Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست عهد برای تبیین و ترسیم شیوه های نوین نقش آفرینی بسیج دانشجویی در دانشگاه ها برگزار شد. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم، محمد حسین کفعمی، معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی کشور، با اشاره به برگزاری دومین نشست فصلی عهد با حضور مسئولان نواحی بسیج دانشجویی کشور در مشهد گفت: نشست عهد با هدف هم افزایی و نقش آفرینی بسیج دانشجویی در دانشگاه ها برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی ادامه داد: نشست فصلی مسئولان نواحی بسیج دانشجویی کشور با عنوان «عهد» و با شعار « ما ملت امام حسینیم» به میزبانی مرکز آموزش تخصصی تربیتی- فرهنگی امام رضا علیه السلام سازمان بسیج دانشجویی در مشهد با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عین الکمال مسئول نمایندگی ولی فقیه در این سازمان در حال برگزاری است.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی کشور درباره برگزاری نشست عهد اظهار داشت: این‌نشست دومین نشست فصلی عهد در سال 99 است که با حضور مسئولین نواحی بسیج دانشجویی سراسر کشور و معاونت های بسیج دانشجویی و با هدف نفش آفرینی های عمومی و تخصصی بسیج دانشجویی در 6 ماه گذشته و شیوه های نقش آفرینی در 6 ماهه دوم سال با توجه به شرایط حاکم بر دانشگاه ها برگزار می‌شود.

انتقاد بسیج دانشجویی دانشگاه تهران از عدم سخنرانی تشکل‌های دانشجویی در حضور روحانی


کفعمی خاطر نشان کرد: در این نشست که با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار می‌شود علاوه بر برگزاری کارگاه های تخصصی، مهمانان ویژه ای هم حضور دارند که درباره بسترهای تعامل و نقش آفرینی و هم افزایی در جبهه انقلاب اسلامی و بهبود عملکرد فعالیت هایی که صورت می گیرد، به سخنرانی می پردازند.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج دانشجویی کشور در پایان گفت: حجت الاسلام مصطفی رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و سید احمد عبودتیان مسئول بنیاد فرهنگی خاتم‌الاوصیا سخنرانان ویژه دومین نشست فصلی عهد در سال جاری هستند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج دانشجویی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران تشکلهای دانشجویی بسیج دانشجویی دانشگاه های جمهوری اسلامی ایران تشکلهای دانشجویی سازمان بسیج دانشجویی نواحی بسیج دانشجویی بسیج دانشجویی کشور بسیج دانشجویی نقش آفرینی دانشگاه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد

سرهنگ دهقان رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان یزد با اشاره به قدردانی از هنرمندان بسیجی فعال در عرصه حجاب، طوفان الاقصی و انتخابات گفت: در این رویداد هنری از هنرمندان فعال در سال ۱۴۰۲، برگزیدگان جشنواره شعر بسیج و هنرمندان برگزیده در جشنواره صنایع دستی بسیج نیز تجلیل به عمل آمد.

وی افزود: این رویداد هنری با محوریت انجمن‌های هشتگانه هنری و با حضور جمع زیادی از هنرمندان استان برگزار شد.

سرهنگ دهقان ادامه داد: شاعران و هنرمندان استان در این همایش به خواندن شعر‌هایی در زمینه انتفاضه، مقاومت فلسطین و محکومیت جنایت‌های ددمنشانه رژیم صهیونیستی پرداختند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی/ارائه طرح‌های ملی عفاف و حجاب
  • اساتید بسیجی و غیربسیجی برای کمک به ارتقای نظام حکمرانی در صحنه هستند/ برگزاری ۱۷۳ کرسی نقد و نظریه پردازی
  • برگزاری همایش فصلی اوج هنر در یزد
  • تحقق اهداف نظام اسلامی در دانشگاه‌ها با همکاری بسیج اساتید و نهاد
  • زلفی گل: بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟/ شوخی وزیر علوم با بسیج دانشجویی + فیلم
  • درخواست بسیج اساتید برای به روز شدن محتوای دروس معارف اسلامی
  • هر کاری می‌کنیم با بسیج دانشجویی رفیق بشویم نمی‌شود! / بیشتر از این در دانشگاه‌ها حضور پیدا کنیم؟+ فیلم
  • با هم افزایی بسیج اساتید و نهاد نمایندگی اهداف نظام بیش از پیش محقق می‌شود
  • سوالات بسیج دانشجویی از نامزدهای انتخابات برای شناخت بیشتر