Web Analytics Made Easy - Statcounter

در آیینی با حضور رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج و نمایندگان دانشگاه علوم پزشکی استان، ۵۰۰ بن کارت خرید به ارزش یک میلیاردو سیصدمیلیون ریال برای توزیع میان کادر درمانی حاضر در مبارزه با ویروس کرونا در بیمارستان ها و مراکز بهداشت استان؛ به دانشگاه علوم پزشکی استان اهدا شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ جبار کیانی پور رئیس اتاق بازرگانی اظهار کرد: فعالان جبهه سلامت شامل کادر درمان و پرسنل مختلف بیمارستان ها و مراکز بهداشت و درمان که این روزها در مبارزه با کرونا حضور دارند، با دریافت این بن کارت ها می توانند از فروشگاه های افق کوروش در سراسر استان خرید کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این تعداد بن کارت خرید توسط اتاق بازرگانی یاسوج و کمپین نفس تهیه و خریداری شده است.

کیانی پور بیان کرد: اتاق بازرگانی یاسوج از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره در جبهه مبارزه با کرونا حضور داشته است و با تهیه اقلام مختلف پزشکی و بهداشتی شامل دستگاه‌های علائم حیاتی و اکسی‌متر انگشتی، لباس ایزوله ویژه کادر درمان، شیلد محافظ صورت، عینک یکبار مصرف، کلاه سفید یکبارمصرف، کلاه تمام فیلتر، لباس یکبارمصرف گان، لباس یکبارمصرف اورال، دستکش جراحی لاتکس و دستکش معاینه؛ این اقلام را در تمامی بیمارستان‌های هدف و مراکز بهداشت‌ شهرستان‌های استان توزیع کرد.

رئیس اتاق یاسوج ادامه داد: همچنین کمپین نفس و اتاق بازرگانی،صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج در حرکتی جمعی و گسترده در این ایام به همت فعالان اقتصادی بخش خصوصی تلاش کرده است تا در این شرایط از دردها و آلام دست کم ۱۰۰۰ خانواده هم‌ استانی نیز بکاهد و در هفته های قبل بیش از «۱۰۰۰» کارت خرید «۲۶۰هزارتومانی» میان نیازمندان روستاها و شهرهای مختلف شهرستان‌های: بویراحمد، دنا، مارگون، کهگیلویه، چرام، بهمئی، لنده، گچساران و باشت توزیع کرده است.

کیانی پور تصریح کرد: اکنون نیز به پاس قدردانی از پرسنل خدوم مجموعه های مختلف درمان و بهداشت استان که این روزها در خط مقدم مبارزه با کرونا حضور دارند، ۵۰۰ کارت خرید ۲۶۰ هزارتومانی تهیه و با هماهنگی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی میان این عزیزان توزیع خواهد شد.

رئیس اتاق بازرگانی ادامه داد: به یاری حق تا شکست کامل کرونا، اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی یاسوج با تمام توان در کنار مردم و کادر درمان خواهد بود و این کمک ها ادامه دار خواهند بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اتاق بازرگانی مبارزه با کرونا اتاق بازرگانی کادر درمان کارت خرید رئیس اتاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه به بخش خصوصی سبب تقویت تمام جامعه می‌شود

امام جمعه اهل سنت بندرعباس تقویت بخش خصوصی را باعث تقویت اقتصاد و خیر و برکت برای جامعه و کشور دانست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، شیخ یوسف جمالی در دیدار رئیس و هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی بندرعباس که در محل دفتر امام جمعه اهل سنت بندرعباس برگزار شد، بر توجه به خواسته‌های بخش خصوصی تاکید کرد و اظهار داشت: جامعه و کشوری که اقتصاد قوی نداشته باشد، آن کشور قائم نیست و به تعبیر قرآن کریم قاعد است از این رو اسلام و قرآن بر داشتن اقتصاد قوی تاکید دارد.

