Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، روابط عمومی دفتر نماینده بوشهر، گناوه و دیلم روز پنجشنبه به نقل از عبدالکریم جمیری افزود: راه آهن می‌تواند نقش کلیدی بوشهر را از استان پشتیبان به استان مولد و تولیدگر ارتقا  و نگرش مسئولان و تصمیم گیران کشور نسبت به این استان را تغییر دهد.

وی ادامه داد:  اتصال استان بوشهر به شبکه  راه آهن سراسری از طریق استان فارس در نشست کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی که با حضور روسای مجامع نمایندگان و استانداران بوشهر و فارس، مسئولان وزارت راه و شهرسازی و نمایندگان بانک‌های خصوصی و دولتی در این زمینه برگزار شد؛ مورد بحث و بررسی قرار گرفت، و انتظار می‌رود روند اجرای این پروژه ملی سرعت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جمیری افزود: در این نشست مسئولان گزارش اقدام‌های انجام شده در ارتباط با راه آهن بوشهر- شیراز  را ارائه و مسیر پیش رو را ترسیم کردند اما این اقدام‌ها کافی نیست زیرا روند اجرایی آن بسیار کند پیش می‌رود.

وی همچنین با اشاره به نشست با مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی و پیگیری اولویت‌های این حوزه گفت: موضوع فراهم آمدن شرایط لازم برای پهلوگیری شناورهای با ظرفیت ۵۰ هزار تن با پیگیری پروژه عمق بخشی به کانال ورودی بندر بوشهر در نشستی با حضور استاندار مورد تاکید قرارگرفت و این سازمان باید مقدمات و زیر ساخت لازم را برای اتصال جزیره نگین به پروژه خط آهن برنامه ریزی و اجرایی کند.

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به اهمیت نقش اتصال به شبکه ریلی در بهبود شاخص های اقتصادی استان اظهار داشت: راه آهن جزو اولویت‌های اصلی استان بوشهر است موضوعی که همه نمایندگان استان با حساسیت ویژه‌ای آن را دنبال می‌کنند و پیگیر سرعت بخشی در روند اجرایی آن هستند.

وی افزود: با پیگیری و به ثمر رساندن این دست پروژه‌های زیر ساختی می‌توان شاهد جهش در روند فعالیت‌های اقتصادی کشور و تحول مثبت در معیشت و کسب و کار مردم استان بوشهر بود.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی بوشهر سازمان بنادر و دریانوردی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران شیراز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بوشهر سازمان بنادر و دریانوردی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران شیراز مجلس شورای اسلامی بوشهر سازمان بنادر و دریانوردی شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران شیراز اخبار کنکور استان بوشهر راه آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۹۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روستای مسلمیه اهواز ‌تحت‌ پوشش دیتای پرسرعت همراه قرار گرفت

ایسنا/خوزستان مدیر مخابرات منطقه خوزستان گفت: با نصب و راه‌اندازی تکنولوژی نسل چهار در دکل همراه اول، روستای مسلمیه از توابع بخش غیزانیه اهواز زیر پوشش اینترنت پرسرعت همراه اول قرار گرفت.

رحیم فلاح زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در ادامه اجرای پروژه توسعه و ارتقای ارتباطات سیار در روستاها به منظور بهره‌مندی روستائیان از خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات، با توسعه زیرساخت‌ها و فراهم کردن بستر ارتقای شبکه ارتباطی همراه، تکنولوژی ۴G بر روی دکل روستایی مسلمیه شهرستان اهواز نصب و راه‌اندازی شد.

وی افزود: پس از به روزرسانی و وارد مدار شدن این سایت در شبکه ارتباطی همراه اول، ساکنین روستای مسلمیه، جاده مواصلاتی و مناطق اطراف و نزدیک، از نعمت اینترنت پرسرعت همراه اول برخوردار شدند و مشترکین نیز خدمات دولت الکترونیک و تبادل اطلاعات دیتایی صوت و تصویر را با سرعت بالاتر تجربه می‌کنند.

فلاح زاده ادامه داد: از اهداف اجرای این پروژه را می‌توان به کاهش شکاف و تسریع در روند دیجیتالی شدن و اتصال روستاها به اینترنت پر سرعت و در سطح بالاتر و بهره‌مندی روستاییان از شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد.

وی عنوان کرد: اعتبار این پروژه از محل اعتبارات پروژه uso وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بوده که برای افزایش پوشش شبکه همراه و پایداری ارتباطات مخابراتی توسط کارشناسان حوزه معاونت ارتباطات سیار مخابرات منطقه خوزستان عملیاتی و اجرا شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال‌ها بازگشایی شد
  • روستای مسلمیه اهواز ‌تحت‌ پوشش دیتای پرسرعت همراه قرار گرفت
  • روند سوخت‌رسانی در زنجان عادی است
  • روحانیت در ارتقای جایگاه مساجد نقش مؤثری دارند
  • بیش از ۱۸ هزار کنتور آب در استان بوشهر تعویض شد
  • آسفالت و لکه گیری ۵۴۷ کیلومتر از جاده‌های استان بوشهر
  • ◄ اتصال قراملک به بازار تبریز با بهره برداری از خط ۲ متروی تبریز
  • تغییری در روند سوخت رسانی مازندران ایجاد نشده است
  • تغییری در روند سوخت‌رسانی ایجاد نشده است
  • تأکید امام جمعه اصفهان بر همبستگی مسئولان نهادهای مختلف با محوریت استانداری