Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: در کنار برادران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اجازه نخواهیم داد احدی به ام‌القرای اسلامی چشم طمع داشته باشد.

  آیین اختتامیه هجدهمین دوره جامعه پذیری نظامی مشترک دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش صبح امروز - پنج شنبه - در مرکز آموزش درجه داری جواد الائمه (ع) نیروی زمینی ارتش (نزاجا) با حضور امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مراسم امیر کیومرث حیدری فرمانده نزاجا به ارائه گزارشی از فرآیند برگزاری هجدهمین دوره جامعه پذیری نظامی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش پرداخت و گفت: هجدهمین دوره جامعه پذیری نظامی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش با انتخاب یک هزار و ۵۴۶ نفر از میان ۱۳ هزار و ۱۰ نفر داوطلب از مردادماه ۱۳۹۹ و به مدت ۷ هفته برگزار شد و امروز فارغ‌التحصیلان این دوره مفترخرند که در طلیعه چهلمین سالگرد دفاع مقدس و همزمان با اهدای نشان ایثار از سوی رهبر معظم انقلاب به دانشگاه افسری امام علی (ع) لباس سربازی امام زمان (عج) را بر تن کنند.

فرمانده نزاجا تصریح کرد: دانشجویانی که دوره رزم مقدماتی را طی کردند، دوشادوش سایر سربازان ارتش آماده‌ جانفشانی در مسیر ولایت‌مداری هستند و ما در کنار برادران عزیزمان در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اجازه نخواهیم داد احدی به ام القرای اسلامی چشم طمع داشته باشد.

امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش، امیر محمودی معاون اجرائی ارتش و امیر واحدی جانشین فرمانده نیروی هوایی ارتش در این مراسم حضور داشتند.

در این مراسم تعدادی از اساتید و دانشجویان نمونه هجدهمین دوره جامعه پذیری نظامی دانشجویان دانشگاه‌های افسری ارتش از سوی فرمانده کل ارتش جایزه دریافت کردند./ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دانشجویان دانشگاه های افسری ارتش فرمانده نیروی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ و هیئت همراه، با امیر سرتیپ کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی ارتش دیدار و ایام ارتش را به وی تبریک گفت.

فرماندهان سپاه تهران بزرگ و نیروی زمینی ارتش در این نشست صمیمی بر تعامل، همراهی و هم‌فکری در عرصه‌های مختلف برای تحقق بخشیدن به فرمایشات فرمانده معظم کل قوا (مدظله‌العالی) تأکید کردند.

همچنین امیر سرتیپ حیدری سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسوال‌الله (ص) تهران بزرگ تبریک گفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • مهم‌ترین برنامه دشمن برای خواص، جلوگیری از نقش شتاب‌دهندگی آنان در جامعه است
  • امروز نیروی هوایی ارتش، نیرویی آماده و با اقتدار برای حفاظت از کیان کشور است
  • امیر محمودی: جوانان ما به تهدیدات پاسخ قاطع خواهند داد/ غزه در مقابل تمام دنیا ایستاده است + فیلم
  • جزئیات دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش +عکس
  • دیدار فرمانده سپاه تهران بزرگ با فرمانده نیروی زمینی ارتش
  • تاکید فرماندهان سپاه تهران و نیروی زمینی ارتش بر تعامل در عرصه‌های مختلف
  • گزارش تصویری | مراسم بزرگداشت چهل وپنجمین سالگرد شهادت امیر سپهبد شهید محمدولی قرنی
  • تجلیل از دانشجویان فعال در برگزاری انتخابات اسفندماه شیراز
  • رویکردی نوین در آموزش دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی