Web Analytics Made Easy - Statcounter

 ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان سیرجان از منزل زن قاچاقچی، 300 کیلوگرم حشیش کشف کردند.

به گزارش رکنا، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر گفت: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر سیرجان با رصد و اقدامات اطلاعاتی دریافتند زنی سابقه دار منزلی را برای نگهداری و تحویل موادمخدر به باندهای کلان استان های دیگر اجاره کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار عبدالرضا ناظری افزود: اقدامات لازم برای شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار ماموران قرار گرفت که در ادامه نیروهای پلیس با شناسایی منزل مزبور در عملیاتی هماهنگ، این زن قاچاقچی را به دام انداختند و 303 کیلوگرم حشیش را کشف کردند.وی با بیان این که این متهم ۴۰ ساله به نام الهام سابقه دستگیری در یکی از استان های کشور را دارد، ادامه داد:متهم با همدستی خواهرزاده ۲۴ ساله اش این منزل را به پاتوق معتادان و توزیع مواد افیونی تبدیل کرده بود. وی اضافه کرد :دستگیری افراد و اعضای باندهای مرتبط با این قاچاقچی ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان کرمان همچنین از کشف816 کیلوگرم مواد مخدر شامل 218 کیلوگرم تریاک و 477 کیلوگرم حشیش در عملیات پلیس شهرستان رابر و 120 کیلوگرم تریاک از یک قاچاقچی مسلح در عملیات ماموران یگان تکاوری 115 و دستگیری دو قاچاقچی خبر داد.
توکلی

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو محرم پلیس منزل قاچاقچی مواد مخدر اخبار حوادث ماموران زن قاچاقچی حشیش سابقه دار دختر عکس فیلم مرد تجاوز جوان کرونا مشهد مادر قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر

 سرهنگ نجم الدین سهرابی فرمانده انتظامی خرمشهر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی، طرح پاکسازی مناطق آلوده در سطح شهرستان خرمشهر، توسط ماموران انتظامی به مرحله اجرا درآمد.

به گفته او با اجرای این طرح ماموران پلیس پس از هماهنگی با مقام قضائی، ۱۶ نفر متهم متواری و تحت تعقیب را در شهرستان خرمشهر دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرمشهر با بیان اینکه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی داده شدند، تاکید کرد: به جهت حفظ آسایش و آرامش شهروندان، طرح‌های پاکسازی نقاط آلوده در نوبت‌های متعدد و با تمام توان اجرا خواهد شد.

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارقان حرفه‌ای منازل در تنکابن
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در یک منزل مسکونی
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • بازداشت قاچاقچی حرفه‌ای موادمخدر در بزرگراه آزادگان تهران
  • کشف ۷۶ کیلوگرم تریاک و حشیش در منزل مسکونی در خمینی‌شهر
  • کشف ۲۸ کیلوگرم حشیش از قاچاقچی حرفه‌ای در تهران
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری سارقان مسلح طلا و جواهرات در اهر