وی ادامه داد: مال باعث قیام می‌شود و کشوری که مال نداشته باشد در مقابل دیگران ضعیف است و نمی‌تواند موفق باشد.

به گفته امام جمعه اهل سنت بندرعباس، تقویت بخش خصوصی باعث تقویت تمام جامعه می‌شود و اگر شما قوی شوید بقیه نهادها هم می‌توانند قوی شوند.

وی همچنین با تاکید بر اینکه باید به دغدغه‌های بخش خصوصی توجه شود به طرح تعطیلی پنجشنبه‌ها اشاره کرد و گفت: در این خصوص باید نگاه‌های غیر‌تخصصی کنار گذاشته شود و اگر قرار است به تعطیلی‌ها اضافه شود نباید فاصله روزهای کاری‌مان را با دیگر کشورها زیاد کنیم.

به گفته شیخ جمالی، اگر قرار است تعداد روزهای تعطیلی را افزایش دهیم بهترین زمان، روز شنبه است که می‌تواند در زمانه‌ای که ما تصمیم‌گیر اقتصاد جهانی نیستیم و تابعی از آن هستیم به دغدغه بخش خصوصی به ویژه تجار که در تعامل با جهان هستند جامه عمل بپوشاند.

وی ابراز امیدواری کرد که نمایندگان مجلس در این زمینه دغدغه‌های بخش خصوصی را مدنظر قرار دهند.

امام جمعه اهل سنت بندرعباس همچنین با اشاره به اقدامات اتاق بازرگانی در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی تصریح کرد: عملکرد مجموعه اتاق بازرگانی در مسئولیت‌های اجتماعی قابل تقدیر است و امیدواریم این روند تداوم داشته باشد.

در ادامه این نشست محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگان بندرعباس نیز با اشاره به اقدامات این مجموعه افزود: تلاش های اتاق بازرگانی در راستای تقویت بخش خصوصی است و در کنار وظایف اصلی خود در زمینه‌های مسئولیت‌های اجتماعی نیز مشارکت فعالانه ای داشته است.

به گفته وی، اتاق بازرگانی بندرعباس در حوادث مختلف از جمله کرونا، سیل، زلزله سایه خوش و... مشارکت داشته است.

صفا همچنین به مشارکت اتاق بازرگانی در مدرسه‌سازی افزود: در دوره گذشته به تعهدات خود در ساخت 14 مدرسه عمل کردیم که در دوره جدید نیز همین میزان مدرسه ساخته می شود.

رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان همچنین با انتقاد از طرح تعطیلی پنجشنبه ها تصریح کرد: این طرح ضربه سنگینی به تجار وارد می کند و عملا با دو روز تعطیلی خودمان و دو روز تعطیلی جهانی، می توان گفت که چهار روز در هفته از ارتباط با جهان عقب خواهیم افتاد.

صفا به ارتقای جایگاه اتاق بازرگانی بندرعباس گفت: خوشبختانه با تلاش های دو دوره اخیر جایگاه اتاق بازرگانی هرمزگان از 34 به رتبه ششم ارتقا یافته است.

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی چین برای ساخت بندر خشک ریلی در قرقیزستان
  • شایع‌ترین اختلالات روانی در مبتلایان به کرونا را بشناسید
  • خبر جدید درمورد تعطیلی پنجشنبه ها ؛ پنجشنبه یا شنبه ؟
  • تعطیلی پنجشنبه‌ها بالاخره به کجا رسید؟
  • ساخت۶ مدرسه در هرمزگان در قالب مسوولیت‌های اجتماعی اتاق بازرگانی
  • بحث تعطیلی شنبه یا پنجشنبه به کجا رسید؟
  • توجه به بخش خصوصی سبب تقویت تمام جامعه می‌شود
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است/ دوران شیوع کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • سپاه پاسداران در عرصه سلامت گره‌گشا است / دوران کرونا جلوه‌ای از خدمت‌رسانی به مردم
  • کارگروه مشترک همکاری اتاق بازرگانی و وزارت کار تشکیل می‌شود