Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید سیلاوی فرماندار دشت آزادگان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: با توجه به اعلام عراق مبنی بر معذور بودن از پذیرش زائر به دلیل شیوع ویروس کرونا، مراسم راهپیمایی عظیم و میلیونی اربعین حسینی امسال برگزار نمی‌شود.

او با تاکید بر ممنوعیت فعالیت مواکب اربعین حسینی در دشت آزادگان افزود: از همه موکب داران خواهشمندیم با ستاد کرونای شهرستان همکاری لازم را داشته باشند و اقدام به عزاداری نکنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سیلاوی خدمت رسانی به زائران را یکی از رسوم دیرینه مردم شهرستان عنوان کرد و اظهار داشت: اگرچه امسال توفیق پذیرایی از زائران نصیب ما نمی‌شود، اما مردم و عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) می‌توانند هزینه خدمت رسانی به زائران را به صورت مشارکتی و در قالب تهیه و توزیع کمک‌های مؤمنانه و لوازم بهداشتی بین نیازمندان و آسیب دیدگان ناشی از ویروس کرونا در دستور کار قرار دهند.

فرماندار دشت آزادگان با تاکید بر اینکه خروج زائران از مرز‌های شلمچه و چذابه در استان به قصد زیارت عتبات عالیات و کربلای معلی امکانپذیر نیست، بیان کرد: از هم استانی‌ها و اهالی دیگر استان‌ها خواهشمندیم از حرکت به سوی مرز‌ها خودداری کنند، چون هیچگونه زیرساخت و امکاناتی در مرز‌ها پیش بینی نشده است.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مواکب اربعین حسینی ویروس کرونا اربعین 99

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، نخستین جلسه ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی آبادان ۱۴۰۳ با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه، معاون بهداشت، مدیران ستادی، فوریت‌های پزشکی و شبکه‌های بهداشت و درمان تابعه در محل دفتر معاونت توسعه برگزار شد.

بر این اساس در اربعین حسینی سال ۱۴۰۳ از پانزدهم مردادماه سال‌جاری فعالیت دانشگاه علوم پزشکی آبادان در مرز شلمچه با استقرار نیروهای خدمات‌رسان حوزه سلامت آغاز و تا یک هفته پس از اربعین ادامه خواهد داشت.

استقرار ۱۱ پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر زائران، یک پایگاه ثابت با ۱۰ دستگاه آمبولانس و ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرکز شهید سلیمانی شلمچه، استقرار هواپیمای بیماربر در منطقه و نقطه‎‌گذاری هفت محل برای ایجاد سالن‌های سرد برای رفاه حال زائران و مدیریت یکپارچه سازمان‌ها و مؤسسات همکار، بخشی از اقدامات پیش‌بینی‌‎شده دانشگاه علوم پزشکی آبادان در اربعین حسینی پیش‌رو خواهد بود.

کد خبر 6087524

دیگر خبرها

  • میزبانی زائران اربعین مدال افتخار مردم ایلام است
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • پایگاه‌های اورژانس در مسیر زائران اربعین شلمچه مستقر می‌شوند
  • آغاز آماده‌سازی پایانه مرزی تمرچین و مسیرهای منتهی برای اربعین حسینی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • استقرار ۱۲ پایگاه اورژانس در مسیر زائران اربعین در شلمچه
  • کمبود ناوگان اتوبوسرانی در ایام اربعین رفع شود
  • زمان ارائه خدمات درمانی به زوار حسینی در مرز شلمچه اعلام شد
  • جانمایی مواکب در مرز مهران با شرایط جدید وفق داده شود