Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/سمنان مدیر کل کمیته امداد استان سمنان از اجرایی شدن پنج‌هزار و 700 طرح اشتغال مددجویی در این استان با هدف توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این نهاد حمایتی خبر داد.

محسن مسعودیان راد از اقبال بالای مددجویان به طرح‌های اشتغال‌زایی مرتبط با صنعت دامپروری خبر داد و با اشاره به تنوع بالای این طرح‌ها اظهار کرد: دامپروری با 38 درصد بیشترین سهم را از این طرح‌های اشتغالزایی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در همین راستا از انعقاد قراردادی بین کمیته امداد و دامپزشکی استان خبر داد و افزود: آموزش و بهبود و ارتقاء سطح بهداشتی دام و محصولات دامی مددجویان کمیته امداد از مهمترین محورهای این تفاهمنامه همکاری است.

این عضو کارگروه اشتغال استان اضافه کرد: تفاهم نامه همکاری فی مابین کمیته امداد اداره کل دامپزشکی استان سمنان در راستای ارائه خدمات دامپزشکی و آموزشی به مددجویان و استفاده از امکانات موجود طرفین و بهبود و ارتقاء سطح بهداشتی دام و محصولات دامی مددجویان منعقد شده است.

وی ادامه داد: بهره گیری و استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود طرفین در راستای فرهنگ سازی و ترویج فریضه زکات در جامعه دامداران سطح استان به منظور توانمندسازی نیازمندان محروم از اهداف دیگر این تفاهمنامه است.

مدیر کل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در مجموع ۵۷۰۰ طرح اشتغال مددجویان تحت نظارت این نهاد حمایتی در حال فعالیت است خاطرنشان کرد: از این مجموع ۳۸ درصد در قالب طرح‌های مرتبط با حوزه دامپروری در حال اجرا است.

وی ادامه داد: تفاهم نامه مشترک فی مابین کمیته امداد و اداره کل دامپزشکی استان سمنان با هدف آموزش به مددجویان، ناظرین اشتغال، واکسیناسیون دام در فصول مختلف، بهره ‌گیری از مشاورین دامپزشکی در زمینه دام و کمک به اشتغال مددجویان استان به امضا رسیده است.

مسعودیان راد خاطرنشان کرد: تا کنون طرح‌های اشتغال دامپروری با اصلاح نژاد و چند قلو زایی برای مجریان‌ طرح اشتغال مددجویان تحت حمایت کمیته امداد اجرا شده است

وی از اجرای طرح راهبری و زنجیره شغلی برای مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان سمنان خبر داد و گفت: علاوه بر نظارت بر طرح‌های اشتغال دامپروری برای بازسازی و مرمت واحدهای دامپروری صاحبان طرح‌های اشتغالزایی اقدام خواهد شد.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی کمیته امداد سمنان طرح های اشتغال مددجویان تحت استان سمنان کمیته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی ملامهدی با بیان اینکه اشتغال و مسکن از اولویت مهم کمیته امداد در توانمندسازی مددجویان زیر حمایت است گفت: سال گذشته یک هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان زیر پوشش کمیته امداد در استان آذربایجان شرقی تحویل داده شد.

وی اظهار کرد: از این تعداد یک هزار و ۱۵۷ واحد در روستا‌های استان به صورت ساخت خانه و یکصد واحد نیز در شهر‌ها به صورت خرید واحد مسکونی بود.

وی ادامه داد: برای ساخت یا خرید این واحدها نزدیک به ۶۴۰ میلیارد ریال وام بلاعوض و ۱۵۰ میلیارد ریال وام قرض الحسنه بدون کارمزد از طریق صندوق امداد ولایت تامین و پرداخت شد ضمن اینکه برای هر واحد یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد ریال وام بانکی با کارمزد چهار درصد تعلق گرفت.

ملامهدی در مورد نهضت ملی مسکن و سهم مددجویان از این طرح در استان اظهار کرد: هشت هزار و ۴۰۰ نفر با برچسب مددجوی کمیته امداد در این طرح نام نویسی کردند.

وی ادامه داد:تعداد اختصاصی به مددجویان استان از محل این طرح نزدیک به یک هزار و ۲۰۰ واحد بود.

دیگر خبرها

  • تحقق بیش از ۸۰ درصد از برنامه‌های اشتغال تبصره ۱۸ مددجویان
  • تکلیف مددجویان کمیته امداد و بهزیستی با افزایش تعرفه‌های درمانی چه می شود؟
  • تحویل هزار و ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان آذربایجان شرقی
  • اولویت کمیته امداد، توانمندسازی مددجویان در حوزه اشتغال و مسکن است
  • پرداخت ۷۳ درصد تسهیلات اشتغالزایی مددجویان در اردبیل
  • توانمندسازی مددجویان کمیته امداد در سه محور اشتغال، مسکن و فرهنگی
  • ارائه تسهیلات اشتغال به مددجویان اردستانی
  • واگذاری ۲۵۷ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد در سمنان
  • پرداخت ۹۹۲ میلیارد کمک معیشت به مددجویان گلستانی
  • ثبت نام ۹۸۹ مددجوی کمیته امداد البرز در دوره‌های سوادآموزی