Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@14:47:20 GMT

آغاز عملیات اجرای ۱۵ پروژه بهسازی شهر شیروان

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۳۲۶۳۰۱

آغاز عملیات اجرای ۱۵ پروژه بهسازی شهر شیروان

معاون شهرسازی و زیربنایی شهردار شیروان گفت: عملیات اجرای ۱۵ پروژه نوسازی و بهسازی این شهر ۸۵ هزار نفری آغاز شده که این طرح‌ها در سه ماه آینده به اتمام می‌رسد.

«قاسم الهی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهار داشت: این طرح ها شامل جدول گذاری، پیاده روسازی خیابان های اصلی، ایجاد دیوار ساحلی، لکه گیری کوهستان پارک شیرکوه، بازآفرینی شهرک ولیعصر، ترمیم و بازسازی پله های تخریب شده مزار شهدای گمنام و ساخت دو پارک دانش و حافظ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون شهرسازی و زیربنایی شهردار شیروان بیان کرد: 90 درصد هزینه اجرای طرح های یاد شده از محل اعتبارات شهرداری و ۱۰ درصد دیگر از محل اعتبارات استانی هزینه خواهد شد.

 

الهی، به میزان اعتبارات اختصاص یافته در این زمینه اشاره نکرد اما عنوان کرد: با پیمانکاران قرارداد اولیه برای اجرای این طرح ها منعقد شده است.

 

وی در خصوص اختصاص سهمیه قیر شهرداری ها با اشاره به اینکه دو سال است قیر به صورت آزاد خریداری می شود و هزینه های زیادی را به شهرداری تحمیل می کند، خاطرنشان کرد: محل هزینه کرد بودجه عمرانی علاوه بر ساخت پیاده رو، جدول‌گذاری، لکه گیری معابر، ‌آسفالت و بهسازی معابر و گشایش مسیرها هم اینک در نوسازی گلخانه ها، گل کاری سطح شهر، جداسازی آب شرب شهری از فضای سبز و ترافیک هم است.

 

معاون شهرسازی و زیربنایی شهردار شیروان تصریح کرد: بودجه شهرداری این شهر در سال ۹۹، بیش از ۵۶۳ میلیارد ریال تصویب شد که بیشترین بودجه در نظر گرفته شده امسال در بخش هزینه‌های جاری است.

 

الهی اظهارداشت: از مجموع کل بودجه این شهر در سال جاری، ۴۰ درصد برای عملیات عمرانی و ۶۰ درصد برای هزینه های جاری صرف خواهد شد که این میزان بودجه پاسخگوی نیازهای دومین شهر پرجمعیت استان نیست.

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: آسفالت معابر شیروان شهرداری طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۳۲۶۳۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، محمدباقر کحالی شهردار ناحیه یک در خصوص اجرای این عملیات در بزرگراه شهید باقری گفت: عملیات تراش و روکش مکانیزه آسفالت این بزرگراه در محدوده ناحیه یک تا بزرگراه رسالت به متراژ ۳۵۰۰ متر مربع و ۹۳۲ تن آسفالت در حال اجرا می‌باشد.

به گفته کحالی نظارت مستمر بر کیفیت آسفالت معابر، جلوگیری از فرسودگی و تخریب معابر ترددی وسایل نقلیه و افزایش ضریب ایمنی تردد شهروندان از جمله موارد مهم در دستور کار عوامل خدوم ناحیه بوده و هم زمان با اجرای این پروژه نیز در سطح محلات ناحیه بنا به درخواست شهروندان و کارشناسی‌های صورت گرفته لکه‌گیری معابر فرعی، بازسازی و آسفالت‌ریزی نیز انجام شده است.

براساس این گزارش عملیات آسفالت‌ریزی مکانیزه در بزرگراه شهید باقری از ساعت ۲۳ تا ۵ بامداد در حال انجام است و طبق پیش‌بینی‌های انجام شده در طی دو هفته آینده به اتمام خواهد رسید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اجرای ۱۸ پروژه شاخص بافت تاریخی قم در سال گذشته
  • مسیر فعلی مونوریل قم توجیه ترافیکی ندارد
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • سرانه ۱۰ میلیون تومانی بودجه عمرانی شهرداری قم
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه ۶ قم در سال گذشته
  • بودجه عمرانی ۲۱۹ میلیارد تومانی منطقه شش قم در سال گذشته
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • آغاز عملیات پروژه انتقال آب کارون ۳ به ایذه
  • بلاتکلیفی بودجه شهرداری کرمانشاه در ۱۷۵اُمین جلسه شورای شهر