Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@05:27:26 GMT

رئال مادرید و رد شانس جذب ستاره تاتنهام

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۵۹۳۷

رئال مادرید و رد شانس جذب ستاره تاتنهام

علیرغم ابراز تمایل تاتنهام، رئال مادرید علاقه ای به خرید دله آلی، هافبک هجومی و انگلیسی این باشگاه نشان نداده است.

به گزارش "ورزش سه"، به نظر می رسد انتقال توماس رگیلون و گرت بیل، دو بازیکن رئال مادرید به تاتنهام قطعی باشد و در جریان مذاکرات، باشگاه انگلیسی به رئال مادرید پیشنهاد حضور دله آلی را در برنابئو داده که البته زین الدین زیدان این پیشنهاد را رد کرده و علاقه ای به جذب ستاره انگلیسی نشان نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 

اولین دلیل دستمزد بالای دله آلی است. رئال مادرید با فروش گرت بیل می خواهد از سر دستمزد 17 میلیون یوئرویی او خلاص شود و در این شرایط علاقه ای به پرداخت سالانه 10 میلیون یورو برای دله آلی ندارد. تمام برنامه ریزی رئال مادرید جذب کیلیان امباپه در تابستان سال بعد است و آنها نمی خواهند شرایط مالی باشگاه دشوار شود تا امکان جذب ستاره فرانسوی در تابستان آتی همچنان وجود داشته باشد.

 

اما خاطره بد زیدان از دله آلی دیگر دلیل عدم تمایل او به این انتقال است. در سال 2018 و بعد از برتری تاتنهام با نتیجه 1-3 در ومبلی برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان، دله آلی از عدم توفیق در هت تریک ابراز ناراحتی کرد و این مصاحبه به مذاق زیدان خوش نیامد و او در آن مقطع به داوری اعتراض داشت. پس رئال مادرید علیرغم داشتن شانس جذب دله آلی علاقه ای نشان داده و تمام تمرکز این باشگاه فراهم کردن شرایط برای انتقال کیلیان امباپه در تابستان سال بعد خواهد بود.

تاتنهام دله آلی نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021-2020 کیلیان امباپه زیدان (سرمربی) رئال مادرید پاری سن ژرمن

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: تاتنهام دله آلی نقل و انتقالات اروپا نقل و انتقالات اروپا 2021 2020 کیلیان امباپه زیدان سرمربی رئال مادرید پاری سن ژرمن رئال مادرید علاقه ای دله آلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۵۹۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید هفته گذشته موفق شد در دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی منچسترسیتی و در ضربات پنالتی برابر این تیم به پیروزی برسد و به جمع چهار تیم برتر این مسابقات راه پیدا کند. 

این نتیجه در حالی به دست آمد که عملکرد خوب شاگردان پپ گواردیولا در رقابت‌های این فصل و همچنین استفاده آنها از امتیاز میزبانی در این دیدار باعث شده بود که بسیاری منتظر پیروزی این تیم و صعودشان به مرحله نیمه نهایی باشند اما شرایط به شکل متفاوتی پیش رفت. 

حالا تیم کارلو آنچلوتی باید در مرحله نیمه نهایی روبه‌روی بایرن مونیخ قرار بگیرد و امیدوار است که بتواند با پیروزی برابر این تیم راهی به دیدار فینال راه پیدا کند و در تقابل با برنده دیدار پاری سن ژرمن و دورتموند، شانسش را برای کسب پانزدهمین جام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا امتحان کند. 

وینیسیوس جونیور در گفت‌وگویی که به تازگی منتشر شده است و در پاسخ به سوالی درباره این بازی درخشان به خبرنگار یوفا گفت: «هربار که آنها گفتند رئال مادرید مرده است، ما برگشتیم و نشان دادیم که چه تیمی هستیم.»

دیگر خبرها

  • تاکید ستاره بایرن مونیخ: جایی نمی‌روم
  • تمجید ستاره سیتی از بلینگام: جود استثنایی است
  • برتری رئال مادرید مقابل بارسلونا در نیوکمپ با گل های زیدان و مک منمن (لیگ قهرمانان اروپا - 2002/4/23) / فیلم
  • حرکت جنجالی بلینگام در پایان ال‌کلاسیکو + عکس
  • این ستاره بارسا متخصص ال‌کلاسیکو است (عکس)
  • رئال با چند ستاره اضافه در ال‌کلاسیکو (عکس)
  • علاقه بایرن مونیخ به فرلاند مندی؛ افزایش احتمال معاوضه بازیکن فرانسوی با آلفونسو دیویس
  • کری ستاره رئال: هروقت گفتند مُردیم، برگشتیم!
  • اونای امری، جدی‌ترین گزینه هدایت بایرن مونیخ؛ افزایش تردیدها در مورد روبرتو دزربی
  • دردسر جدید رئال: این ستاره جدا نمی‌شود