Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در بیانیه ای نسبت به خیانت برخی حکام منطقه به آرمان فلسطین واکنش نشان داد.

متن بیانیه در ذیل می‌آید:

بسم الله الرحمن الرحیم
آنچه در منطقه و در نمایش‌های تلویزیونی و انتخاباتی در حال وقوع است، برای مردم جهان علی الخصوص امت اسلامی، جوانان عرب و مردم مظلوم فلسطین تازگی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بسیاری از دولت‌های منطقه سالهاست که دست‌های به خون آغشته ظالم صهیونیست را با اشتیاق فراوان می‌بوسند و بر صورت‌های رنجور و داغدیدۀ مردم مظلوم فلسطین چنگ می‌زنند. 

آنچه اتفاق افتاد صرفا روی کاغذ آوردن ننگ و زشتیِ سالها دشمنی حاکمان برخی کشورها با مردم فلسطین و آرمان قدس شریف بود، روابط آنها با دشمن صهیونیستی در همۀ زمان‌ها عادی و دوستانه بوده است و این صرفا داغ ننگی است که با لبخند رضایت بر پیشانی آنها کوبیده شده است. دشمن صهیونیست و آمریکای تروریست، این لباس ننگین و زشت را بر تن حاکمان واداده کرده‌اند و آنها را مقابل چشمان مسلمانان جهان در کوچه‌ها و خیابان‌ها می‌چرخاند تا همه مطمئن شوند که عاقبت دوستی با دشمنان خدا جز خفت و خواری و زبونی نیست. 

حکام عرب! مگر نشنیده‌اید که خداوند در خصوص دوستی با دشمنانی که مسلمانان را از خانه‌هایشان بیرون می‌کنند و آنها را می‌کشند چه فرموده است؟ «إِنَّمَا یَنْهَاکُمُ اللَّهُ عَنِ الَّذِینَ قَاتَلُوکُمْ فِی الدِّینِ وَأَخْرَجُوکُمْ مِنْ دِیَارِکُمْ وَظَاهَرُوا عَلَىٰ إِخْرَاجِکُمْ أَنْ تَوَلَّوْهُمْ ۚ وَمَنْ یَتَوَلَّهُمْ فَأُولَٰئِکَ هُمُ الظَّالِمُونَ» چه ظلمی از این آشکارتر و چه دشمنی از این خون‌ریزتر؟ 

رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه‌ای بارها بر این موضع تاکید کرده‌اند که هیچ راه حلی بدون مردم فلسطین وجود نخواهد داشت و این قاعده‌ای همیشگی و پابرجاست. فلسطین خون جاری در رگ جوانان مسلمان است؛ فلسطین پارۀ تن اسلام است؛ فلسطین شرافت و غیرت جوانان عرب سراسر منطقه است و آنکه به فلسطین ظلم می‌کند نه از اسلام بویی برده است نه از شرافت و غیرت و انسانیت.

یوم النکبة ثانی را رقم زدند و بدانند که از امروز رسماً شریک تمام جنایا‌ت‌های غاصبان جنایتکار صهیونیست هستند از بالفور تا یوم النکبة؛ از صبرا و شتیلا تا جنگ ۲۲ روزه. شما هیچگاه ایستادگی نکرده‌اید که حالا بخواهید تسلیم شوید. بدانید که انّ الله یُدافع عن الذین آمنوا. شکست دشمنان خدا قطعی است و پیروزی از آن مردان خداست. مردم فلسطین و امت اسلامی بدون هیچ شکی و طبق وعدۀ تخلف ناپذیر خداوند پیروز خواهند بود و شما دوزخیان زمین و آسمان‌ها هستید.

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاتة

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: محمد باقر قالیباف فلسطین رئیس مجلس رئیس مجلس شورای اسلامی فلسطین محمد باقر قاليباف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگرانی عمیق محافل صهیونیست از ورود تمام عیار حزب‌الله به جنگ

به گزارش روز چهارشنبه روزنامه رای الیوم، منابع امنیتی ارشد رژیم صهیونیستی به نگرانی شدید سردمداران این رژیم از ورود تمام عیار حزب الله به جنگ در صورت تعدی تل آویو به ایران اشاره کردند.

این منابع با ادعای اینکه اجماع امنیتی، سیاسی و نظامی درباره واکنش به ایران وجود دارد، در عین حال اذعان کردند که سران تل آویو نگرانی شدیدی در زمینه ورود حزب الله به دنبال تعدی رژیم اسرائیل به ایران وجود دارد.

«رونین برگمن» تحلیلگر رژیم صهیونیستی اذعان کرد: ایران دوبار موفق شد که اسرائیلی‌ها را در وحشت فرو ببرد؛ نخست زمانی که بدون شلیک یک گلوله جو روانی ایجاد کرد و دوم زمانی که انتقام ترور فرماندهان خود در سوریه را گرفت.

این تحلیلگر معروف نزدیک به محافل نظامی، امنیتی و اطلاعاتی رژیم صهیونیستی بیان کرد: اسرائیل در پیش بینی تبعات عملیات ترور در دمشق ناکام عمل کرد و نففهمید که ایران خطری بزرگ نه تنها در زمینه هسته‌ای بلکه در نبردی است که چشمه‌ای از آن را در اواخر شنبه و بامداد یکشنبه مشاهده کردیم.

«امیر بوحبوط» تحلیلگر رسانه رژیم صهیونیستی «واللا» نیز گزارش داد که منابع امنیتی رژیم صهیونیستی به شدت به ارتش این رژیم و به ویژه هرتزی هالیوی رئیس ستاد ارتش آن تاخته که چرا اقدامات لازم را پس از ترور سردار زاهدی در دمشق به عمل نیاورده است.

وی نوشت: محافل امنیتی اسرائیلی براین باورند که باید رئیس ستاد پیش بینی می‌کرد که ایران حمله سنگینی به داخل اسرائیل (سرزمین‌های اشغالی) خواهد کرد و خود را برای آن مهیا می‌کرد. از نظر آنها، رئیس ستاد ارتش کوتاهی کرده است.

روز گذشته «یائیر لاپید» رئیس جناح اپوزیسیون رژیم صهیونیستی اذعان کرد: زمانی که حزب الله چادر‌های خود را (در مرز لبنان با فلسطین اشغالی) برپا کرد، بازدارندگی اسرائیل فرو ریخت. آنچه برجای مانده ویرانی از شمال تا جنوب (سرزمین‌های اشغالی) است و کابینه کنونی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» باید برود.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ایران پاسخ اتهامات آمریکا اتحادیه اروپا و گروه 7 پس از تنبیه اسرائیل را داد/ سخنگوی وزارت خارجه: تا زمانی که اراده‌ای برای توقف جنایات رژیم اسرائیل و نقض فاحش مقررات بین‌المللی توسط صهیونیست‌ها نباشد، چشم انداز روشنی در مسیر صلح پایدار متصور نیست
  • حمله حزب الله به پایگاه صهیونیستی «المالکیه»
  • حمله موشکی حزب الله به پایگاه «المالکیه» صهیونیست‌ها
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ زخمی شدن ۶ صهیونیست
  • اصابت موشک‌های حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی/ ۱۱ صهیونیست زخمی شدند
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سرآمده است
  • آیت‌الله جنتی: دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • پایان دوران بی پاسخ ماندن جنایات صهیونیست‌ها
  • دوران بی‌پاسخ ماندن جنایات رژیم صهیونیستی سر آمده است
  • نگرانی عمیق محافل صهیونیست از ورود تمام عیار حزب‌الله به جنگ