Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در رابطه با اظهارات نماینده اهواز مبنی بر اینکه هیچ اقدامی درخصوص توزیع سیم‌ کارت دانش آموزی در حوزه انتخابیه‌ او و شهرهای دیگر صورت نگرفته است" گفت: ما هیچ جا سیم‌ کارت رایگان توزیع نکردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا، «مجتبی یوسفی»، نماینده مردم اهواز در مجلس، در گفت وگویی با اشاره به دستور رئیس جمهور به وزیر ارتباطات درباره توزیع سیم‌کارت دانش آموزی برای استفاده دانش آموزان و حضور آن‌ها در شبکه شاد، گفته است که هیچ اقدامی در این راستا در حوزه انتخابیه‌ام و شهرهای دیگر صورت نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه افزون بر این بسیاری از دانش آموزان در حال حاضر هیچ گونه امکاناتی برای دسترسی به شبکه شاد ندارند، گفت: این موضوع به ویژه در مناطق محروم به وفور دیده می‌شود و این دانش آموزان برای آموزش مجازی نیاز مبرم به تبلت و گوشی تلفن هوشمند دارند.

«محمدجواد آذری جهرمی»، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در رابطه با اظهارات نماینده اهواز مبنی بر اینکه هیچ اقدامی درخصوص توزیع سیم‌کارت دانش آموزی در حوزه انتخابیه‌ او و شهرهای دیگر صورت نگرفته است" به خبرنگار برنا گفت: ما هیچ جا سیم‌ کارت رایگان توزیع نکردیم و اصلا چنین بنایی را نداشتیم البته اینترنت رایگان به معلمان، داده شده است.

او ادامه داد: برای استان خوزستان هم این اقدامات صورت گرفته است البته من صحبت‌های نماینده محترم را نشنیدم اما خوزستان مانند سایر استان‌های کشور از اینترنت رایگان و شبکه شاد رایگان برخوردار شده است و معلمین و دانش‌آموزان از اینترنت و شبکه رایگان شاد، بهره مند هستند.3

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: آذری جهرمی دانش آموزان توزیع سیم شبکه شاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دامپزشکی نیشابور گفت: واحد مبارزه با بیماری‌ های این شبکه، برای مبارزه با انگل‌ های خارجی دام‌ های سبک و سنگین بیش از هزار لیتر سم رایگان در بین دامداران توزیع کرد.

 

علی سلیمانی افزود: با توجه به شروع فصل گرما و فعالیت حشرات بویژه کنه‌ ها که عامل بیماری مشترک و خطرناک تب کریمه کنگو هستند، از ابتدای امسال سال توزیعِ سم‌ بین دامداران با همکاری دهیاران روستاها در دستور کار قرار گرفت.


وی از دامداران خواست: برای حفظ سرمایه و دسترنج خود در فصل گرما هر ۲ هفته دام‌ ها و محوطه دامداری خود را با سموم مختلف سم پاشی کنند.

دیگر خبرها

  • بهبود پایداری شبکه برق فوق توزیع منطقه دشت آزادگان
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان
  • توزیع بیش از یک هزار لیتر سم رایگان در نیشابور
  • اینترنت در کنکور سراسری قطع نمی‌شود
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • یک نماینده مجلس: اپراتورها از جیب مردم سرقت می‌کنند!
  • گنجی: خیلی از بچه‌های درجه یک بخاطر خستگی از برنامه جدا شدند/ افت مخاطب نداشتیم
  • توزیع ۲۴۱ بسته معیشتی هلال‌احمر بین نیازمندان شهرستان درمیان
  • ویزیت رایگان در‌ مناطق روستایی کنت