Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-24@19:34:07 GMT

فراخوان بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز منتشر شد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۵۶۱۹

فراخوان بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز منتشر شد

حجت الاسلام حسنی حلم گفت: فراخوان علمی بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز با عنوان «پیوند نماز ، خانه ، مدرسه و مسجد» منتشر شد.

حجت الاسلام «سید مرتضی حسنی حلم» در گفت و گو با خبرنگار شبستان در همدان گفت: فراخوان علمی بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز  با عنوان «پیوند نماز ، خانه ، مدرسه و مسجد» منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان افزود: بررسی جایگاه مسجد، مدرسه و خانه در معارف اسلامی ، منظومه فکری امام راحل، رهبر انقلاب و مصلحان دینی معاصر، بررسی مناسبات تاریخی پیوند مساجد، نقش مساجد، مدارس و خانواده های مسلمان در تحقق گام دوم انقلاب اسلامی با پیشگامی و نوآوری نسل جوان، نقش و جایگاه مسجد، مدرسه و خانه در فرهنگ ایثار، جهاد و مقاومتاز برخی محورهای فراخوان نماز است.

 

وی ادامه داد: نقش مسجد، مدرسه و خانه در ترویج سبک زندگی ایرانی و اسلامی و ترویج معارف نماز،ارتباط مسجد، مدرسه و خانه در پیشگیری و کاهش وقوع جرم در جامعه، دفاع مقدس، الگوی تجلی تربیت یافتگان مسجد، مدرسه و خانه تراز سلامی، آسیب شناسی پیوند مسجد، مدرسه و خانه و ارائه راهکارهای اصلاحی از محورهای فراخوان نماز است.

 

وی گفت: متفکران و صاحبنظران، حوزویان و دانشگاهیان، امامان جمعه و جماعت، مدیران مدارس و معلمان و مربیان امور تربیتی، پدران و مادران و فعالان تولید محتوای نمازی می توانند آثار خود را در قالب های زیر مقالات علمی، پژوهش های کاربردی، فیلم کوتاه ، پویانمایی و موشن گرافی، طرح های گرافیگی، ایده ها و تجربیات مؤفقو غیره ارسال کنند.

 

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان به ثبت نام و مهلت شرکت در فراخوان  اشاره کرد و افزود: از (۱۰ شهریور ) لغایت (۱۰ آذر ) و نحوه ثبت نام و ارسال آثاراز طریق سامانه www.namaz.ir   انجام  می شود.

 

 

 

پایان پیام/89

منبع: شبستان

کلیدواژه: اجلاس نماز اعلام فراخوان ستاد اقامه نماز مدرسه و خانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف

در مسجد روستای الیف از توابع شهرستان کازرون استان فارس اقدام به برگزاری کلاس آموزش مسائل دینی مانند نماز و قرآن ویژه کودکان کرده اند. این اقدام زیبا و خداپسندانه از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را به اشتراک گذاشت.

منبع: شهروند خبرنگار - فارس

 

بیشتر بخوانید:

برگزاری کلاس قرآن کریم ویژه کودکان و نوجوانان در روستای میلک + تصاویر

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • پوتین: تروریسم یکی از جدی ترین تهدیدات قرن بیست و یکم است
  • حضور مهمانان جبهه مقاومت در اجلاس پیرغلامان حسینی کرمان
  • اولین اجلاس شهرستانی نماز در شهرضا
  • بیش از 130 اجلاس نماز در ارتش برگزار شده است
  • برگزاری بیست و دومین اجلاس رسمی شورای اسلامی استان خراسان رضوی
  • اولین کنگره سراسری پیوند کلیه ایران
  • فراخوان چهل‌ودومین جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران منتشر شد
  • سخنان شهید بهشتی درباره نماز در «بیست و هفت جمله» منتشر شد
  • تصاویری از کلاس آموزش نماز و قرآن ویژه کودکان در مسجد روستای الیف
  • تمدید فراخوان عمومی رویداد «قهرمان مدرسه» تا ۱۰ اردیبهشت‌ماه