Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@19:41:27 GMT

تیزر «مرثیه ای برای ژاله.م و قاتلش» را ببینید/ اگه منو نمی‌کشتی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۵۳۷۵

‍‍‍‍‍‍

دریافت 10 MB

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش « مرثیه ای برای ژاله.م و قاتلش» نوشته و کارگردانی میلاد فرج زاده که براساس داستانی به همین نام نوشته ابوتراب خسروی به نگارش درآمده است این روزها در سالن ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می رود. علی پوراحمدیان تیزر این اثر نمایشی را که به تازگی منتشر شده، ساخته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صبا سرور، سپهر زمانی، نغمه طوسی، علی پوراحمدیان، الهه فرازمند، رضا مرشد بازیگران این نمایش هستند.

داستان درباره ستوان کاووس.د است که در سال ۱۳۳۲، زن جوانی به نام ژاله.م را به قتل رسانده است. ژاله.م عضو یکی از احزاب سیاسی مخالف دولت است و ستوان مامور کشتن او بوده و این کار را هم به درستی انجام داده است اما پس از آن ناپدید می شود. حال کاووس.د در سنین پیری و پس از ۴۴ سال آخرین نسخه داستان خود از اتفاق و ماجرای قتل ژاله را می نویسند، داستانی که باز هم در آن ژاله مقتول است و ستوان قاتل، ستوانی که در تمام این ۴۴ سال با ژاله زندگی کرده است ...

در توضیح نمایش آمده است: «اگه منو نمی کُشتی، یه روز سرد، تو یکی دیگه از خیابونای تهران کشته می شدم.»

این اثر نمایشی هر شب ساعت ۲۰ در سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر میزبان مخاطبان تئاتر است.

کد خبر 5025200 آروین موذن زاده

منبع: مهر

کلیدواژه: سالن ناظرزاده کرمانی تماشاخانه ایرانشهر کارگردان تئاتر تئاتر ایران ابوتراب خسروی تیزر تئاتر ایران برنامه تلویزیونی ویروس کرونا شبکه پنج سیما فیلم کوتاه فیلم سینمایی جشنواره فیلم ونیز موسیقی ایرانی کارگردان تئاتر مجید مجیدی آلبوم موسیقی رادیو نمایش تئاتر شهر ژاله م

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتشار تیزر فصل پنجم سریال «نون خ» (فیلم)



منبع:خبرآنلاین

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سکانس خنده دار سریال نون خ؛ وقتی روح عمو کاووس از آن دنیا بر می‌گردد (فیلم) شوخی سریال «نون خ» با نحوه داوری در جشنواره فیلم فجر (فیلم) سکانس خنده دار سریال نون خ؛ نابود کردن مسدوم به روش نورالدین و دوستان (فیلم)

دیگر خبرها

  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد+ تیزر
  • ویژه برنامه‌های حرم مطهر رضوی به مناسبت شب‌های قدر
  • «زیرخاکی» به انتهای فصل چهارم می‌رسد +تیزر
  • ویژه برنامه جشن میلاد امام حسن (ع) در گنبد کاووس + تصاویر
  • انتشار تیزر فصل پنجم سریال «نون خ» (فیلم)
  • ماجراهای سفری عجیب در قصه جزیره ناشناخته
  • شهادت ستوان دوم شهید محمد ذخیره در حمله تروریستی خاش/ یک نوزاد هم شهید شد
  • شهادت ستوان دوم شهید محمد ذخیره در حمله تروریستی در خاش/ جزییات
  • یک پلیس در خاش به شهادت رسید
  • دستگیری مرد زن نما در گنبد کاووس