Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن مسعودیان راد در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه مشارکت مردمی در سطح استان سمنان برای طرح‌های کمیته امداد طی پنج ماهه اول سال جاری ۵۱ میلیارد تومان بوده است، بیان کرد: این مشارکت‌های در سرفصل‌های آزادی زندانیان نیازمند، قربانی، اطعام، زکات، اکرام ایتام و محسنین، صدقه و… بوده است.

وی با بیان اینکه این میزان مشارکت‌های مردمی نسبت به سال قبل بیش از ۶۰ درصد رشد داشته است، تاکید کرد: در پنج ماهه نخست سال گذشته ۳۱ میلیارد تومان میزان مشارکت‌های مردمی در سرفصل‌های مذکور به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

راه‌های پرداخت صدقات الکترونیکی

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با اشاره به ارتقای کمک‌های مردم به نیازمندان در سال جاری، بیان داشت: مردم متدین و نیک اندیشی استان سمنان در پنج ماهه نخست سال جاری ۱۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان زکات پرداخت کرده‌اند.

مسعودیان راد با بیان اینکه در همین بازه زمانی بیش از دو میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان صدقه توسط مردم استان سمنان داده شده است، ابراز داشت: سهم نیک‌اندیشان و مردم متدین استان از طرح قربانی عظیم ویژه عید قربان تنها چهار میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان بوده که نشان از مشارکت مردم متدین این استان در طرح‌های مرتبط با کمیته امداد است.

کد خبر 5026128

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد استان سمنان اکرام ایتام سمنان کمکهای مردمی صدقه ویروس کرونا شیراز شهرکرد بوشهر آمار کرونا بازگشایی مدارس هفته دفاع مقدس شیوع کرونا توهین به پیامبر گرگان انتخابات مجلس شورای اسلامی انتخابات مرحله دوم مجلس یازدهم کرمانشاه محرم 99 کمیته امداد استان سمنان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک ۱۳ میلیارد تومانی مردم البرز به مددجویان کمیته امداد

ایسنا/البرز مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان البرز گفت: حامیان استان در اسفند ماه سال گذشته ۱۳ میلیارد تومان به حساب نیازمندان ایتام و محسنین مورد حمایت این نهاد واریز کردند.

به گزارش ایسنا، رضا البرزی روز دوشنبه ششم فروردین با اشاره به اینکه این رقم در مقایسه با دوره مشابه سال قبل رشد ۶۳ درصدی داشته، افزود: این مبلغ به حساب هشت هزار فرزند نیازمند ایتام و محسنین مورد حمایت این نهاد واریز شد.

وی با بیان اینکه عیدی حامیان در قالب واریز مستقیم به‌ حساب فرزندان است، گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ۷۰۰ هزار تا یک میلیون تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌ طور مستقیم و آنی به‌ حساب هر فرزند معنوی واریز شده است.

مدیرکل کمیته امداد البرز موفقیت این نهاد در اجرای برنامه‌های محرومیت‌زدایی را درگرو مشارکت و همکاری بیش‌ از پیش خیران دانست و یادآور شد: برای ثبت نام در طرح اکرام می توان با پرداخت ماهانه حداقل ۵۰ هزار تومان حمایت از یک یا چند فرزند معنوی را بر عهده گرفت.

وی یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای استان و همچنین ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فعالیت پایگاه‌های جذب حامی ایتام در شب‌های مبارک قدر
  • توزیع غذای گرم و بسته معیشتی بین نیازمندان زیر پوشش کمیته امداد استان
  • ۳۴ هزار بسته معیشتی در طرح اطعام مهدوی در اصفهان توزیع شد
  • کمک‌ ۹۶۰ میلیاردی خیران به ایتام خراسان شمالی
  • توزیع ۱۰ میلیون وعده غذای گرم میان نیازمندان در ۱۴ روز نخست ماه رمضان
  • ازدواج و تحصیل اولویت امسال کمیته امداد کشور
  • عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد واریز شود
  • آغاز هفته اکرام در استان سمنان/ دفاتر ۱۱گانه آماده حضور خیران است
  • وثوق مردمی به کمیته امداد را باید قدر دانست
  • کمک ۱۳ میلیارد تومانی مردم البرز به مددجویان کمیته امداد