Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-03-28@13:11:09 GMT

برگزاری نماز جمعه در ۵۰ پایگاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۵۵۸۹

برگزاری نماز جمعه در ۵۰ پایگاه خراسان رضوی

حجت‌الاسلام محمدحسین ایزدی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: نماز جمعه فردا به جز در مشهد، کاخک و گناباد در دیگر مناطق این استان برگزار خواهد شد. نماز جمعه طی سه هفته اخیر در ۴۷ پایگاه برگزار شد.

وی ادامه داد: این آیین عبادی و سیاسی در شهرهای سبزوار، نیشابور، تربت‌حیدریه، تربت‌جام، کاشمر، قوچان، سرخس، کلات، خواف، چناران، فریمان، تایباد، باخرز، درگز، خلیل‌آباد، بردسکن، فیروزه، سلطان ‌آباد، داورزن، جوین، جغتای، مه‌ولات و بجستان اقامه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر دفتر نمایندگی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خراسان رضوی گفت: طرقبه، قدمگاه، صالح‌آباد، شاندیز، زاوین، رضویه، دولت‌آباد، درود، خروین، حکم‌آباد، بایگ، بار، اسحاق‌آباد، یونسی، هلالی، نصرآباد، ملک‌آباد، میان‌جلگه، گلمکان، گلبهار، کوهسرخ، کدکن، رشتخوار، جنگل، فتح آباد، ششتمد و روداب از دیگر پایگاه‌هایی هستند که نماز جمعه فردا در آنها برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچون گذشته تاکید شده است نماز جمعه در کمترین زمان ممکن همراه با تب‌سنجی عمومی در مبادی ورودی، رعایت کامل و دقیق دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری فیزیکی بین نمازگزاران و صفوف آنها برگزار ‌شود.

در پی شیوع ویروس کرونا نماز جمعه از نهم اسفند ماه پارسال در خراسان رضوی به طور موقت تعطیل شد و در هیچ یک از ۵۳ پایگاه آن اقامه نشد.

از ۱۷ اردیبهشت ماه امسال در پی مهار نسبی این ویروس و روند تدریجی بهبود شرایط، برپایی نمازجمعه بار دیگر در نقاط مختلف خراسان رضوی از سر گرفته شد که تاکنون ادامه دارد.

براساس آخرین آمار رسمی مجموع بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در کشور به ۴۱۰ هزار و ۳۳۴ نفر رسیده و با فوت ۱۷۹ بیمار در ۲۴ ساعت گذشته، شمار جانباختگان این بیماری در کشور به ۲۳ هزار و ۶۳۲ نفر رسیده است.

همچنین تاکنون ۳۵۲ هزار و ۱۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

برچسب‌ها مشهد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مشهد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه مشهد شورای سیاست گذاری ائمه جمعه اخبار کنکور خراسان رضوی نماز جمعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیگیری خط کشی و علائم جاده صفی آباد به سمت خراسان رضوی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان شمالی، چند کيلومتر از جاده پر تردد شهرستانهاي اسفراين و بام و صفي آباد به سمت خراسان رضوي و مشهد مقدس که از شهر مَشکان مي گذرد، خط کشي نشده و علائم راهنمايي و رانندگي هم ندارد. با توجه به باريکي و مخاطرات مسير، مردم انتظار رسيدگي فوري دارند. تحريريه خبر صدا و سیما، اين موضوع را پيگيري کرد.

ذاکری رئیس اداره راه شهرستان‌های اسفراین و بام و صفی آباد گفت: هفته آینده با روکش این محور، خط کشی و نصب علائم راهنمایی و رانندگی هم انجام خواهد شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تظاهرات جمعه‌های خشم و انزجار در استان‌های خراسان رضوی، فارس و اصفهان برگزار می‌شود
  • راهپیمایی خشم و انزجار در مشهد؛ در سومین جمعه ماه مبارک رمضان
  • پیگیری خط کشی و علائم جاده صفی آباد به سمت خراسان رضوی
  • برگزاری برنامه‌های مختلف فرهنگی در اشکذر
  • پیکر شهید «بهروز واحدی» جمعه در کرج تشییع و تدفین می‌شود
  • بارش شدید باران در راه مشهد
  • جزئیات مراسم احیاء شب نوزدهم ماه مبارک رمضان در حرم امام‌رضا(ع)
  • مراقبت سندرومیک بیش از ۸۲ هزار نفر در پایگاه‌های مرزی خراسان رضوی
  • برگزاری جشن بزرگ نوروزی در پایگاه جهانی عباس‌آباد
  • تظاهرات جمعه خشم بعد از نماز جمعه۱۰فروردین درورامین برگزار می شود