Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، محمدعلی شجاعی در جلسه بررسی مصوبات و تفاهم نامه‌های سفر ریاست جمهوری به استان گفت : انعقاد تفاهم نامه جدید بر مبنای سنجش شرایط روز کشور و استان و جمع بندی نظرات و کار کارشناسی و میدانی خواهد بود.

بیشتر بخوانید

انتقاد استاندار از بد قولی‌ها در رسیدگی به وضع معدن آلبلاغ

شجاعی با تاکید بر اینکه در تفاهم نامه جدید حجم سرمایه گذاری نسبت به مصوبه سفر ریاست جمهوری کمتر نخواهد شد بلکه قطعا بیشتر خواهد شد، افزود: اگر از نظر ارزی امکان پذیر نباشد معادل ریالی آن لحاظ خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اشاره داشت: در تفاهم نامه سفر ریاست جمهوری به استانی برخی موضوعات مانند صنایع پایین دستی به خوبی دیده نشده است که در این تفاهم نامه، ایمیدرو این نداشته استان را ایجاد و از نظر کمی و کیفی توسعه می‌دهد.

شجاعی با اعلام زمان یک ماهه برای بررسی و اعلام نظرات کارشناسی فرمانداران و دستگاه‌های اجرایی جهت درج در تفاهم نامه، گفت: اسناد بالادستی به ویژه سند توسعه استان در این تفاهم نامه به خوبی دیده و حجم سرمایه گذاری و برنامه زمان بندی مشخص باشد.
او افزود: در نهایت باید ترسیم درستی از صنایع و معادن استان داشته باشیم که قابلیت اجرا داشته باشد و با سنجش درست شرایط آگاهی و دانایی بر امور مسلط باشد.

شجاعی با تاکید بر لحاظ اولویت‌های استان در تفاهم نامه با ایمیدرو، افزد: در سطح بالاتر حتی می‌توانیم به دنبال تامین نداشته‌های سطح ملی باشیم.

او  با اشاره به آمادگی سازمان ایمیدرو مبنی بر سرمایه گذاری برای اکتشاف در هر پهنه‌ای در استان خطاب به مدیران دستگاه‌های اجرایی مربوطه تاکید کرد: نیاز‌های استان سنجیده و با تاکید بر نگاه به آینده اعلام شود.

انتهای پیام/ه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری خراسان شمالی تفاهم نامه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، حیدر راهب صبح سه‌شنبه در نشست امضای تفاهم نامه همکاری کتابخانه های عمومی و بهزیستی استان اظهار کرد: این تفاهم‌نامه با هدف خدمات رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جامعه معلولان منعقد شد.

وی این تفاهم نامه را در راستای تفاهم نامه نهاد کتابخانه‌های عمومی و سازمان بهزیستی کشور عنوان و اظهار کرد: مجموعه کتابخانه های عمومی بزرگترین شبکه فرهنگی از حیث کتاب و کتابخوانی در سطح کشور است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر افزود: استان بوشهر دارای ۷۹ باب کتابخانه عمومی است که به تمامی اقشار جامعه در همه سنین خدمات ارائه می‌دهند.

وی تصریح کرد: در کتابخانه های عمومی علاوه بر خدمات کتاب محور، خدمات فرهنگی و ترویجی نیز انجام می‌شود و این رویکردی است که نهاد کتابخانه های عمومی کشور طی سال‌های اخیر به آن توجه بیشتر نموده است.

راهب با بیان اینکه در برخی کتابخانه ها خدمات ویژه ای نیز برای نابینایان و ناشنوایان پیش بینی شده است، خاطر نشان کرد: در استان بوشهر، کتابخانه شهید بهشتی برازجان در بخش‌های ناشنوایان و نابینایان و کتابخانه خلیج فارس بوشهر نیز در بخش نابینایان فعال هستند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان بوشهر ضمن ابراز امیدواری در راستای انعقاد این تفاهم‌نامه، گفت: امید داریم در طول مدت تفاهم نامه با پیگیری‌های مجدانه طرفین، گام‌های مثبتی برای کتاب‌خوان کردن و آگاهی بیشتر جامعه هدف بهزیستی برداشته شود.

تفاهم نامه همکاری بین اداره کل کتابخانه های عمومی استان بوشهر و اداره کل بهزیستی استان با هدف خدمات رسانی به اقشار مختلف جامعه به ویژه جامعه معلولان در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی منعقد شد.

کد خبر 6079875

دیگر خبرها

  • مردمی سازی در خراسان شمالی باید به جایگاه اصلی خود دست یابد
  • سند تحقق شعار سال تا یک ماه آینده تدوین شود
  • شورای فعالان تربیتی در خراسان شمالی تشکیل شود
  • لزوم حمایت از زندانیان و خانواده آن‌ها
  • اقدامات تأمینی و تربیتی برای خانواده های زندانیان
  • ارایه خدمات به خانواده زندانیان تا ۳ ماه پس از آزادی
  • فعالیت ۷۹ کتابخانه عمومی در استان بوشهر
  • بهسازی کتابخانه‌های عمومی استان بوشهر برای تسهیل ورود معلولان
  • ارائه خدمات ویژه به نابینایان و ناشنوایان در کتابخانه‌های بوشهر
  • امضای تفاهم‌نامه مشترک دانشگاه آزاد اسلامی واحد پردیس و واحد تهران شرق