Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@15:33:53 GMT

آسفالت ریزی جاده چادگان - اصفهان انجام شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۵۵۳۰

آسفالت ریزی جاده چادگان - اصفهان انجام شد

ایسنا/اصفهان فرماندار چادگان گفت: عملیات آسفالت ریزی جاده چادگان - اصفهان توسط اداره راه و شهرسازی اجرا و به مرحله بهره برداری می رسد.

عباس توکلی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: تکمیل باند دوم جاده چادگان - اصفهان یکی از اولویت های مدیریتی و خواسته به حق مردم شهرستان است که تکمیل آن در دستور کار قرار گرفته است‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشکر از شرکت اتحاد زرین مهر در اجرای سریع عملیات آسفالت ریزی، افزود: عملیات آسفالت سازی این پروژه با ۲۵۰۰ متر طول و حجم بیش از ۷۰۰۰ تن در مسیر جاده چادگان - اصفهان در دولایه در حال اجرا است که با پایان یافتن عملیات آسفالت ریزی و تایید ناظر پروژه انجام خط کشی، نصب علائم ایمنی و ... به پیمانکار ابلاغ خواهد شد.

فرماندار چادگان خاطرنشان کرد: تسریع در اجرای عملیات آسفالت ریزی این قطعه از جاده با هدف تسهیل رفت و آمد شهروندان در سفر استاندار اصفهان مصوب شد و با توجه به تعهد اداره کل راه و شهرسازی استان مابقی آن در محدوده شهرستان تا پایان شهریور ۱۴۰۰، اجرا خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: چادگان آسفالت عملیات آسفالت ریزی جاده چادگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛   بخش عمده‌ای از خیابان‌های شهر تویسرکان که بر اثر تردد خودرو‌های سنگین تخریب شده اند، که انجام روکش با توجه به اعتبارات، برای شهرداری این شهر با مشکل مواجه شد.

محمد مهدی مفتح نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره به تخریب بخشی از آسفالت خیابان‌های داخل شهر بر اثز عبور و مرور خودرو‌های سنگین و حمل و نقل گفت: با پیگیری انجام شده در وزارت راه و شهرسازی و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، بیست میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی برای روکش آسفالت تخصیص یافت.

محمد حسین پور شهردار تویسرکان هم با اعلام اینکه بلافاصله پیمانکار اجرای طرح هم تعیین شد افزود: با این اعتبار ۱۰ کیلومتر از خیابان‌های شهر تویسرکان روکش آسفالت میشود.

دیگر خبرها

  • آزرده خاطر شدن رانندگان از روکش آسفالت فرسوده در جاده اصفهان - کاشان + فیلم
  • آغاز طرح تکمیلی ایمن‌سازی فلج اطفال در نیشابور
  • اختصاص ۲۰ میلیارد تومان اعتبار ملی برای اجرای روکش آسفالت در تویسرکان
  • ۱۰۰ هزار میلیارد تومان طرح در کرمان در دست اجرا
  • آغاز عملیات اجرایی بهسازی در ۹۲ روستای کبودرآهنگ
  • احداث ۸۶ کیلومتر راه روستایی طی سال ۱۴۰۲ در استان اصفهان
  • ایمن سازی گردنه مله شبانان در محور خرم آباد _کوهدشت
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه های روستایی لرستان
  • آسفالت ۸۷ کیلومتر از راه‌های روستایی لرستان
  • اجرای روکش آسفالت گرم و لکه گیری ۲۴۶ کیلومتر از جاده های استان اصفهان در سال گذشته