Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرتضی ضامنی روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: تحویل تاکسی با استاندارد یورو ۴ به دنبال نوسازی ناوگان تاکسیرانی، و برای متقاضیانی بود که در اسفند سال ۱۳۹۸ و همین طور ابتدای سال جاری ثبت نام کرده بودند و روند تکمیل ثبت نام را انجام داده بودند.

وی با بیان اینکه تحویل تاکسی با استاندارد یورو ۴ ادامه دارد، خاطر نشان کرد: براساس این مصوبه قرار است تا ۳۰ مهر ماه امسال پنج هزار تاکسی به این روش نوسازی شود و امیدواریم با توجه به اینکه خودرو ساز در این زمینه مشکلی ندارد بتواینم به این قول عمل کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های کشور گفت: اما به دلیل اینکه زمان اعلام شده (۳ مهر ماه) برای استفاده از این مصوبه برای شماره گذاری خودروهای تاکسی با استاندارد یورو ۴ زمان کوتاهی است، پیش بینی می شود که از پنج هزار خودروی تاکسی که برای شماره گذاری قول داده شده، بتوانیم سه هزار دستگاه را تحویل دهیم.

به گزارش ایرنا پیش از این ضامنی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا گفته بود: به دنبال افزایش استاندارد یورو ۴ به یورو ۵، فرآیند شماره گذاری تاکسی ها در طرح نوسازی ناوگان تاکسیرانی از ابتدای امسال متوقف شده بود زیرا خودورهای در نظر گرفته شده برای نوسازی تاکسی ها دارای استاندارد یورو ۴ بودند و سازمان محیط زیست به آن ایراد گرفته بود.

وی ادامه داد: تا اینکه موافقت دولت با شماره گذاری تعدادی تاکسی با استاندارد یورو ۴ ابلاغ شد، قرار شد که پنج هزار دستگاه تاکسی در این قالب به متقاضیانی که از قبل ثبت نام کرده بودند تا ۳۰ مهر ماه امسال و اجازه شماره گذاری و تحویل داده شود.

برچسب‌ها سازمان حفاظت محیط زیست مرتضی ضامنی اختصاصی ایرنا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان حفاظت محیط زیست اختصاصی ایرنا سازمان حفاظت محیط زیست اختصاصی ایرنا اخبار کنکور تاکسی با استاندارد یورو ۴ شماره گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه تبریز به حالت عادی برگشت

 

به گزارش تابناک، هادی نجاتی به ایرنا گفت: در زمان کنونی تمام پروازهای ورودی و خروجی فرودگاه بین المللی تبریز طبق برنامه در حال انجام است و مشکلی در این ارتباط وجود ندارد.

وی با بیان اینکه شماره تلفن گویای ۱۹۹ آماده پاسخگویی به مسافران در خصوص وضعیت پروازهای این فرودگاه است، اظهار کرد: مسافران هوایی پیش از عزیمت به فرودگاه تبریز از طریق این شماره یا مراجعه به سایت این فرودگاه از برنامه پرواز خود اطلاع کسب کنند.

دیگر خبرها

  • پروازهای فرودگاه تبریز به حالت عادی برگشت
  • ویترین تسنیم شماره ۶۴۷
  • تبریک تولد پرسپولیس به شماره هشت بدشانس
  • فانتازیا شماره 5 برای ابوا ؛ تیلمان
  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • «شب قدر غرب آسیا» در شماره چهارصدوچهلم خط‌حزب‌الله
  • تاکسی های فرسوده همدان در انتظار نوسازی
  • تاکسی داران همدانی در انتظار تحقق وعده شهرداری
  • ۲۵۲ کیلو شمش طلا معامله شد
  • ویترین تسنیم شماره ۶۴۶