Web Analytics Made Easy - Statcounter

مکزیک اعلام کرده است که رسما خواستار پاسخ و توضیح مقام‌های آمریکایی به گزارش‌های منتشر شده درباره بدرفتاری با مهاجران در مراکز نگهداری شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از رویترز، مکزیک اعلام کرده است که از مقام های آمریکایی درباره اتهامات مطرح شده درباره بدرفتاری و آزار و اذیت در مراکز نگهداری و بازداشت مهاجران توضیح خواسته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این گزارش هایی درباره آزار و اذیت جنسی و بدرفتاری با مهاجران در مراکز نگهداری آمریکا منتشر شده است.

اخراج بیش از 8800 کودک مهاجر از آمریکا به بهانه کرونا

 

این درخواست پس از شکایت یک پرستار مطرح شده است که در آن فاش کرده است زنان مهاجر در مراکز نگهداری و بازداشت آمریکا تحت عمل جراحی برداشتن رحم یا سایر جراحی های مربوط به زنان قرار گرفته‌اند.

این شکایت اشاره‌ای به ملیت مهاجران بازداشت شده که با این اقدامات روبرو شده‌اند، نکرده است.

در یک پرونده دیگر، وزارت خارجه مکزیک اعلام کرده است که کنسولگری اش در ال پاسو واقع در ایالت تگزاس با یک زن مکزیکی و وکیلش در ارتباط است، این زن ماموران اداره گمرک و مهاجرت آمریکا را به بدرفتاری و آزار و اذیت جنسی متهم کرده است.

وزارت خارجه مکزیک افزود: از مقام های آمریکایی خواستار توضیح شفاف درباره این مساله شده‌ایم. دولت مکزیک از طریق ابزارهای حقوقی و دیپلماتیک خود این پرونده ها را دنبال خواهد کرد تا به طور کامل بفهمد چه اتفاقی افتاده است.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مراکز نگهداری آزار و اذیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۱۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نتانیاهو آمریکا را تهدید کرد

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی خواستار وتوی پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی آتش‌بس فوری در غزه از سوی آمریکا شد.

به گزارش ایسنا، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز دوشنبه تهدید کرد اگر آمریکا قطعنامه امروز در سازمان ملل را خواستار آتش‌بس در غزه است، وتو نکند، از سفر هیات اسرائیلی به واشنگتن جلوگیری می‌کند.

وزارت خارجه آمریکا پیشتر اعلام کرده بود بر اساس آنچه در تماس «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا بایدن و نتانیاهو مورد بحث قرار گرفت، یک هیأت اسرائیلی به واشنگتن سفر می‌کند.

شورای امنیت سازمان ملل متحد قرار است امروز درباره پیش‌نویس قطعنامه جدیدی که خواستار «آتش‌بس فوری» در غزه است، رأی‌گیری کند. در متن جدیدی که خبرگزاری فرانسه می‌گوید نسخه‌ای از آن را مشاهده کرده است، «آتش‌بس فوری» در ادامه ماه مبارک رمضان گنجانده شده است. قرار است این آتش‌بس‌ فوری به «آتش‌بس پایدار دائمی» تبدیل شود.

الجزیره هم خبر داده اعضای غیردائم شورای امنیت به منظور جلوگیری از وتوی آمریکا در جلسه امروز، پیش‌نویس قطعنامه پیشنهادی خود را تعدیل کرده‌اند.

این پیش‌نویس همچنین خواستار «آزادی فوری و بی‌قیدوشرط تمام گروگان‌ها» و همچنین «برداشته‌شدن تمام موانع فراهم‌کردن کمک‌های انسانی» برای مردم غزه است.

آمریکا تاکنون سه بار قطعنامه‌هایی که خواستار آتش‌بس فوری در غزه می‌شد را وتو کرده است.

وزارت خارجه چین اعلام کرد این کشور از قطعنامه آتش‌بس فوری در غزه که قرار است امروز در شورای امنیت درباره آن رأی‌گیری شود، حمایت می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سازمان جهانی بهداشت: از هر ۶ دانش آموز، یک نفر قربانی آزار و اذیت در فضای مجازی می‌شود
  • خیران استان بوشهر از مراکز نگهداری کودکان حمایت کنند
  • تعلیق قانون دستگیری مهاجران غیرقانونی در مرز مکزیک با آمریکا
  • ارائه خدمات رایگان به آسیب دیدگان در مراکز بهزیستی
  • وارونه جلوه دادن حقایق به سبک آمریکایی، از جنگ عراق تا فاجعه غزه
  • چین به هک اطلاعات مقامات آمریکا و انگلیس متهم شد
  • راه‌اندازی مرکز جدید نگهداری بیماران اوتیسم در کردستان+فیلم
  • تلاش برای ساماندهی مراکز غیرمجاز نگهداری پسماند در قم/ وجود ۳۶۰ مرکز غیرمجاز
  • ترامپ خواستار توقف جنگ غزه شد
  • نتانیاهو آمریکا را تهدید کرد