Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@16:14:24 GMT

درآمد قابل‌توجه همکاری باقری و خداداد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۴۹۸۷

درآمد قابل‌توجه همکاری باقری و خداداد

به گزارش افکارنیوز،

  کریم باقری در فضای مجازی یکی از محبوب‌ترین مربیان و پیشکسوتان فوتبال به حساب می‌آید و حتی تعداد فالوورهایش از بعضی ستاره‌های فوتبال هم بیشتر است. او یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر دنبال‌کننده دارد و به‌تازگی ویدئو‌های تبلیغاتی در اینستاگرام خود منتشر می‌کند. اوایل مرداد گذشته کریم باقری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس تعدادی از افرادی که در اینستاگرام خود دنبال می‌کرد را اصطلاحاً آنفالو کرد و دست از دنبال کردن آن‌ها کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدامی که بسیاری آن را مرتبط با ماجرای پیوستن او به تیم ملی دانستند. اما حالا مشخص شده علت این اقدام کریم باقری نه حضور در تیم ملی که به دلیل کار‌های تبلیغاتی بوده است. به هرحال اینستاگرام بستر خوبی برای تبلیغات به حساب می‌آید و چهره‌هایی، چون کریم باقری هم برای این کار جذاب به نظر می‌رسند. او یک میلیون و ۷۰۰ هزار نفر دنبال‌کننده دارد و به تازگی ویدئو‌های تبلیغاتی در اینستاگرام خود منتشر می‌کند. کریم باقری را، اما مدت زمانی است در متن برنامه‌ای در صفحات مجازی می‌بینیم. کریم باقری با گرداندن کمپینی به‌نام خود و ساخت برنامه‌ای که با حضور مهمان‌های مختلف برگزار می‌شود این روز‌ها در صدر بسیاری از صفحات اینترنتی و مجازی قرار گرفته است.

آقاکریم که تاکنون نفراتی همچون خداداد عزیزی ، حمید استیلی، محمد مایلی‌کهن، رضا شاهرودی، پژمان جمشیدی و... را به این برنامه آورده در هفته اخیر یکی از پرسروصداترین برنامه‌ها را با حضور سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران ساخت و پخش کرد. برنامه‌ای که محمد مایلی‌کهن به‌عنوان مهمان حضور داشته و در قسمتی از مصاحبه خود با حرف‌هایی که بر زبان آورد، خطوط قرمز بسیاری را رد کرد. صحبت‌هایی که با واکنش‌های متفاوتی روبه‌رو شد و البته کسی انتظار شنیدن این حرف‌ها از زبان مربی و بازیکن سابق تیم ملی را نداشت. در ادامه مربی پرسپولیس شجاع خلیل زاده را دعوت کرد که این بازیکن هم صحبت‌هایی جنجالی علیه باشگاه انجام داد و... شنیدیم تهیه و پخش این برنامه باعث دلخوری مدیران باشگاه پرسپولیس نیز شده است. آن‌ها انتظار نداشتند مربی پرسپولیس بازیکنی را دعوت کند که علیه باشگاه خودش مصاحبه کند!

جالب‌تر اینکه شنیدیم قرار است کریم باقری ۲۰ برنامه به این شکل به‌همراه خداداد عزیزی تهیه کرده و ۲ میلیارد تومان هم پول بگیرد. این به‌معنای دریافت ۱۰۰ میلیون تومان برای هر برنامه است که رقم قابل توجهی می‌شود. کل قرارداد فصل گذشته کریم باقری با پرسپولیس یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان بوده که قرار است فصل جدید به عدد ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برسد. اگر این خبر صحت داشته باشد کریم باقری می‌تواند با ۲۰ برنامه ویدئویی به چنین درآمدی برسد که البته برای بازیکن بزرگ و مشهوری مثل کریم باقری خیلی هم زیاد به نظر نمی‌رسد. در فوتبال و ورزش دنیا هم چهره‌های مطرح در کنار فعالیت ورزشی در بازار تبلیغات و برنامه‌های تلویزیونی حضوری فعال داشته و کسب درآمد می‌کنند، بنابراین از این بابت نمی‌توان ایرادی به آقا کریم گرفت.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال خداداد عزیزی باشگاه پرسپولیس خداداد عزیزی فوتبال کریم باقری کریم باقری تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه پرسپولیس در حالی صورت‌های مالی میان‌دوره‌ای خود منتهی به 29 اسفند 1402 را منتشر کرده که بر این اساس همچنان قرمزها جزء شرکت‌های زیان‌ده بازار فرابورس محسوب می‌شوند.

با این حال آنطور که بورس 24 گزارش داده، شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس در ۹ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۲ زیان خالصی معادل ۱۳۰ میلیارد تومان محقق نمود. شرکت در دوره مشابه قبل نیز زیان خالصی معادل ۱۴۵ میلیارد تومان داشته است. بررسی گزارش این شرکت حاکی از کاهش ۱۰ درصدی زیان خالص در دوره مذکور نسبت به دوره مشابه قبل می‌باشد. پرسپولیس به ازای هر سهم نیز ۱۲۴ ریال زیان شناسایی کرد.

درآمد عملیاتی ۹ ماهه %۱۱۱ رشد داشت و با افزایش کمتر و معادل ۲۲% در بهای تمام شده، زیان عملیاتی با کاهش ۲۴ درصدی به ۱۲۹ میلیارد تومان رسید. شرکت ۲۳ میلیارد تومان نیز درآمد غیر عملیاتی به ثبت رساند. درآمد عملیاتی به معنای درآمدی است که از فعالیت اصلی و مستمر شرکت پدید می‌آید و در اینجا حاصل از درآمد اسپانسری سرخپوشان است و اساسا اهمیت بیشتری دارد.

پرسپولیس در سال جاری با شش اسپانسر مختلف کار خود را پیش برده که البته همگی روی هم چیزی کمتر از 200 میلیارد تومان عایدی برای این باشگاه داشتند که البته قرمزها امیدوارند تا پایان فصل این رقم را بیشتر کنند.

نکته مهم اینکه با واگذاری پرسپولیس به کنسرسیوم بانکی، حالا آنها امیدوارند که از حال زیان‌ده خارج شوند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • رشد قابل توجه صنعت فیلم عربستان
  • رتبه دانشگاه محقق اردبیلی در رتبه‌بندی‌های بین‌المللی قابل توجه است
  • قابل توجه فعالان اقتصادی
  • آخرین آمار حکایت از رشد قابل توجه گردشگری است
  • مقایسه درآمد پردرآمدترین ورزشکاران حرفه‌ای در هفت رشته‌ی ورزشی (+ اینفوگرافی)
  • شهریار و باقری در انزلی گلاویز شدند! (عکس)
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • زیان خالص پرسپولیس کاهش یافت