Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-23@21:39:28 GMT

هشتگ هایی که راه به جایی نبرد

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۵۷۵۰

هشتگ هایی که راه به جایی نبرد

با بیانیه رسمی عدم بازگشت استرا به ایران، امید هواداران میلیونی استقلال نا امید شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، "نیچه" فریاد میزد امید چیز خوبی نیست. پلیدترین پلیدی‌ها است، امیدواری عذاب انسان را طولانی‌تر می‌کند.

ما اما هیچوقت به باور حرف‌های نیچه گمان نبرده‌ایم و همیشه در جاده‌ی بی‌انتهای امید داشتن حرکت می‌کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غافل از اینکه در این سرزمین مقصد هر تشنه کامی سراب است.

استقلالی‌ها چند وقتی بود که وعده بازگشت استراماچونی به تیم را دادند و اعلام کردند در حال مذاکره هستند تا برای لیگ بیستم مرد ایتالیایی روی نیمکت آبی بنشیند.

جماعتی اما باز هم امیدوار شدند، هشتگ های آبی در دنیا ترند شد و باز هم خام حرف‌هایشان شدند. نتیجه همان همیشگی بود. باز هم مأیوس شدند و عذاب کشیدند.

اعتراض هواداران پشت هشتگ های بی‌ثمر خنثی شدند. حتی اگر هشتگ اسراماچونی به رتبه یک توئیتر فارسی تبدیل شود.

مانده‌ایم اینجا میان سرزمین بلاتکلیفی. دوست نداریم نیچه‌وار به ناامیدی پناه برده و چشممان را به روی آینده‌ای بهتر ببندیم اما از آن طرف هم نمی‌دانیم اگر بخواهیم خوشبین باشیم باید به چه چیزی امیدوار باشیم.

حالا نه استرا بر خلاف میل باطنی خودش و هواداران بازگشته، نه استقلال مربی دارد، این تیم باید در آسیا با نامجو مطلق مربی موقتش به میدان برود. از طرفی برخی‌ها از مذاکره با الکس نوری خبر می‌دهند.

حالا که استرا برنمی‌گردد احتمالاً استقلال باید ۲ تا ۳ میلیون میلیون دلار غرامت به او پرداخت کند. غرامتی که کمر آبی‌ها را می شکند. این در حالی است که صحبت از مذاکره با الکس نوری برای بستن قراداد ۴۵۰ هزار دلاری برای سال بعد است.

همه اینها در حالی است که هواداران استقلال خواهان بازگرداندن استراما بودند، اما قانون عجیب فدراسیون این کار را غیر ممکن کرد و با این وجود باز هم خبر از قرارداد دلاری با الکس نوری رسیده است. حال باید منتظر ماند و دید در نهایت سرنوشت نیمکت استقلال چه خواهد شد.

کد خبر 444743

منبع: ایمنا

کلیدواژه: استراماچونی تیم فوتبال استقلال باشگاه استقلال استقلال استقلال تهران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق باز هم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نهایی شد: نبرد المپیکی حسن و کامران در مجارستان

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام لیست جدید تیم ملی کشتی آزاد جهت تشکیل اردو از 5 اردیبهشت ماه بعد از چند ماه دوری بار دیگر نام حسن یزدانی هم در وزن 86 کیلوگرم رویت شد. با این حال اتفاق عجیب جایی بود که نام کامران قاسمپور همچنان در 97 کیلو اعلام شده بود، اتفاقی که باعث به اشتباه افتادن برخی شد.

با این حال طبق اطلاعات کسب شده توسط خبرنگار "ورزش سه" کادرفنی تیم ملی به جمع بندی لازم برای برگزاری انتخابی غیرمستقیم در وزن 86 کیلوگرم بین حسن یزدانی و کامران قاسمپور رسیده است.

اینطور که پیداست در خردادماه قرار است حسن یزدانی و کامران قاسمپور به تورنمنت مجارستان اعزام شوند و در آنجا که مدعیان دیگری همچون آرتور نایفونوف روسیه ای هم حاضر است، برای رسیدن به دوبنده تیم ملی در المپیک پاریس تلاش کنند.

حسن یزدانی حدود 6 ماه قبل کتف خود را به تیغ جراحان سپرده و هنوز به صورت جدی تمرینات خود را روی تشک آغاز نکرده و در ماههای اخیر بیشتر درگیر فیزیوتراپی و تمرینات بدنسازی بوده است. او که یک طلا و یک نقره المپیک را در کارنامه دارد، حالا با حذف دیوید تیلور انگیزه بیشتری هم برای رسیدن به دومین طلای المپیکی خود پیدا کرده است.

از سوی دیگر کادرفنی اعتقاد دارد که حسن یزدانی باید قبل از اعزام به المپیک 2024 پاریس حتما یک محک جدی بخورد تا وضعیت آمادگی و مصدومیت او مشخص شود. با اینکه در چرخه انتخابی حضور قاسمپور در 86 کیلوگرم پیش بینی نشده بود، اما با توجه به سابقه کسب دو مدال طلای جهان در 92 کیلوگرم، کادرفنی تیم ملی به این جمع بندی رسیده که در صورت نرسیدن حسن یزدانی به آمادگی لازم، کامران می تواند بهترین گزینه برای جانشینی او و رسیدن به طلای المپیک باشد. 

از 5 اردیبهشت ماه با حضور حسن یزدانی و کامران قاسمپور در اردوی تیم ملی احتمالا شاهد اتفاقات جالبی خواهیم بود. احتمالا سیاست کادرفنی برای اعلام نام قاسمپور در 97 کیلو به خاطر کم کردن تنش های احتمالی درون اردوی پیش رو تا زمان برگزاری انتخابی یا اعزام خارجی هر دو نفر بوده است. بعید است که حسن یزدانی و کامران در اردو با یکدیگر سرشاخ شوند و حتی با هم مرور فن کنند.

دیگر خبرها

  • هم از استقلال امتیاز می گیریم هم از پرسپولیس | خط و نشان برای سرخابی ها
  • بیگی: در قائمشهر از استقلال و پرسپولیس امتیاز می‌گیریم
  • مدیریت متفاوت در قرمز و آبی‌های اهواز؛ یکی دخالت می‌کند، یکی حمایت!
  • گروه بندی و زمان مسابقات فوتبال مناطق رده سنی امید
  • نهایی شد: نبرد المپیکی حسن و کامران در مجارستان
  • خلاصه بازی آاس رم ۱ - ۳ بولونیا؛ سردار گل زد، اما رم نبرد + ویدئو
  • در غزه جنگ سخت داریم و در غرب جنگ نرم
  • روشن:هیچکس فکر نمی‌کرد استقلال با این همه مشکل صدرنشین باشد/خطیر و نکونام بعد از پایان فصل به جان هم بیفتند!
  • استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس برای استقلال
  • سرنوشت ستاره جنجالی استقلال در انتظار دانیال اسماعیلی‌فر