Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت برگزاری مراسم کمک مومنانه فدراسیون والیبال برای حمایت از قشرهای ضعیف و خانواده‌های نیازمند جامعه، از ساعت ۱۱ به ۱۲ روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه تغییر کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نهضت کمک به مددجویان تحت حمایت، قشرهای ضعیف و خانواده‌های نیازمند جامعه در راستای لبیک به فرامین مقام معظم رهبری، به همت معاونت فرهنگی و بسیج وزارت ورزش و جوانان تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  در این راستا و با توجه به نیاز امروز کشور برای گسترش این نهضت و بازگشت طراوت به جامعه، طرح کمک مومنانه فدراسیون والیبال روز یکشنبه ۳۰ شهریورماه با حضور دکتر محمدرضا داورزنی در خانه والیبال تهران برگزار می‌شود تا فدراسیون والیبال نیز در این اقدام موثر، سهیم باشد.   این مراسم قرار بود ساعت ۱۱ برگزار شود، اما به دلیل همزمانی با نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، با یک ساعت تاخیر از ساعت ۱۲ ظهر شروع خواهد شد تا امکان حضور مسئولان و نمایندگان وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و فدراسیون‌های ورزشی دیگر در این مراسم فراهم شود.   انشاالله اعضای خانواده بزرگ والیبال که با شور و شعور حسینی همواره در کارهای خیر و احسان پیشرو بوده‌اند نیز در سنگر کمک‌های خیرخواهانه و نهضت تعاون و کمک به قشرهای ضعیف، از یکدیگر سبقت بگیرند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۶۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، سازمان لیگ فدراسیون والیبال طی اطلاعیه‌های جداگانه به مدیران عامل باشگاه‌های لیگ برتر، دسته یک و دسته دو زنان از آن‌ها درخواست کرد تا پایان وقت اداری دوشنبه ۳۱ اردیبهشت نسبت به ارسال مکتوب اعلام آمادگی خود برای حضور در این رقابت‌ها اقدام کنند.

در متن این اطلاعیه آمده است:

«احتراما، نظر به برگزاری مسابقات لیگ برتر، دسته اول و دسته دو زنان باشگاه‌های کشور در سال ۱۴۰۳ به اطلاع می‌رساند، باشگاه‌هایی که تمایل به حضور در مسابقات فوق‌الذکر را دارند مقتضی است تا پایان وقت اداری روز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ماه اعلام آمادگی خود را به صورت مکتوب به سازمان لیگ فدراسیون ارسال کنند.

ضمناً اعلام انصراف باشگاه از حضور در مسابقات یا انتقال امتیاز می‌بایست در سربرگ باشگاه و ممهور به مهر باشگاه باشد.

لازم به ذکر است، ارائه نام کاربری و پسورد و باز شدن سامانه ملی والیبال جهت واریز ورودیه و ثبت قرارداد با بازیکنان و کادر فنی تیم منوط به تأیید امور مالی و کمیته انضباطی فدراسیون (جهت تأیید تسویه حساب کامل با بازیکنان و فدراسیون) است.

خواهشمند است، به جهت تسریع در روند انجام امور یک نماینده به همراه شماره تماس ایشان برای ارتباط مستقیم سازمان لیگ با باشگاه مربوطه به این سازمان اعلام گردد.»

کد خبر 6087833 سیده فرزانه شریفی

دیگر خبرها

  • اولین واکنش رئیس فدراسیون والیبال به انصراف محمد موسوی از تیم ملی +فیلم
  • منظمی سرپرست دبیرکلی والیبال شد
  • منظمی سرپرست دبیرکلی فدراسیون والیبال شد
  • آخرین مهلت حضور در لیگ‌های والیبال زنان اعلام شد
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • مرادی: هیچ گله‌ای از موسوی نداریم/ دبیر به زودی معرفی می‌شود
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد ایران شد +عکس
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد
  • سلامت زیر بنا و اساس جامعه است
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شاعر معاصر زنده یاد استاد علی نظمی تبریزی