Web Analytics Made Easy - Statcounter

پرویز پرستویی، حسین پاکدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان و هادی حجازی فر روایتگران موسیقی نمایش «علمدار» خواهند بود.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا از روابط عمومی و امور بین الملل بنیاد فرهنگی و هنری رودکی، داریوش ارجمند آغازگر اجرای موسیقی نمایش «علمدار» به تهیه کنندگی پرویز پرستویی و کارگردانی حسین پارسایی است؛ اجرایی که علاوه بر رعایت کلیه دستور العمل های بهداشتی به دلیل تهیه و نصب شیلد های محافظ در گروه نوازندگان ارکستر از اول مهر در تالار وحدت روی صحنه می رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرویز پرستویی، حسین پاکدل، مهدی سلطانی، فرهاد قائمیان و هادی حجازی فر دیگر روایتگران «علمدار» هستند.

پروژه «علمدار» نوشته محمد رضا کوهستانی است که با همراهی ارکستر سمفونیک تهران و خوانندگی پوریا اخواص به رهبری بردیا کیارس و آهنگسازی پوریا خادم و طراحی حرکت علی براتی با اهداف خیرخواهانه با تماشاگران محدود و رعایت پروتکل های بهداشتی و به صورت آنلاین با روایت افتخاری هنرمندان از ساعت ۲۱ در تالار وحدت اجرا می شود و کلیه درآمدهای آن از طریق موسسه خیریه «خادمین علی ابن ابیطالب (ع)» صرف امور خیریه در مناطق محروم کشور به ویژه مناطق محروم روستایی و محلات کم بضاعت شهری در استان سیستان و بلوچستان می شود.

انتهای پیام/۴۱۴۳/

منبع: آنا

کلیدواژه: پرویز پرستویی هنرهای نمایشی محرم ۹۹ نمایش علمدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه

به گزارش جام جم آنلاین تهران، طی حکمی از سوی مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان تهران مجتبی صدیق دماوندی بعنوان رئیس جدید اوقاف و امور خیریه فیروزکوه معرفی شد. 

این مراسم که با حضور محمد حیدری منش فرماندار فیروزکوه، میر کریمی مدیر کل ، معاونین اداره کل اوقاف و امور خیریه استان برگزار شد از زحمات حجت الاسلام گوهری رئیس اسبق این اداره تقدیر شد

در این مراسم فرماندار فیروزکوه با بیان اینکه نیروی انسانی مؤمن و متعهد مهمترین سرمایه انسانی هر دستگاهی است، گفت: حکمرانی و مسئولیت در نظام مقدس اسلامی چیزی جز بار امانت نیست. 

وی با بیان اینکه وقف پایگاه عمیق عقیدتی و دینی بوده که امانت الهی در دست مجموعه اوقاف است، گفت: اوقاف سه وظیفه مهم شامل مدیریت مالی موقوفات، مدیریت کارآمد منابع، طرح و برنامه‌ریزی را برعهده دارد که باید بر مبنای توجه به طرح آمایش سرزمینی، نیازهای منطقه و مطابقت با نیات واقفین باشد. 

حیدری منش با تاکید بر اینکه اعتماد ملی بزرگترین سرمایه اوقاف است که باید پاس داشته شود، گفت: اوقاف به عنوان پایگاه مردمی و دینی می‌تواند در راستای اجرای نیات واقفین در کاهش آسیب‌های اجتماعی مؤثر باشد.  

دیگر خبرها

  • روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیک در نیویورک
  • جایزه «چهره سال هنر انقلاب اسلامی» وظیفه هنرمند را بیشتر می‌کند
  • معرفی رئیس جدید اداره اوقاف و امور خیریه فیروزکوه
  • رگبار باران و بارش تگرگ اردبیل میهمان عصرگاهی اردبیلی ها
  • نگاهی به فیلم سینمایی آسمان غرب/روایت ارتشی از جنگ
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی جدید الاحداث در یزد
  • روایت زندگی شهید حسین نیا از زبان خانواده شهید
  • «ایتا» یک کانال فروشگاهی را به دلیل استفاده از مدلینگ مسدود کرد
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • بازی رایانه‌ای «۶۴۱۰ روز بی‌آینه» و روایت اسارت شهید حسین لشگری