Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- دادستان گالیکش در راستای حفظ حقوق عامه به کارخانه سیمان پیوند گلستان ۱۵ روز فرصت داد برای رفع آلایندگی این کارخانه اقدام کند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گالیکش، در پی افزایش آلایندگی کارخانه سیمان در این شهرستان جلسه‌های متعددی درباره رفع معضلات این کارخانه برای مردم منطقه و محیط زیست برگزار شد و در نهایت دستگاه قضایی به عنوان مدعی‌العموم به این موضوع ورود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته‌های فرماندار گالیکش، میزان آلایندگی این کارخانه در یکماه اخیر از حدمجاز بیشتر بوده و تذکراتی هم به این واحد تولیدی داده شده است.

آنطور که گفته می‌شود مشکل از سامانه‌های فیلتراسیون کارخانه است، گرد و غبار ناشی از فعالیت این کارخانه ساکنان منطقه را دچار مشکل کرده و حیات محیط زیست را هم به مخاطره انداخته است. بنا به گفته سرمایه‌گذار تجهیزات لازم را خریداری کرده و در حال ترخیص از گمرک است.

جهش تولید راهکار واقعی نجات بورس است/خودرو، سیمان و فولاد در انتظار نسخه‌های اقتصادی شفابخشرئیس مجلس از کارخانه سیمان اندیمشک بازدید کرد + تصاویرتلاش برای ورود 14 شرکت زنجانی به بازار سرمایه / مسئولان "شرکت سیمان خمسه" تمایلی برای حضور در بورس ندارند

با اینکه در یک ماه گذشته این واحد تولیدی به علت همین مشکلات 10 روزی تعطیل بود اما اصلاحات انجام شده نتوانست مشکلات زیست محیطی این کارخانه را برطرف کند.

دادستانی شهرستان گالیکش هم به عنوان مدعی‌العموم به این پرونده ورود کرده و تذکرات جدی به این واحد تولیدی داده است.

بنا به گزارش روابط عمومی دادگستری گلستان، سیدسعید جباری اظهارداشت: در پی مطالبه‌های مردمی درباره آلایندگی‌های این کارخانه، ابتدا به مدیرعامل این واحد برای رفع آلایندگی تذکر شفاهی داده شد.

وی افزود: پس از گذشت چند روز از این تذکر اقدامی از سوی مسئولان کارخانه برای رفع آلایندگی انجام نشد و به این ترتیب در تذکر کتبی به  مدیرعامل کارخانه 15 روز فرصت داده شد برای رفع این آلایندگی‌ها اقدام کند.

دادستان جباری گفت: اگر در این مدت  مشکل آلایندگی رفع نشود، اقدام قانونی خواهد شد.

انتهای پیام/582/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: برای رفع آلایندگی کارخانه سیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۶۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان

درویشعلی حسن زاده گفت: در جلسه کارگروه رفع موانع تولید گلستان مشکلات این واحد‌ها بررسی و موانع تولید آنها مشخص و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شد.

او افزود: مشکلات این واحد‌های تولیدی مربوط به بانک کشاورزی، شرکت توزیع نیروی برق و سازمان جهاد کشاورزی استان بود که با همکاری نمایندگان دستگاه‌های اجرایی مرتبط برای رفع موانع تولید این واحد‌ها تصمیم لازم گرفته شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • کمک به رفع مشکل ۳ واحد تولیدی در گلستان
  • نخستین کارخانه تولید سیمان کربن صفر ساخته شد
  • هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان زیر ذره بین بازرسان
  • نظارت بر هزینه کرد اعتبارات حق آلایندگی در خوزستان
  • مهار آتش‌سوزی گسترده کارخانه پارافین شهرک صنعتی شکوهیه قم
  • روایت برخورد با مجتمع صنعتی آلاینده در زنجان
  • بازشدن گره های کور چنددهه ای استان گلستان با اهتمام دستگاه قضایی 
  • مهلت ثبت ارزیابی واحد‌های نمونه صنعتی و معدنی تا ۲۰ اردیبهشت
  • مهلت شرکت در المپیاد فرش دستباف گلستان تا ۱۵ اردیبهشت