Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنایی با اشاره به سفر معاون وزیر کشور به بهمئی،گفت:در این سفر کوتاه کمک به شهرداری لیکک و تقویت دهیاری های شهرستان را از این مسئول کشوری مطالبه کردیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر کشور به همراه معاون عمرانی استانداری و نماینده کهگیلویه بزرگ در مجلس اسلامی سفری کوتاه به شهرستان بهمئی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار بهمئی در این راستا گفت: این سفر پیرو مکاتبات و پیگیری هایی بود که در چند ماه اخیر در راستای رفع مشکلات حوزه عمرانی شهر لیکک مطرح شده بود.

حکمت اله سنایی تصریح کرد:معاون وزیر کشور در این سفر دقایقی را به بازدید میدانی از سطح شهر لیکک اختصاص داد.

وی افزود:مشکلات شهرداری لیکک به خصوص در حوزه مالی و عمرانی به رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور اعلام شد .

سنایی خاطرنشان کرد:مشکلات مالی باعث شد که شهرداری لیکک نتواند حقوق کارگران خود را به مدت چند ماه پرداخت کند و با توجه به اینکه درصد بالایی از مردم شهرستان ما تحت پوشش نهادهای حمایتی بوده و توان پرداخت عوارض شهرداری را ندارند و همین امور منجر به کاهش درآمدزایی شهرداری لیکک شده است، از رئیس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور درخواست کمک مالی به شهرداری داشتیم.

فرماندار بهمئی ادامه داد:برای تکمیل ورودی شهر لیکک،آسفالت معابر و ساختمان نیمه تمام شهرداری هم تقاضای کمک کردیم.

سنایی افزود:با توجه به اینکه روند مهاجرت معکوس به روستاهای ما در حال شکل گرفتن است،از این مسئول کشوری خواهان کمک به پروژه های عمرانی دهیاری های شهرستان و تقویت روستاها را داشتیم.

وی در پایان گفت:معاون وزیر کشور به تمامی شهرهای استان سفر می کند و فردا در نشستی در یاسوج به جمع بندی نهایی می رسد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاون وزیر شهرداری لیکک وزیر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا

جهانگیری گفت: چرا هنرمند ما امروز مایوس است؟ رتبه‌های اول کنکور دارند از ایران می‌روند! الان دارند می‌گویند که پرستار، پزشک، کارگر فنی از ایران می‌روند، خب نباید بگذاریم اینها بروند! این افراد را اینجا مایوس کرده‌ایم.   اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهوری در دولت‌های یازدهم و دوازدهم، در گفت‌وگو با سالنامه «اعتماد» گریزی به دوره مدیریت خود در دولت گذشته زده و شرایط این روزهای ایران را هم بررسی‌ کرده است.   در ادامه بخش‌هایی از این گفت‌وگو را می‌خوانید؛   * دولتی که نتواند حقوق کارمندش را خودش تامین کند، یا نتواند پول آب و برقش را تامین کند، استقلالش کجاست؟   * مجلس در اموری که نباید دخالت کند، دخالت می‌کند. این آشفتگی‌ها باید برطرف شود، الان آشکارترین موضوع آن، بحث برنامه است و بودجه.   * این مجلسی‌ها مگر همان‌هایی نبودند که می‌گفتند ما یک خیزش هستیم که می‌خواهیم مسائل اقتصادی کشور را حل کنیم، مسائل اقتصادی حل شد؟ الان چهار سال تمام شد. تورم را کنترل کردید؟ اجازه ندادید سفره مردم کوچک شود؟   * اینکه آدم صدایش را بلند کند، اینکه به پشتوانه یک جایی که از آدم حمایت می‌کند بیاید و به هر پستی که می‌خواهد برسد، این دلیلی بر شایستگی نیست. من معتقدم وقتی در سال ۸۴ دولت را تحویل می‌دادیم خودروسازی ایران از خودروسازی ترکیه و چین جلوتر بود   * به نظرم دولت احمدی‌نژاد بنایی گذاشت که کشور از ریل توسعه خارج شد. یکی از بی‌اعتمادی‌ها در اثر بی‌حرمتی‌ به انسانیت اتفاق افتاد.   * چرا هنرمند ما امروز مایوس است؟ رتبه‌های اول کنکور دارند از ایران می‌روند! الان دارند می‌گویند که پرستار، پزشک، کارگر فنی از ایران می‌روند، خب نباید بگذاریم اینها بروند! این افراد را اینجا مایوس کرده‌ایم.   * این واقعا خیلی بد است که کشور بگوید من ۲ و نیم میلیارد دلار برای دارو گذاشته‌ام، بعد به بچه‌ای که شیرخشک می‌خورد بگویند شما سهمیه شیرخشک دارید. مردم می‌گویند پول شیرخشک نبوده اما چطور برای چایی این مقدار داده شده است.   * خدا شاهد است که وقتی می‌شنوم مردم ایران دیگر خود را با کشورهای منطقه مقایسه می‌کنند، عزا می‌گیرم. مردم ایران خود را با اروپا مقایسه می‌کردند، نه نهایت با ژاپن و کره مقایسه می‌کردند. کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: صالحی امیری: ۶۰ درصد جامعه تمایل زیاد به مهاجرت دارند! (فیلم) بازار سیاه مهاجرت با ویزای جعلی

دیگر خبرها

  • بررسی روند اجرای مصوبات سفر استاندار به باروق
  • هشدار جهانگیری درباره مهاجرت نخبگان
  • هشدار اسحاق جهانگیری درباره مهاجرت رتبه های اول کنکور از ایران / عزا می گیرم وقتی می بینم مردم ما خود را با کشورهای منطقه مقایسه می کنند نه اروپا
  • بررسی واگذاری بناهای تاریخی مناطق روستایی به دهیاری‌ها/اختصاص تسهیلات کم بهره جهت بازسازی بناها
  • شهرداری‌ها در انتظار سهم خود از مالیات
  • حل مسئله پسماند شهرستان دیر نیازمند عزم همگانی است
  • بهره‌برداری از ۲ طرح راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان
  • پیش‌بینی ۱۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • پروژه «خانه شهر» تاریخچه و گذشته تهران را به تصویر می‌کشد/ احیای بافت میدان امام‌خمینی
  • مهاجرت معکوس در گرو رفع مشکل روستائیان