Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه ذوب آهن اصفهان این روزها با حواشی زیاد و البته با چهار تغییر در هیات مدیره همراه بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صاحب نیوز؛ ذوب آهن که یکی از تیم های با قدمت و البته کم حاشیه فوتبال ایران به حساب می آمد از ابتدای فصل نوزدهم به یکباره همه چیز تغییر کرد و آذری در حالی که از باشگاه ممنوع المصاحبه شده بود و جمشیدی سخنگویی می کرد درست 24 ساعت قبل از شروع لیگ کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رفتن سعید آذری که چندان برای هوادارن خوشایند نبود، البته بیشتر از رفتن آذری نحوه رفتن وی جای سوال بود؛ اینگونه بود که انگشت های اتهام خیلی زود به سمت محمدی رفت؛ در زمان مدیرعامل جدید انواع رفتارهای عجیب و غریب در حیطه فوتبال از این تیم اتفاق افتاد تا رفته رفته مشخص شود که محمدی از پس این کار برنیامده و ذوب آهن در جدول هم فانوس به دست شد تا جایی برای دفاع نماند

در زمان محمدی هم این مدیر عامل چندان با رسانه ها میانه ای نداشت و بیشتر این جمشیدی بود که البته در شرایط عادی پاسخ گو رسانه ها بود؛ محمدی که قبل از خبر رفتنش، از باشگاه رفته بود جای خود را به همان آقای سخنگو داد و جمشیدی سرپرست باشگاه شد و لیگ برای ذوب آهن با سوغاتیشان از تهران به خیر گذشت و پایان یافت.

اما این پایان اتفاقات عجیب و غریب در باشگاه ذوب آهن نبود و رحمان رضایی در حالی که کترین شانس را یرای حضور در ذوب آهن داشت و البته بدون کارنامه درخشان مربی گری به عنوان مربی این تیم انتخاب شد تا حواشی این تیم ادامه دار باشد و برخی هم انتقادات تندی نسبت به این انتخاب نشان دهند، اما این پایان کار نبود و حسین ابراهیمی با ذوب قرار داد بست در حالی که رحمان رضایی به صورت های مختلف مطرح کرد که به این بازیکن نیاز ندارد تا به خوبی مشخص شود که هیات مدیره ذوب آهن شرایط خوب و درستی ندارد.

با این اتفاقات در حالی که شاید باید فاتحه ذوب آهن را در لیگ برتر می خواندیم خبر متفاوت از باشگاه ذوب آهن منتشر شد؛ « با اعلام روابط عمومى باشگاه فرهنگى ورزشى ذوب‌آهن اصفهان عصر روز گذشته  جلسه راهبردی در راستای انسجام هرچه بیشتر در باشگاه فرهنگی ورزشی ذوب‌آهن و استفاده از پتانسیل‌های بومی و ورزشی اصفهان با حضور منصور یزدی‌زاده مدیرعامل شرکت سهامی ذوب گ‌آهن در محل ستاد باشگاه برگزار شد.

در پایان این جلسه که پیرامون شرایط کنونى و برنامه‌ریزى‌هاى آتى باشگاه ذوب‌آهن و به ویژه پیرامون آینده تیم فوتبال بزرگسالان و حضور مقتدرانه این تیم در لیگ برتر فصل پیش رو، بحث و بررسى انجام گرفت براى محمدعلی عباسی، احمد جمشیدی، مجتبی فریدونی و رضا محمد‌کاظمی که در هیأت مدیره باشگاه ذوب‌آهن فعالیت و تلاش کرده‌اند، تقدیر و تشکر شد.

همچنین مهدى بهرام، جواد محمدی، محمدرضا کربکندی، روح‌الله فاضل‌پور و فرشاد دادفر به عنوان اعضای هیأت مدیره باشگاه انتصاب و معرفی شدند.»

با این تغییرات چهار عضو از هات مدیره باشگاه تغییر کردند؛ هر چند که شاید خیلی زودتر از این اتفاق باید برای باشگاه ذوب آهن رخ می داد اما به هر حال این اتفاق می تواند پایانی برای حواشی ایجاد شده باشد و تیم فوتبال ذوب آهن بتواند تیم خود را با شرایط بهتری برای لیگ بیستم آماده کند؛ اما هنوز ذوب آهن با فرصتی که از دست داده، راه سختی را در پیش رو دارد.

