Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@09:45:27 GMT

عرضه اولیه وسپهر + جزئیات عرضه

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۴۳۹۹

عرضه اولیه وسپهر + جزئیات عرضه

عرضه اولیه سهام شرکت سرمایه‌گذاری و گروه مالی سپهر صادرات با نماد "وسپهر ۱" در فرابورس ایران قطعی شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، بر اساس اطلاعیه شرکت فرابورس ایران، یکشنبه _ ۳۰ شهریور_ سهام شرکت سرمایه‌گذاری و گروه مالی سپهر صادرات با نماد "وسپهر ۱" برای اولین بار در بورس تهران عرضه می‌شود.

بر اساس این اطلاعیه، تعداد شش میلیارد از این سهم معادل ۲۰ درصد از کل سهام شرکت با مدیریت عرضه شرکت کارگزاری بانک صادرات به متقاضیان تخصیص داده خواهد شد که از این مقدار تعداد پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون سهم به کدهای معاملاتی و ۶۰۰ میلیون سهم نیز با نماد "وسپهر ۴" به صندوق‌های سرمایه‌گذاری واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این عرضه اولیه به هر کد معاملاتی حداکثر ۱۱۰۰ سهم در بازه قیمتی ۹۵۰۰ تا ۱۰ هزار و ۱۰۰ ریال تعلق می‌گیرد که با توجه به تجربه عرضه‌های اولیه قبلی احتمالاً به هر کد معاملاتی حدود یک هزار سهم اختصاص خواهد یافت.

لازم به ذکر است تاریخ ثبت سفارش در این نماد معاملاتی روز یکشنبه مورخ ۳۰ شهریور ماه و به روش بوک بیلدینگ خواهد بود اما سهام متقاضیان روز چهارشنبه مورخ دوم مهرماه تخصیص یافته و از شنبه مورخ پنجم مهرماه قابل معامله خواهد بود.

کد خبر 444725

منبع: ایمنا

کلیدواژه: عرضه اولیه عرضه اولیه وسپهر عرضه اولیه وسپهر1 فرابورس زمان عرضه اولیه شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۳۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش بیش از ۷۷ هزار واحدی شاخص کل در روز تزریق نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام

رباب وفایی کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: امروز اول اردیبهشت ۱۴۰۳ بعد از کاهش تنش‌ها و عادی شدن دامنه نوسان، شاخص کل با رشد مثبت ۳.۵۲ درصد بیشترین رشد روزانه از ابتدای سال ۱۴۰۲ (بیش از یکسال) گذشته را تجربه کرد.

او افزود: نماد‌های پرتراکنش و شاخص ساز بخاطر ریسک نقدشوندگی پایین و شنیده‌هایی از افزایش نرخ دلار نیما یا بحث تعدیل بند مالیاتی بودجه در کانون توجه خریداران بود. با توجه به معاملات بسیار خوبی که در بازار شاهد بودیم، ارزش معاملات کل ۱۳۱۷۷ میلیارد تومان بود که از این مقدار ۷۸۳۴ میلیارد تومان سهم ارزش معاملات خرد بوده است.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: تعداد نماد‌های مثبت امروز ۶۷۸ و تعداد نماد‌های منفی ۱۱۳، ۲۴۲ نماد بودند و در نهایت حقیقی‌ها ۱۱۰۰ میلیارد تومان از حقوقی‌ها خرید کردند. در پایان معاملات امروز بیش از ۱۲۰۸ میلیارد تومان از صندوق‌های درآمد ثابت و مختلط خارج و به سهام و حق تقدم وارد شده است.

او گفت: شاخص کل با افزایش ۷۷۶۴۲ واحدی به سطح ۲ میلیون و ۲۸۵ هزار واحد رسید. در مجموع تابلوی معاملات امروز، دوباره امید‌ها برای رشد خوب و جبران عقب ماندگی از بازار‌های موازی را برای اهالی بازار زنده کرد. جدال عرضه و تقاضا در روز‌های پیش رو دیدنی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بورس

دیگر خبرها

  • گرانترین خودروی برقی آفرود چینی در راه است
  • چه تعداد عرضه اولیه، امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • چه تعداد عرضه اولیه امسال در دستور کار سازمان بورس است؟
  • نامه سازمان خصوصی‌سازی به فدراسیون برای واگذاری استقلال وپرسپولیس
  • واردات کالاهای اساسی از طریق مرزنشینان و پیله وران محدود شد
  • بخشنامه جدید گمرک برای تسهیل صادرات تولیدکنندگان
  • صعود شاخص بورس به بالای دو میلیون و ۳۰۰ هزار واحد
  • پرواز ۷۷ هزار واحدی شاخص بورس
  • جهش بیش از ۷۷ هزار واحدی شاخص کل در روز تزریق نقدینگی حقیقی‌ها به بازار سهام
  • افزایش بیش از ۷۷ هزار واحدی شاخص کل بورس