Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-20@04:12:08 GMT

گرفتن کودک پرت شده از پنجره در هوا!

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۳۹۶۶

گرفتن کودک پرت شده از پنجره در هوا!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است لحظه نفسگیر نجات یک کودک چینی از حادثه آتش سوزی را به تصویر می‌کشد. این دختر که پس از آتش گرفتن ساختمان به همراه مادربزگش در خانه گرفتار شده بود، توسط او از پنجره به پایین پرتاب شد.

مادربزرگ این دختر برای جان نوه‌اش تصمیم گرفت او را از طبقه سوم آپارتمان به پایین پرتاب کرده و جانش را نجات دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تعدادی از همسایگان که در پایین آپارتمان حضور داشتند موفق شدند این دختر را گرفته و او را نجات دهند. این اتفاق بعدازظهر روز پنجشنبه در شهر «ژیان» واقع در استان جیانگژی چین رخ داد.

بیشتر بخوانید

اشتباه مرگباری که جان موتورسوار را گرفت!

در ابتدای ویدئوی منتشر شده این دختر به همراه مادربزرگش در کنار پنجره آپارتمان دیده می‌شوند. لحظاتی بعد مادربزرگ کودک با سنجیدن اوضاع در پایین آپارتمان و مطمئن شدن از اینکه خطری جان نوه‌اش را تهدید نمی‌کند او را به پایین پرتاب می‌کند. این ویدئو نشان می‌دهد تعدادی از همسایگان موفق به گرفتن کودک در هوا شده و جانش را نجات می‌دهند.

در ادامه آتش‌نشانان در محل حاضر و اقدام به خاموش کردن آتش شدند. مادربزرگ این کودک نیز با کمک آتش‌نشانان از این حادثه جان سالم به در برد. در تصاویر منتشر شده آتش که قسمتی از آپارتمان را در برگرفته و دود سیاهی که از سقف آن به آسمان برخاسته دیده می‌شود. هنوز علت دقیق وقوع این آتش سوزی مشخص نشده است. تحقیقات پلیس محلی چین در این باره ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نجات کودک حوادث کودکان اخبار حوادث

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۳۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی

به گزارش خبرگزاری مهر، ظهر جمعه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان دیدار کرد.

رئیس جمهور با حضور در منزل شهیدان طوسی با مادر شهیدان محمدعلی و محمدرضا طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان امیری دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر 6082493

دیگر خبرها

  • تلاش آتش نشانان شیرازی جهت جستجو و نجات ۲ کودک
  • دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی
  • اگر فساد از بالا خشک نشود، جواب گرفتن سخت است
  • نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی (فیلم)
  • افزایش نگرانی‌ از نیازهای ۲۵۰ هزار کودک اخراجی از پاکستان
  • لحظه نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط قایق‌های مردمی
  • نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط اهالی بلوچستان+ فیلم
  • نجات ۷ کودک گرفتار در سیل توسط اهالی بلوچستان
  • نجات كليه افراد مفقود شده در اثر سیلاب‌های جنوب کرمان
  • نجات کودک غرق شده در سیلاب