Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

کنفدراسیون فوتبال آسیا با اتمام هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020 به نکات جالبی که در این هفته رخ داد، اشاره کرد که شرح زیر است:

* تیم فوتبال الهلال مقابل پاختاکور به پیروزی رسید و با این برد برای اولین بار در تاریخش در 5 بازی متوالی در لیگ قهرمانان آسیا برنده شد.

* العین با تساوی 3 بر3 مقابل السد رکورد پیروز نشدن خود را در آسیا افزایش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم اماراتی در 11 بازی گذشته خود در آسیا 8 شکست متحمل شدند و 3 تساوی کسب کردند.

* تساوی 3 بر 3 السد مقابل العین پرگل ترین تساوی تاریخ باشگاه قطری در لیگ قهرمانان آسیا نام گرفت.

* سانتی کازولا ستاره اسپانیایی السد در اولین بازی و اولین شوت خود به دروازه در لیگ قهرمانان آسیا گلزنی کرد.

 *عبدالرزاق حمدالله، مهاجم النصر رکورد جالب به نامش ثبت کرد. او در 7 بازی متوالی در لیگ قهرمانان آسیا 8 گل به ثمر رسانده است. از سال 2013 تاکنون هالک برزیلی در این زمینه رکورد دار است. مهاجم برزیلی 9 گل برای شانگهای  در سال 2017 در لیگ قهرمانان آسیا به ثمر رسانده است.

* رکورد جدید حمدالله در آسیا این است که او با 5ضربه به چارچوب 4 گل به ثمر رسانده است و اکنون بهترین گلزن لیگ قهرمانان آسیا 2020 است. همچنین او با دبل مقابل سپاهان برای اولین در لیگ قهرمانان آسیا موفق به زدن 2 گل در یک بازی شد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا رکورد جالب فوتبال آسیا کنفدراسیون فوتبال آسیا لیگ قهرمانان آسیا رکورد جالب لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد

به گزارش خبرنگار مهر، در روز پایانی رقابت‌های لیگ برتر دو دیدار برگزار می‌شود که در مصافی حساس تیم‌های رده سوم و پنجم لیگ برتر (سپاهان و ملوان) در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی رو در روی هم قرار می‌گیرند. در دیگر بازی امروز یکشنبه دوم اردیبهشت نیز تیم‌های ذوب آهن و آلومینیوم به مصاف هم می‌روند.

ذوب آهن - آلومینیوم

تیم آلومینیوم در حالی امروز رو در روی ذوب آهن قرار می‌گیرد که این تیم تاکنون در ادوار رقابت‌های لیگ برتر نتوانسته ذوب آهن را شکست دهد. این دو تیم تاکنون ۷ بار رو در روی هم قرار گرفتند که حاصل آن دو پیروزی برای ذوب آهن و ۵ تساوی بوده است. هر دو تیم ۳۰ امتیازی هستند و به دلیل تفاضل گل ذوب آهن در رده هشتم و آلومینیوم در جایگاه دهم ایستاده است.

ذوب آهن در ۵ بازی اخیر خود متحمل ۳ شکست شده و کسب یک پیروزی و یک تساوی دستاورد شاگردان محمد ربیعی بوده است. در طرف مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی در ۵ بازی اخیر خود، دو شکست، دو تساوی و یک پیروزی را به دست آورده‌اند و عملکرد هر دو تیم در بازی‌های اخیر درخشان نبوده در حالی که هم ذوب آهن و هم آلومینیوم در نیم فصل اول نتایج قابل قبولی را به دست آورده بودند. دیدار رفت دو تیم با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. بازی امروز در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و با قضاوت سعید رحیمی مقدم در ساعت ۱۶:۳۰ برگزار می‌شود.

ملوان - سپاهان

تیم ملوان با هدایت مهدی تارتار یکی از بهترین فصل‌های حضور خود در ادوار مسابقات لیگ برتر را تجربه می‌کند و توانسته تا به اینجای رقابت‌ها، عملکرد درخشانی داشته باشد و یکی از مدعیان کسب سهمیه آسیایی نیز محسوب می‌شود.

در ۱۰ بازی اخیر رو در روی دو تیم، ملوانی‌ها ۳ و سپاهانی‌ها دو بار به پیروزی رسیده‌اند و ۵ بار بازی با نتیجه تساوی خاتمه یافته است. آخرین پیروزی سپاهان در لیگ برتر برابر ملوان به تاریخ ۱۷ فروردین سال ۱۳۹۳ بر می‌گردد و بیش از ۱۰ سال است که زردپوشان اصفهانی نتوانسته‌اند ملوان را شکست دهند. دیدار رفت دو تیم نیز با نتیجه ۳ بر ۲ به سود ملوان به پایان رسید و شاگردان مهدی تارتار امیدوارند تا این بار و در مقابل هواداران خود برابر سپاهان به پیروزی دست یابند.

سپاهان در این بازی محمد دانشگر را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و محمدجواد حسین نژاد و آریا یوسفی نیز به آمادگی مناسب برای حضور در ترکیب تیم خود نرسیده‌اند. سپاهان با ۴۲ و ملوان با ۳۸ امتیاز به ترتیب در رده‌های سوم و پنجم جدول قرار گرفته‌اند و پیروزی در این بازی می‌تواند امید هر دو تیم را برای تصاحب جایگاه سومی و سهمیه آسیایی بیشتر کند.

این بازی از ساعت ۱۷ و با قضاوت مرتضی منصوریان برگزار می‌شود.

کد خبر 6083590

دیگر خبرها

  • بولونیا در یک قدمی اولین حضور تاریخ خود در لیگ قهرمانان اروپا
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌ های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • شگفتی بزرگ در جام ملت‌های فوتسال آسیا با حذف ژاپن
  • نگاه‌ها به بازی لغو شده: همه لیگ تکرار می‌خواهند!
  • پیرمرد رکورد بردهای خانگی را حفظ کرد (عکس)
  • رکوردهای جدید برای رئال و بارسا در ال‌کلاسیکوی دیشب
  • اولین باخت تارتار به مدعیان در سن سیروس
  • ادامه ماجرای تلخ سپاهان مقابل ملوان
  • سپاهان به دنبال طلسم شکنی ۱۰ ساله/ آلومینیوم در انتظار اولین برد
  • تسلیم الهلال مقابل بایر؛ رکورد شکست‌ناپذیری از عربستان به آلمان رفت