Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-24@04:42:22 GMT

حکام خیانتکار منطقه شریک تمام جنایات صهیونیست‌ها هستند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۵۴۷۰

حکام خیانتکار منطقه شریک تمام جنایات صهیونیست‌ها هستند

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای نسبت به خیانت برخی حکام منطقه به آرمان فلسطین واکنش نشان داد، که متن بیانیه را در ذیل می خوانید:

بسم الله الرحمن الرحیم

آنچه در منطقه و در نمایش‌های تلویزیونی و انتخاباتی در حال وقوع است، برای مردم جهان علی الخصوص امت اسلامی، جوانان عرب و مردم مظلوم فلسطین تازگی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از دولت‌های منطقه سالهاست که دست‌های به خون آغشته ظالم صهیونیست را با اشتیاق فراوان می‌بوسند و بر صورت‌های رنجور و داغدیدۀ مردم مظلوم فلسطین چنگ می‌زنند.  

آنچه اتفاق افتاد صرفا روی کاغذ آوردن ننگ و زشتیِ سالها دشمنی حاکمان برخی کشورها با مردم فلسطین و آرمان قدس شریف بود، روابط آنها با دشمن صهیونیستی در همۀ زمان‌ها عادی و دوستانه بوده است و این صرفا داغ ننگی است که با لبخند رضایت بر پیشانی آنها کوبیده شده است. دشمن صهیونیست و آمریکای تروریست، این لباس ننگین و زشت را بر تن حاکمان واداده کرده‌اند و آنها را مقابل چشمان مسلمانان جهان در کوچه‌ها و خیابان‌ها می‌چرخاند تا همه مطمئن شوند که عاقبت دوستی با دشمنان خدا جز خفت و خواری و زبونی نیست.  

حکام عرب! مگر نشنیده‌اید که خداوند در خصوص دوستی با دشمنانی که مسلمانان را از خانه‌هایشان بیرون می‌کنند و آنها را می‌کشند چه فرموده است؟ «إِنَّمَا یَنْهَاکُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِینَ قَاتَلُوکُمْ فِی الدِّینِ وَأَخْرَجُوکُمْ مِنْ دِیَارِکُمْ وَظَاهَرُوا عَلَیٰ إِخْرَاجِکُمْ أَنْ تَوَلَّوْهُمْ ۚ وَمَنْ یَتَوَلَّهُمْ فَأُولَٰئِکَ هُمُ الظَّالِمُونَ» چه ظلمی از این آشکارتر و چه دشمنی از این خون‌ریزتر؟  

رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای بارها بر این موضع تاکید کرده‌اند که هیچ راه حلی بدون مردم فلسطین وجود نخواهد داشت و این قاعده‌ای همیشگی و پابرجاست. فلسطین خون جاری در رگ جوانان مسلمان است؛ فلسطین پاره تن اسلام است؛ فلسطین شرافت و غیرت جوانان عرب سراسر منطقه است و آنکه به فلسطین ظلم می‌کند نه از اسلام بویی برده است نه از شرافت و غیرت و انسانیت.

یوم النکبة ثانی را رقم زدند و بدانند که از امروز رسماً شریک تمام جنایات‌های غاصبان جنایتکار صهیونیست هستند از بالفور تا یوم النکبة؛ از صبرا و شتیلا تا جنگ ۲۲ روزه. شما هیچگاه ایستادگی نکرده‌اید که حالا بخواهید تسلیم شوید. بدانید که انّ الله یُدافع عن الذین آمنوا. شکست دشمنان خدا قطعی است و پیروزی از آن مردان خداست. مردم فلسطین و امت اسلامی بدون هیچ شکی و طبق وعدۀ تخلف ناپذیر خداوند پیروز خواهند بود و شما دوزخیان زمین و آسمان‌ها هستید.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

محمدباقر قالیباف

کد خبر 5026154 سید مهدی حسینی

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف فلسطین امارات متحده عربی بحرین مجلس شورای اسلامی صحن مجلس محمد باقر قالیباف ایالات متحده امریکا ستاد انتخابات کشور حجت الاسلام حسن روحانی هیئت دولت شورای نگهبان رزمایش ذوالفقار ۹۹ ارتش جمهوری اسلامی ایران سعید خطیب زاده ویروس کرونا رژیم صهیونیستی اسحاق جهانگیری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم

به گزارش قدس آنلاین، مقاومت اسلامی لبنان حملات جدیدی به مواضع نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی انجام داد.

حزب الله لبنان در بیانیه ای اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در واکنش به حملات دشمن صهیونیست به روستاهای استوار و منازل غیرنظامیان، رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان در ساعت هفت و نیم صبح امروز یکشنبه ۲۱ آوریل ۲۰۲۴، ساختمانی را که نظامیان صهیونیست در شهرک شومیرا استفاده می کردند، با سلاح مناسب هدف قرار داد.

همزمان خبرنگار رسانه لبنانی النشره از گلوله باران مناطقی در شهرک میس الجبل از سوی توپخانه رژیم صهیونیستی خبر داد.

گفتنی است؛ با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای درگیر کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین کرده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز بارها اعتراف کرده‌اند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • آمریکا شریک جرم صهیونیست‌ها است
  • ارسال پیام بازدارندگی در وعده صادق/ طوفان الاقصی ارکان رژیم صهیونیستی را به چالش کشید
  • تظاهرات مردم ترکیه علیه جنایات‌ صهیونیست‌ها
  • حزب‌الله: حمله موشکی به شمال اراضی اشغالی، پاسخی به جنایات علیه غزه بود
  • آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • حزب الله: آماده نبرد تمام عیار با اسرائیل هستیم
  • حزب‌الله لبنان: مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در «شومیرا» هدف قرار دادیم
  • صهیونیستی که تاوان نفرت خود از پرچم فلسطین را داد
  • مجروح شدن یک شهرک‌نشین صهیونیست در تله پرچم فلسطین+ فیلم و تصاویر
  • سازمان همکاری اسلامی حمله به اردوگاه نورشمس در کرانه باختری را محکوم کرد