Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@12:20:34 GMT

ثبت صحنه وحشتناک دیگر از پلیس آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۴۹۰۱

‍‍‍‍‍‍

پلیس آمریکا بار دیگر یکی از معترضان را زیر گرفت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ویدئوی زیر گرفتن یک معترض در آمریکا با خودروی پلیس در پایگاه اینترنتی روزنامه سان انگلیس منتشر شده. در این ویدئو پلیس آمریکا در یکی از بزرگراه‌های شهر ساکرامنتو در ایالت کالیفرنیا با خودرو به تظاهرکنندگان ضد ترامپ حمله کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  کد ویدیو دانلود فیلم اصلی برچسب ها: پلیس ، آمریکا ، زیر گرفتن

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: پلیس آمریکا زیر گرفتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۹۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه پلیس درباره مرگ یک شرور درحین انتقال به صحنه جرم/ بازداشتگاه وزرا مرکز اوباش است

به دنبال انتشار خبری مبنی بر مرگ زنی جوان در بازداشتگاه وزرا به دلیل حجاب، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پایتخت این موضوع را رد و اعلام کرد که بازداشتگاه وزرا به مرکزی برای مبارزه با اراذل و اوباش تبدیل شده و فرد فوت شده نیز یکی از اوباش معروف به «سعید بی‌ناموس» بوده است.

به گزارش مشرق، مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در واکنش به خبر اعلام شده در خصوص مرگ زنی جوان به دلیل حجاب در بازداشتگاه وزرا، اطلاعیه‌ای صادر و اعلام کرد:‌«خبر منتشرشده در خصوص فوت به دلیل حجاب در ساختمانِ وزرا کذب است. این ساختمان مرکز مبارزه با اراذل و اوباش و سارقین حرفه‌ای بوده و ارتباطی با سایرِ ماموریت‌های پلیس ندارد.»

پلیس در ادامه این اطلاعیه، درباره اصل ماجرای رخ داده نیز توضبحاتی را ارائه و اعلام کرد: « چندی پیش یکی از اراذل و اوباشِ سطحِ یکِ تهران که دارای ۹مورد سابقه بازداشت و سوابق متعدد نزاع و درگیری با مردم، چندین فقره آزار و اذیتِ نوامیس، عربده کشی و شکستن شیشه خودروها و همچنین توزیع مواد مخدر بوده دستگیر شده و در ایام نوروز به زندان منتقل شد. بنابر دستورقضایی این فرد برای بازسازی صحنه جرم و مواجهه با شهود به همراه همدستانش به محلِ جرم اعزام و در حین انتقال و قبل از بازسازی صحنه جرم با کاهش سطح هوشیاری مواجه شد.»

در پایان این اطلاعیه نیز آمده است: « متهم پس از این حادثه با حضور عوامل اورژانس به مرکز پزشکی منتقل شده و برابر اظهاراتِ تخصصیِ کادرِ درمان متهم از قرصِ نامعلوم استفاده کرده و فوت شده است. دلایل این اقدامِ متهم توسط پلیس و مقامات قضایی تحتِ پیگیری و بررسی بوده و تصاویر و مستندات در خصوص اقداماتِ تبهکارانه این فرد منتشر شده است.»

پلیس اعلام کرده که اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

دیگر خبرها

  • گرفتن وام با جسد ضامن + عکس
  • پلیس: فوت بدلیل بی‌حجابی در ساختمان وزرا کذب است
  • توضیحات تکمیلی پلیس درباره مرگ یک متهم هنگام انتقال به صحنه جرم
  • متهم نرسیده به صحنه بازسازی جرم فوت کرد
  • اطلاعیه پلیس درباره مرگ یک شرور درحین انتقال به صحنه جرم/ بازداشتگاه وزرا مرکز اوباش است
  • پلیس: فوت یک دختر در ساختمان وزرا کذب است
  • پلیس: فوت به دلیل حجاب در ساختمان وزرا کذب است
  • پلیس: فوت در ساختمان وزرا کذب است
  • جزئیات جدید درباره «فوت یک نفر در ساختمان وزرا»؛ این شخص چه کسی بود؟
  • تکذیب مرگ یک دختر در وزرا + جزئیات