شامل می‌شود که ضمن اتلاف وقت و هزینه، موجب می‌شود تا همکاران ما در خدمت رسانی به بیماران واقعی با مشکلات جدی مواجه شوند.
وی افزود: همه همکاران ما در اورژانس ۱۱۵ دانشگاه علوم پزشکی زاهدان تمام توان خود برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر و جلب رضایت مردم در تمامی نقاط به کار گرفته و خالصانه تلاش می‌کنند که امیدواریم در این مسیر سربلند بوده و مورد عنایت خداوند قرار بگیرد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه‌ای واحد در دادسرا‌های گلستان 
  • اورژانس بانوان پایگاهی جدید برای خدمت رسانی مضاعف به بانوان
  • وضعیت ویتامین دی مازندرانی ها رو به بهبود است
  • پلمب یک مرکز غیر مجاز خدمات زیبایی در سمنان
  • شیوه ناپسند برخی از آزمایشگاه‌ها برای فرار از ورشکستگی!
  • کمبود ۱۰۰۰ نیروی انسانی در حوزه بهداشت و درمان قم
  • قم کمبود پزشک متخصص و عمومی دارد
  • افزایش نگرانی‌ها از کمبود متخصص بیهوشی در قزوین
  • افتتاح مرکز خدمات جامع سلامت روستایی ابارش سبزوار