Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-20@02:52:34 GMT

المان میدان «معاد» در آستارا نصب شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۴۲۳۱

المان میدان «معاد» در آستارا نصب شد

شهردار آستارا از نصب المان میدان «معاد» در این شهر خبر داد.

جواد معیتی در گفت و گو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: این المان از چهار حروف تشکیل دهنده کلمه معاد است و در نگاه اول بیننده را به چالش می‌کشد و از طراحی‌های مدرن در ساخت آن استفاده شده است.

وی افزود: این المان از حروف قرآنی تشکیل شده و به نوعی به حروف مقطع (حروفی که در ابتدای سوره‌ها هم می‌آید) اشاره دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهردار آستارا ادامه داد: حروف فارسی به کار برده شده برگرفته از معماری سنتی ایرانی و نقوش هندسی اسلامی است.

معیتی خاطرنشان کرد: المان معاد سه متر ارتفاع دارد، توسط واحد عمران شهرداری آستارا طراحی و در میدانی به این نام نصب و برای ساخت آن مبلغی حدود یکصد میلیون ریال هزینه صرف شده است.

به گزارش ایمنا، بندر مرزی آستارا با ۵۱ هزار و ۵۷۹ نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع شده است.

کد خبر 444723

منبع: ایمنا

کلیدواژه: شهروند شهرهاي ايران مدیریت شهری حقوق شهروندی شهرداري آستارا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۲۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا

عبدالعلی شعبانی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وصول گزارشات متعدد مبنی بر درگیری و ایجاد آزار و اذیت و اختلال در آرامش و نظم و امنیت عمومی در نقاط مختلف شهر آستارا توسط تعدادی از افراد با سابقه درگیری و شرارت در شهرستان، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان آستارا تصریح کرد: در اجرای این مأموریت، بلافاصله مأموران برای بررسی موضوع به محل اعزام و در عرض کمتر از ۴ ساعت ۶ نفر از متهمان را که با ایجاد شرارت و درگیری موجب رعب و وحشت در بین مردم منطقه شده بودند، دستگیر کردند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اشاره به اینکه پلیس با به کارگیری تمام توان عملیاتی و انتظامی خود در تأمین نظم و امنیت شهروندان، اجازه سلب آسایش و آرامش مردم را به کسی نخواهد داد به مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: کسانی که بخواهند به هر نحوی موجب رعب و وحشت در بین مردم شوند قطعاً با برخورد قاطع پلیس مواجه خواهند شد.

کد خبر 6082710

دیگر خبرها

  • فال ابجد امروز شنبه اول اردیبهشت ۱۴۰۳
  • دستگیری ۶ نفر از مخلان نظم و امنیت در آستارا
  • آشکارسازی المان‌های ترافیکی در بزرگراه‌های منطقه ۱۹
  • افتتاح ۲۷ طرح منطقه‌ای و محله‌ای در منطقه ۲ تهران
  • انجام بزرگترین تونل نوری در بلوار پیامبر اعظم(ص)/جانمایی بیش از ۲۰۰ المان شهری در قم
  • فال ابجد امروز جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳
  • صدور ۲ هزار اخطاریه ایمنی ساخت و ساز در برخوردارترین منطقه مشهد
  • کارگاه طراحی در دانشگاه دولتی بجنورد برگزار می‌شود
  • فال ابجد امروز پنج‌شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳
  • نشاء مکانیزه برنج در آستارا