داوود عابدی در گفت و گو با خبرنگار صاحب نیوز در این رابطه اظهار کرد: تیم ذوب آهن یک تیم شناخته شده در آسیا است و عناوینی را کسب کرده نشان از بزرگی این تیم است و هیچوقت یک حریف دست و پا بسته در مقابل حریفان نبوده است.

مربی فوتبال با اشاره به ناکامی ذوب آهن در لیگ نوزدهم، تصریح کرد: همه تیم ها روزهای مختلفی را در روند خود دیده و حتی تیم های بزرگ هم در این قضیه استثنا نیستند و شاید این از جذابیت فوتبال است؛ مهم این است که این ناکامی ها درس و عبرتی برای تکرار موفقیت های گذشته شود.

وی افزود: اینکه در لیگ نوزدهم و آنچه گذشت چه کسی مقصر بود شاید خیلی به درد این زمان نخورد و هر کسی که ذوب آهن را دوست دارد باید در حال حاضر به این تیم کمک کند.

عابدی در ادامه بیان کرد: وقت آن رسیده است که گذشته فراموش شود و تیم با برنامه با توجه به اینکه زمان زیادی را نیز از دست داده، آماده شود.

داوود عابدی ادامه داد: حضور کربکندی در هیات مدیره می تواند یک نقطه قوت برای ذوب آهن باشد و به تیم کمک کند چرا که این مربی، پیشکسوت ارزشمندهای ذوب آهن به حساب می آید.

وی گفت: متاسفانه ذوب آهن بازیکنانی را از دست داد که حال به نظر می رسد که برای جایگزین آن ها مشکل داشته باشد در حالی که برخی پست ها هم از قبل نیاز به حضور بازیکنان جدید داشت.

مربی فوتبال گفت: حضور بازیکنان جدید هماهنگی این تیم را یکی از چالش های پیش رو خواهد کرد که نیاز است این تیم چند بازی تدارکاتی خوب قبل از شروع لیگ برگزار کند.

به هر حال به نظر می رسید تغییرات کنونی در این باشگاه بسیار لازم بود و برای روزهای پرحاشیه این تیم می تواند مسکنی باشد، البته این مسکن نباید به یک مسکن چند روزه تبدیل شود و خیلی زود دوباره این باشگاه دچار حاشیه ها شود

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: باشگاه ذوب آهن ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۴۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در ادامه رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته سوم آزادگان، تیم‌های مشهدی به مصاف رقبای خود رفتند و نتوانستند طعم پیروزی را بچشند. در هفته نهم این مسابقات، شادکام با علیرضا نیکبخت در مصافی خارج از خانه مقابل فرد البرز با یک گل شکست خورد.

شریعت نوین، دیگر تیم بحران‌زده مشهدی در خانه پذیرای چالای سنگسر بود و موفق شد با ثبت تساوی ۱ بر ۱ به نخستین امتیاز خود در این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

آرامش سومین تیم مشهدی هم در چالوس به مصاف خورشید طلایی این شهر رفت و با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شد.

به این ترتیب، شادکام ۱۵ امتیازی ماند و به رده چهارم تکیه زد. آرامش با ۱۳ امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد و شریعت نوین نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدرنشین است و عقاب تهران با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • حمید مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم
  • مطهری: در تراکتور سعی می‌کنم کمتر حرف بزنم بیشتر کار کنم!
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • جوزپه روسی: روی کین انتخابی عالی برای انجام یک خانه‌تکانی در منچستریونایتد است
  • علوان‌زاده: برای اعتبار فوتبال خوزستان با قدرت به مصاف سپاهان می‌رویم
  • مطلق‌زاده: فوتبال برای مسئولان خوزستان مهم نیست
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • زمان برگزاری ۲ دیدار تیم ملی فوتبال ایران اعلام شد
  • زندگی با چندفرزند لذت بخش است
  • بائو: نساجی آزمایشگاه مربیان تازه به دوران رسیده شده است/ بیشتر هوچی‌گری در بازی‌های لیگ دیده‌ایم