Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/زنجان مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان گفت: تولید محتوای آموزشی، فرهنگی و ادبی یکی از اهداف راه‌اندازی استودیو آفرینش است.

علیرضا نوری در گفت‌وگو با ایسنا، در رابطه با راه‌اندازی استودیو آفرینش در کانون، اظهار کرد: استودیو آفرینش با هدف انتشار اخبار، معرفی نخبگان کودک و نوجوان و تولید محتوای آموزشی، فرهنگی و ادبی راه‌اندازی شده ‌است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بین اعضای کانون، هنرمندان توانمندی وجود دارد که در جشنواره‌های کشوری و بین‌المللی نیز موفق به کسب مقام شده‌اند که با معرفی آن‌ها در استودیو، علاوه بر ایجاد دلگرمی برای اعضا جهت ادامه کار، افراد دیگر نیز از تجربیات آن‌ها می‌توانند استفاده کنند.

این مسئول تصریح کرد: همچنین ضبط و پخش مطالب و دغدغه‌های کودکان نوجوانان کانون می‌تواند ‌ایجاد انگیزه برای کودکان و نوجوانان دیگر نیز باشد.

نوری ادامه داد:  مطالب ضبط شده در استودیو آفرینش در فضای مجازی و سایت کانون در اختیار کودکان و نوجوانان و خانواده‌ها قرار خواهد ‌گرفت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان زنجان بیان کرد: ضبط برنامه‌هایی با حضور جامعه‌شناسان، روان‌شناسان حوزه کودک در راستایی پاسخ‌گویی به شبهات کودکان و نوجوانان و مسائل مربوط در رابطه با تربیت کودکان و نوجوانان برای خانواده‌ها نیز در ادامه راه استودیو آفرینش شکل خواهد گرفت.

وی در رابطه با فعالیت‌های کانون نیز خاطرنشان کرد: فعالیت‌های کانون همچنان به صورت مجازی در قالب گروه‌های مجازی و کانون آنلاین انجام می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری زنجان کانون پرورش فکری کودکان کودکان و نوجوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۶۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • نخستین مرکز تخصصی نجوم و رصد استان در شهرستان بروجن راه اندازی می‌شود
  • کتابخانه محل مناسبی برای آموزش حقوق شهروندی به کودکان و نوجوانان است
  • حزب الله: مقر تیپ گولانی را در پادگان «شراگا» هدف قرار دادیم
  • حمله پهپادی حزب الله به اسرائیل
  • حزب الله با پهپادهای انتحاری رژیم صهیونیستی را به آتش کشید
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله
  • حمله پهپادی گسترده حزب الله/ ۲۰۰ هزار صهیونیست به پناهگاه رفتند
  • شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب در شمال فلسطین اشغالی
  • حملات موشکی مقاومت به «سدیروت»/ شنیده شدن صدای انفجار در «حیفا»