Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@23:46:39 GMT

۴ بسکتبالیست جدید در شیمیدر قم توپ می زنند

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۶۰۸۴

۴ بسکتبالیست جدید در شیمیدر قم توپ می زنند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،شیمیدر قم که با تغییرات وسیع نسبت به دوره قبل رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور سکان هدایت خود را به یکی از مربیان برجسته بسکتبال ایران یعنی مصطفی هاشمی سپرده است، چهار بازیکن جدید دیگر برای حضور قوی در لیگ امسال جذب کرد.

نماینده بسکتبال قم پس از این که بازیکنان مطرح و صاحب‌نام فصل گذشته خود همچون مهدی کامرانی، آرن داوودی، محمد جمشیدی و مایک رستم‌پور را در نقل و انتقالات فصل جدید لیگ برتر از دست داد، چهار بازیکن جدید به عنوان جانشین این نفرات جذب کرد تا از قدرت این تیم برای لیگ کاسته نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهراد آتشی فرزند عنایت‌الله آتشی گزارشگر و مربی بسکتبال و برادر مهران آتشی مربی تیم ملی است که پس از تجربه بازی در تیم‌هایی مانند پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام (ره) با عقد قراردادی یک ساله به تیم بسکتبال شیمیدر قم پیوست تا در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور با پیراهن این تیم به میدان برود.

علی دریایی به عنوان یک بازیکن جدید و نا شناخته با شیمیدر قم قراردادی دو ساله منعقد کرد، وحید حاجیان با عقد قراردادی یک ساله به جمع شاگردان مصطفی هاشمی ملحق شد و علی عسگری‌نژاد نیز قراردادی به مدت دو فصل با شیمیدر قم بست تا دیگر بازیکن جدید این تیم در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور باشد.

تیم بسکتبال شیمیدر قم پیش از این امیرحسین آذری، احسان صمدی، ارسلان کاظمی، مهدی اسماعیلی و عماد سلمانی را به خدمت گرفته بود و بدین‌ترتیب تا کنون ۹ بازیکن جدید به نماینده قم پیوسته‌اند و در فصل ۱۴۰۰ – ۱۳۹۹ مسابقات لیگ برتر بسکتبال مردان ایران به میدان خواهند رفت، ضمن اینکه قرارداد رافی درغوکاسیان و میرو قازاری‌مقدم نیز با این تیم تمدید شده تا بسکتبالیست‌های شیمیدر با شروع تمرینات خود از نیمه آبان ماه وارد فصل جدید لیگ برتر شوند.

انتهای پیام /ش

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر بسکتبال وزارت ورزش و جوانان بازیکن جدید شیمیدر قم فصل جدید لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۰۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، تیم شهرداری گرگان در دومین دیدار خود از مرحله نیمه پایانی بیست و پنجمین دوره لیگ برتر بسکتبال آقایان کشورمان امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ماه به مصاف تیم مهرام تهران رفت.   شهرداری گرگان در این بازی تیم حریف را با نتیجه ۷۶ بر ۷۰ مغلوب کرد و در مجموع بازی‌های این مرحله ۲ بر صفر از حریف پیش افتاد.      کد ویدیو دانلود فیلم اصلی ویل چری از شهرداری گرگان با ۳۱ امتیاز، ۵ ریباند، ۳ پاس گل و کارایی ۲۶ بهترین بازیکن این دیدار بود.   بازی نخست دو تیم در این مرحله هم با برتری ۸۴ بر ۵۹ شهرداری به پایان رسیده بود.    بازی‌های مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال بصورت ۳ پیروزی از ۵ بازی در حال برگزاریست.

دیگر خبرها

  • صعود گلنور اصفهان به لیگ برتر بسکتبال ایران
  • ۹ کاندیدای سرمربیگری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌ برتر تا قلب اروپا
  • ۹ کاندیدای سرمربی‌گری تیم ملی بسکتبال؛ از لیگ‌برتر تا قلب اروپا
  • بسکتبال NBA | اسامی نامزدهای نهایی جوایز فصل عادی
  • ناکامی پالایش نفت آبادان در لیگ بسکتبال
  • صعود تیم بسکتبال نوجوانان چهارمحال و بختیاری به جمع هشت تیم برتر کشور
  • دومین پیروزی شهرداری گرگان در مرحله نیمه پایانی لیگ برتر بسکتبال
  • لیگ برتر بسکتبال| صعود طبیعت تهران به مرحله نیمه‌نهایی
  • عمق فاجعه است که این بازیکن در ترکیب تیم ملی ایران نبود؟ | عراقی‌ها بازیکنان ما را برای تیم ملی‌شان می‌خواهند
  • مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال