Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-28@16:30:44 GMT

شناسایی ۴ هزار ماینر در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۵۳۳۷

شناسایی ۴ هزار ماینر در تبریز

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز،کاظمی مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز گفت:یکی از چالش‌های شرکت برق رمز ارزها ( ماینر و بیت کوین )است که بار مصرفی زیادی را به ما تحمیل می‌کنند. 

افرادی که می‌خواهند از ماینر استفاده کنند، باید حتما مراحل اخذ مجوز را دریافت کنند.

مدیرعامل شرکت توزیع برق تبریز با بیان اینکه در دو سال اخیر بیش از ۴ هزار ماینر شناسایی شده است گفت: این روند شناسایی مستمر بوده و ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاظمی در خصوص وضعیت مصرف غیرمجاز برق در باغ ویلا‌ها نیز گفت: از سال ۹۶ برای مقابله با انشعابات غیرمجاز، قانونی مصوب شد تا با اخذ مجوز و استعلام از مراجع ذی‌صلاح، برق غیردائم اعطا شود تا از این طریق سرقت برق انجام نگیرد.

او  افزود: در حال حاضر ۱۳ هزار برق غیردائم اعطا شده است.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شرکت توزیع برق دستگاه ماینر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما  و بنابر اعلام سازمان فناوری اطلاعات ایران، با سراسری شدن خدمات سامانه پنجره واحد زمین به ۱۶ استان باقیمانده کشور، هزاران هکتار از اراضی کشور با استفاده از هوش مصنوعی مورد پایش قرار گرفت. بر اساس این اعلام، سامانه پایش اراضی که یکی از دو زیرسامانه پنجره واحد زمین است و نیز وظیفه پردازش و مقایسه تصاویر ماهواره‌ای قبل و بعد از تغییر کاربری در بازه‌های زمانی مختلف و با تکیه بر هوش مصنوعی را به عهده دارد، موفق به شناسایی بیش از ۴۰ هزار تغییر کاربری شد که این تصاویر حفاظت ۲۰ هزار هکتار از اراضی سراسر کشور را در پی داشته است. در همین راستا، استفاده از الگوریتم‌های هوش مصنوعی در پردازش تصاویر ماهواره‌ای زمین که توسط دو شرکت دانش بنیان انجام شد باعث بهبود ۴۵ درصدی در دقت شناسایی تخلفات نسبت به ابتدای سال جاری شده است. زیرسامانه درگاه متقاضیان مردمی که به صدور مجوز‌های زمین محور می‌پردازد نیز با اتصال حدود ۲۴ دستگاه از ۴۷ دستگاه اجرایی و با کاهش محسوس زمان انتظار برای متقاضیان دریافت مجوز و بدون نیاز به مراجعه حضوری، نسبت به صدور مجوز‌های مختلف می‌پردازد به طوری که تا کنون بیش از ۴۹۰ هزار درخواست، توسط بیش از ۳۷۸ هزار متقاضی دریافت خدمت و مجوز در پلتفرم زمین ثبت شده است. پاسخگویی به این درخواست‌ها که پیش از این ماه‌ها به طول می‌انجامید، با استفاده از خدمات سامانه زمین در مقایسه با قبل به ۵۰ درصد کاهش یافته است و در حال حاضر در بسیاری موارد در کمتر از ۹۰ روز، مجوز درخواستی متقاضیان صادر می‌شود. مجوز‌هایی که توسط سکوی زمین صادر می‌شود، نیازمند تبادل استعلام‌های متعددی در میان دستگاه‌های متولی است که همگی رایگان و بعضا بلادرنگ پاسخ داده می‌شوند. پیش از این که سامانه زمین فعالیت خود را به طور رسمی آغاز کند، برخی دستگاه‌ها به طور غیرقانونی برای پاسخگویی به استعلامات، اقدام به اخذ وجه از مردم می‌کردند که با آنها برخورد شد. بنابر این گزارش، سامانه پنجره واحد زمین توسط سازمان فناوری اطلاعات ایران و با همکاری دبیرخانه ستاد هماهنگی و مبارزه با مفاسد اقتصادی راه‌اندازی شده و بهره‌بردار این سامانه سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور است. سامانه پنجره واحد زمین به نشانی iraneland.ir هم اکنون آماده ارائه خدمات به متقاضیان است.

دیگر خبرها

  • شناسایی ۴۸ انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی
  • ۱۶ مورد تغییر کاربری اراضی کشاورزی در استان سمنان شناسایی شد
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • شناسایی ۴۰ هزار تغییر کاربری غیرمجاز توسط سامانه پنجره واحد زمین
  • بیش از ۱۲۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در خوزستان شناسایی شد
  • کشف ۵ دستگاه ماینر غیرمجاز قاچاق در مراغه
  • کشف ۳۳ دستگاه ماینر توسط ماموران پاسگاه انتظامی کوی لور اندیمشک
  • شناسایی ۱۲۷ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی خوزستان
  • ۷۱۶ دستگاه رمز ارز در تبریز کشف شد
  • برخورد با ۴۰ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی