Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،در این جشنواره صدا و سیمای مرکز زنجان به عنوان دستگاه برتر در ایجاد آرایش رسانه‌ای جامع و موثر استانی در سال ۱۳۹۸ انتخاب و با اهداء لوح تقدیر و تندیس جشنواره به مدیرکل مرکز، از خدمات رسانه استانی در طول سال گذشته تجلیل شد.
دربخشی از این تقدیر نامه آمده است: در راستای تحقق سیاست‌های کلی نظام اداری ابلاغی مقام معظم رهبری و تاکید دولت بر اجرای نقشه راه اصلاح نظام اداری، آن دستگاه در ارزیابی عملکردسال ۱۳۹۸ دستگاه‌های اجرایی استان، عنوان دستگاه برتر در ایجاد آرایش رسانه‌ای جامع و موثر استانی را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدینوسیله از تلاش‌های ارزنده جنابعالی و تمام مدیران و کارکنان متخصص و متعهد آن دستگاه در پیشبرد برنامه‌ها و سیاست‌ها صمیمانه تشکر و قدر دانی می‌کنیم.   انتهای پیام/ن    

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صدا و سیما جشنواره شهید رجایی شبکه اشراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی

 به گزارش خبر گزاری صداوسیما مرکز کرمان قائم مقام رسانه ملی در امور اقتصادی  درسفر به کرمان از برخی از اموال ، دارایی‌ها و ظرفیت‌های صدا و سیمای مرکز کرمان از جمله ساختمان جدید در حال احداث این مرکز بازدید کرد.
حسین رضی گفت در این سفر ظرفیت‌های اقتصادی و امکاناتی که در استان کرمان در اختیار صدا و سیما است بررسی می‌شود تا در طرح مولدسازی  استفاده  شود.
وی افزود در تلاشیم تا ظرفیت‌های بالقوه را به بهره‌برداری برسانیم تا از این محل شبکه استانی توسعه یابد و از منابع استفاده بهینه شود..
قائم مقام سازمان صدا و سیما در امور اقتصادی در ادامه در باره ساختمان جدید صدا و سیمای مرکز کرمان گفت با توجه به هزینه‌هایی که تاکنون در این سایت ۱۴ هکتاری انجام شده باید سرعت انجام کار افرایش یابد که این موضوع از محل منابع استانی، سازمان برنامه بودجه و سازمان صدا و سیما با پیگیری متولیان قابل انجام است.
رضی در این روز از برخی از دارایی‌های صدا و سیمای مرکز کرمان هم بازدید کرد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

 

دیگر خبرها

  • رشد بیش از یک درصدی تولید انرژی الکتریکی در نیروگاه شهید رجایی قزوین
  • درآمد پیش‌کش؛ کارت خبرنگاری بدهید!
  • آغاز عملیات همسطح سازی پیاده روی خیابان شهید رجایی شوش
  • بررسی ظرفیت‌های ِصداوسیمای کرمان برای اجرایِ طرحِ مولدسازی
  • مدیرکل گمرک شهید رجایی منصوب شد
  • قانون متعهدین به خدمت، منشا مشکلات صنفی دانشجومعلمان / دانشگاه شهیدرجایی خوابگاه متاهلی ندارد
  • ۱۳۹۸ زائر از فرودگاه زنجان به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • بررسی ابعاد پاسخ مقتدارانه سپاه پاسداران در گفت و گوی خبری سیمای آذربایجان غربی
  • برگزاری هفتمین جشنواره استانی شمیم ریحان در قم
  • اختصاص دستگاه تخصصی آنژیوگرافی عروق قلبی به بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد